Καθώς η κοινωνία μας γίνεται όλο και πιο ψηφιακή, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους στο διαδίκτυο. Η Insurance Europe δημοσίευσε ένα νέο βίντεο που περιγράφει ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι καταναλωτές και επισημαίνει μερικούς από τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστές μπορούν να υποστηρίξουν τους πελάτες τους στην ψηφιακή εποχή.
Σύμφωνα με την Insurance Europe, η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή δεν αφορά μόνο την αγορά ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου στο διαδίκτυο. Οι τεχνολογικές καινοτομίες επιτρέπουν στους ασφαλιστές να προσφέρουν στους ασφαλισμένους προϊόντα καλύτερα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους, καθώς και περισσότερες υπηρεσίες ευαισθητοποίησης και μείωσης των κινδύνων. Οι ασφαλιστές προσφέρουν επίσης μια σειρά ψηφιακών λύσεων για να βοηθήσουν τους πελάτες τους, για παράδειγμα, δίνοντας την ευκαιρία να υποβάλουν την αξίωσή τους ψηφιακά.
Η δημιουργία infographic είναι μέρος της εκστρατείας #InsureWisely της Insurance Europe, η οποία στοχεύει στην αύξηση του επιπέδου χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και ευαισθητοποίησης σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η χρηματοοικονομική εκπαίδευση διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην εξασφάλιση ότι οι ευρωπαίοι πολίτες είναι εξοπλισμένοι με τις γνώσεις, την εμπιστοσύνη και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη βελτίωση της κατανόησης των χρηματοοικονομικών προϊόντων και των εννοιών. Η Insurance Europe ενθαρρύνει επίσης τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην υποστήριξη αυτού του στόχου.