Γιώργος Νικολάκος, 17/3/2020 - 16:35 facebook twitter linkedin Κορονοϊός και ποιος νοιάζεται για τους ασφαλισμένους; Γιώργος Νικολάκος, 17/3/2020 facebook twitter linkedin Αγαπητό NEXTDEAL Τελευταία λόγω κορονοιού βγήκαν πολλές ανακοινώσεις από διάφορες ασφαλιστικές εταιρίες που σε γενικές γραμμές είχαν στόχο, την προστασία όλων μας δηλαδή συνεργατών, πελατών, διοικητικών υπαλλήλων και άλλων τρίτων, εμπλεκομένων με την ασφαλιστική διαδικασία προσώπων. Κάποιες από αυτές τις εταιρίες ανακοίνωσαν το ουσιαστικό κλείσιμο τους, για λόγους ασφαλείας και κάποιες έμειναν ανοικτές με προσωπικό ασφαλείας. Οι περισσότερες ανακοινώσεις ήταν τυπικές και λογικές, κατευθύνοντας όλους μας να επικοινωνούν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών ή των κινητών ή των τάμπλετ ή τηλεφωνικά μέσω υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιριών που εργάζονταν σε βάρδιες ώστε να λύσουν τις τρέχουσες εκκρεμότητές ασφαλισμένων ή να απαντήσουν σε τυχόν απορίες τους. Κάποιες άλλες ασφαλιστικές διαβεβαίωναν επί της ουσίας τους ασφαλισμένους να ότι μπορούν να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά τα ασφαλιστήρια τους, προκειμένου να παραμείνουν ασφαλισμένοι, αφού τους διαβεβαίωναν ότι όλα τα συστήματά τους λειτουργούσαν άψογα. Άλλες ασφαλιστικές δηλαδή, λειτούργησαν με σοβαρότητα, κι άλλες νοιάζονταν, με τον τρόπο που διατύπωναν τα κείμενά τους, πως θα εισπράξουν τα ασφάλιστρα. Καμία όμως απ όλες αυτές τις ασφαλιστικές δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, δίπλα σε όλους τους πολίτες ασφαλισμένους, προκειμένου να αναδείξουν εκτός από τον ιδιωτικό και τον κοινωνικό τους ρόλο. Σαν παράδειγμα αναφέρω ότι θα μπορούσαν κάποιες από αυτές να δημιουργήσουν ένα έκτακτο τηλεφωνικό κέντρο με πενταψήφιο αριθμό, ώστε να απαντούν γιατροί σε τυχόν απορίες όλων των πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλισμένων της, σχετικά με τον COVID19. Θα μπορούσαν όλες να παρατείνουν την είσπραξη και την ισχύ ασφαλώς με εγκύκλιο, μόνον των ασφαλιστηρίων υγείας των ασφαλισμένων για ένα - δυο μήνες, μέχρι να περάσει η κρίση ή ότι άλλο τέλος πάντων θα μπορούσε να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο που βρίσκεται σε κατάσταση πανικού. Κάτι ανάλογο επίσης θα μπορούσε να γίνει από τον κύριο επαγγελματικό φορέα των ασφαλιστικών εταιριών όπως η ΕΑΕΕ, που έχει την ευκαιρία να αναδείξει, αλλά κυρίως να αποδείξει, τον κοινωνικό ρόλο των ασφαλιστικών εταιριών σε αυτή την πρωτοφανή κρίση. Έτσι για άλλη μία φορά χάθηκε η ευκαιρία να αναδειχθεί η ιδιωτική ασφάλιση και οι ασφαλιστικές εταιρίες ως φορείς οι οποίοι παρ όλο που δραστηριοποιούνται στον ιδιωτικό τομέα, εν τούτοις ενδιαφέρονται πραγματικά και όχι στα λόγια για τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους. Στον αντίποδα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, είτε από το σπίτι τους, είτε από τα γραφεία τους, εξακολουθούν ακόμη και σήμερα αλλά και στο μέλλον, να βρίσκονται δίπλα στους πολίτες και τους ασφαλισμένους, πληροφορώντας τους με όλους τους τρόπους. Παρηγορούν τους ασφαλισμένους μέσα στον πανικό τους, τους, τους ενημερώνουν για τους όρους των συμβολαίων τους, λύνουν προβλήματα σε όσους νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ή και ακόμα επισκεπτόμενοι τους ασφαλισμένους που νοσηλεύονται για άλλους λόγους, με κίνδυνο και της δικής τους υγείας. Επισκέπτονται τα συνεργεία των αυτοκινήτων για ζημιές πελατών τους ή τηλεφωνούν για να διευθετήσουν εκκρεμότητες, πάντα μέσα στα πλαίσια φαντάζομαι των κανόνων προστασίας που υφίστανται. Αρκετοί από αυτούς τους διαμεσολαβούντες εισπράττουν και αποδίδουν ασφάλιστρα ή και βάζουν χρήματα από την τσέπη τους, για όσους ασφαλισμένους δεν μπορούν ή δεν ξέρουν η δεν χρησιμοποιούν διαδίκτυο και ηλεκτρονικές συναλλαγές και σας πληροφορώ είναι αρκετοί. Άλλοι φορούν μάσκες πηγαίνοντας στα σπίτια τους με ασύρματα POS για όσους έχουν κάρτες, εισπράττοντας τα ασφάλιστρα που μετά τα καταθέτουν στις τράπεζες για λογαριασμό τους, προκειμένου να μην λήξει η ασφάλιση τους και μείνουν ανασφάλιστοι. Ναι κύριοι για άλλη μία φορά ο περίφημος παραδοσιακός «τσαντάκιας ασφαλιστής» βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους στις επάλξεις, με όλους τους καιρούς και όλες τις αντιξοότητες. Αποδεικνύεται παρ όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις ότι εκπληρώνει για ακόμη μια φορά, εκτός από το επαγγελματικό, αλλά και το κοινωνικό του καθήκον, σε πείσμα των καιρών και της ηλεκτρονικής προόδου βάζοντας πάνω απ όλα την ανθρωπιά και τον σεβασμό στον συνάνθρωπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ποιον συμφέρει η κατάργηση της ελεύθερης συνεργασίας πράκτορα με μεσίτη; Αποφασίσατε διαμεσολαβητές μου στην ΕΑΔΕ ή στο εξής διανομείς μου να «νοικοκυρευτείτε» μέσω των ΕλλαδοΤραπεζιτών και άλλων νομομαθών, πλην ασχέτων... Γιώργος Νικολάκος, 26/06/2018 - 15:11