Γιώργος Μούζος, 15/5/2019 - 16:37 facebook twitter linkedin H Mercedes προσπαθεί για την σωτηρία του πλανήτη! Γιώργος Μούζος, 15/5/2019 facebook twitter linkedin Η Mercedes μέσα από το project με την ονομασία Ambition2039, θέλει να περιορίσει κατά πολύ τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με σκοπό να βοηθήσει να μειωθεί το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, που όμως φαίνεται παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις. Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, η Mercedes έχει ως στόχο σκοπεύει σχεδόν τα μισά της μοντέλα έως το 2029 να είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά, ενώ το 2039 θέλει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Με τα νούμερα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα να αυξάνονται χρόνο με το χρόνο, η Mercedes αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, κάτι που ανακοίνωσε στο Όσλο, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας EQC, που είναι το νέο ηλεκτρικό SUV της μάρκας. Μέσω του Ambition2039, η Mercedes ξεκινάει άμεσα τις διαδικασίες για περισσότερη οικολογία, αρχής γενομένης από την αλλαγή των παραγωγικών διαδικασιών στα εργοστάσιά της στην Ευρώπη, εφαρμόζοντας το μοντέλο Factory56. Επιπρόσθετα η Mercedes θα συνεργαστεί με τους προμηθευτές της, ώστε να τους βοηθήσει να αποκτήσουν περισσότερες «πράσινες» διαδικασίες παραγωγής, ώστε κι αυτοί με τη σειρά τους να συμβάλλουν στην μείωση της ρύπανσης του πλανήτη. Το μέλλον αναμένεται ηλεκτρικό κι αυτόνομο, κάτι που πρόκειται να ανακατέψει για τα καλά την τράπουλα και στον ασφαλιστικό κλάδο! Αν μη τι άλλο έρχονται ενδιαφέρουσες μέρες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07