Nextdeal newsroom, 23/1/2020 - 13:21 facebook twitter linkedin Πόσα ερωτήματα - καταγγελίες - παράπονα για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το 2019; Nextdeal newsroom, 23/1/2020 facebook twitter linkedin Μέσα στο 2019, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.901 ερωτήματα - καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών (675 καταγγελίες, 507 παράπονα και 1.719 ερωτήματα), τα οποία αναλύονται ως εξής: Το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 36 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 51 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και στο 2020. Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 128.212,84 ευρώ. Αναλυτικά από: Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 43.747,27 ευρώ Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 24.009,18 ευρώ Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 12.855,21 ευρώ Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 10.925,85 ευρώ Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας: 10.528,68 ευρώ Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 7.698,99 ευρώ Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 7.107,45 ευρώ Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 6.147,69 ευρώ Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 1.950,00 ευρώ Αποζημιώσεις, από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.454,52 ευρώ Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες - ΟΤΑ: 1.188,00 ευρώ Επιστροφές προκαταβολών: 600 ευρώ Τέλος, στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβηση του Κέντρου, πρέπει να προστεθούν και περίπου 3.000.000 ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής, για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζητά από όλους τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν μαζί του. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333 και ώρες 09:00 - 14:30. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η Ε.Ε. κάνει πέντε οικιακές συσκευές ασφαλέστερες! Η Ευρωπαϊκή Ένωση υιοθέτησε το πακέτο μέτρων «Οικολογική σχεδίαση», που θα βελτιώσει πέντε είδη προϊόντων, που οι καταναλωτές έχουν στα... Nextdeal newsroom, 29/10/2019 - 14:03 29/10/2019
Πώληση καυσόξυλων: Τι να προσέξετε! Καθώς ετοιμαζόμαστε, για το χειμώνα, καλό είναι να ξέρουμε τι ισχύει, για τη λιανική πώληση των καυσόξυλων, πριν κάνουμε οποιαδήποτε... Nextdeal newsroom, 17/10/2019 - 15:29 17/10/2019