Γιώργος Μούζος, 16/9/2019 - 16:14 facebook twitter linkedin Opel myDigitalService: Πλήρης διαφάνεια για τον πελάτη και την ασφαλιστική εταιρεία! Γιώργος Μούζος, 16/9/2019 facebook twitter linkedin Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία “myDigitalService” της Opel, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel. Οι τεχνικές εργασίες των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο - "Άφιξη", "Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε", "Σέρβις σε Εξέλιξη" και "Έτοιμο για Παραλαβή" - ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή. Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή φρένων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο (link) όπου μπορούν να δουν τη φωτογραφία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή. «Η υπηρεσία μας myDigitalService λειτουργεί όπως η παρακολούθηση αποστολών μετά από μία an online παραγγελία» εξηγεί ο Tobias Theile, Manager Customer Journey στην Opel. «Οι πελάτες ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο όχημά τους και μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες αποφάσεις.» Αυτό διασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια και άνεση και εξοικονομεί χρόνο. «Πάνω από όλα, ο πελάτης παραμένει ευέλικτος και μπορεί να αποφασίζει όπου κι αν βρίσκεται – οι απαραίτητες πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες.» Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και την έχουν αξιολογήσει με θετικό πρόσημο. Η υπηρεσία Opel myDigitalService προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου. (περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών). «Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών σέρβις έχει φτάσει σε νέο επίπεδο στην Opel» σχολιάζει ο Andrea Neri, Aftersales Marketing Manager στην Opel. «Μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικές και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία σέρβις.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04