Γιώργος Μούζος, 7/4/2021 - 13:07 facebook twitter linkedin Η τηλεματική βελτιώνει τη σχέση με τους πελάτες σας κι αυξάνει την κερδοφορία! Γιώργος Μούζος, 7/4/2021 facebook twitter linkedin Ο ασφαλιστικός κλάδος αυτοκινήτου είναι μια συνεχής διελκυστίνδα μεταξύ της ικανοποιητικής εμπειρίας του πελάτη και της σωστής εκτίμησης του κινδύνου. Κι εδώ έρχεται η τηλεματική, μία τεχνολογία που πρωτοστατεί στη μείωση των ασφαλίστρων για την ικανοποίηση του πελάτη, διασφαλίζοντας παράλληλα και το συμφέρον της εκάστοτε ασφαλιστικής! Ενώ οι ασφαλιστές θέλουν να λειτουργούν με εξορθολογισμένο και πελατοκεντρικό τρόπο, από την άλλη περιορίζονται σημαντικά από τις ελάχιστες πληροφορίες που λαμβάνουν από τους πελάτες, ώστε να βγάλουν το κατάλληλο κοστολόγιο. Αρκετοί πελάτες από την άλλη νιώθουν άβολα αν τους κάνει ο ασφαλιστής τους πολυάριθμες ερωτήσεις για το συμβόλαιο του αυτοκινήτου τους. Εν τούτοις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί να προσφέρει ο πελάτης τόσο προς όφελος του είναι η τελική τιμή, μιας και το ρίσκο μειώνεται. Ωστόσο, αυτή η θεωρία δεν εφαρμόζεται σε όλη τη γκάμα του πελατειακού κοινού. Σε γενικές γραμμές όμως, υπάρχουν οφέλη τόσο για τους ασφαλιστές όσο και για τους ασφαλιζόμενους που παρέχουν όχι μόνο απλές πληροφορίες, αλλά πληροφορίες ουσίες και με ακρίβεια. Αυτές οι πληροφορίες όμως θα σας μάθουν τους πελάτες σας! Πριν την έλευση της προηγμένης τεχνολογίας στον ασφαλιστικό κλάδο, τα πράγματα ήταν απλά: Ο ασφαλιστής «έβγαζε» το συμβόλαιο κι ο πελάτης απλά το υπέγραφε κι όλα καλά! Όμως τώρα με τη χρήση της τηλεματικής, έχοντας τη συγκατάθεση του πελάτη βέβαια, η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να τον μάθει σε μεγαλύτερο βάθος τον (και να μην περιμένει ένα τυχόν ατύχημα για να μάθει πώς οδηγεί) και βάσει αυτής της γνώσης να του προσφέρει ασφαλιστικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες του. Η διαδικασία για όλο αυτό είναι απλή μιας κι η καταγραφή των δεδομένων υλοποιείται είτε μέσω ενός smartphone, είτε μέσω συσκευής στο αυτοκίνητο. Έτσι παρέχονται ακριβή δεδομένα συνολικά για την οδική συμπεριφορά του εκάστοτε ασφαλιζόμενου. Αυτά με τη σειρά τους αναλύονται και προκύπτει το ανάλογο risk assessment, όπου αντίστοιχα τροποποιείται το ασφάλιστρο ανταμείβοντας τους καλούς και προσεκτικούς οδηγούς. Η τηλεματική ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ της εταιρείας κι αυξάνει την κερδοφορία! Ακόμα δυο σημαντικά οφέλη της τηλεματικής, είναι αυτά που περιγράφει ο μεσότιτλος. Μέσω αυτής της αναδυόμενης τεχνολογίας, η εκάστοτε ασφαλιστική δείχνει πως συμβαδίζει με την τάση της εποχής και εναρμονίζεται με τα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Η ασφαλιστική εταιρεία λοιπόν που θα προσαρμόσει το ασφαλιστικό πρόγραμμα ενός πελάτη, με τα δεδομένα που έχει στα χέρια της, έναντι μιας που θα μείνει στα παλιά, έχει σαφέστατα πλεονέκτημα, αφού οι πελάτες θα την προτιμήσουν έναντι μιας εταιρείας με απαρχαιωμένους τρόπους λειτουργίας. Εξίσου σημαντικό όμως είναι το γεγονός, πως αν για παράδειγμα μια εταιρεία δημιουργήσει ένα πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου που ανταμείβει σημαντικά τους προσεκτικούς οδηγούς, θα έχει στο πελατολόγιό της λιγότερο επικίνδυνους, άρα κερδοφόρους οδηγούς από την άποψη ότι δεν θα εμπλέκονται σε ατυχήματα, άρα μειώνεται το κόστος των αποζημιώσεων. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, κατά μέσο όρο η τηλεματική μπορεί να μειώσει κατά 57% το συνολικό κόστος αποζημιώσεων! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48