Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 - 08:58 facebook twitter linkedin Πώς μπορείτε να βγάλετε πολλά χρήματα από την εργασία του Διαμεσολαβητή; Κάντε το όπως ο Rockefeller! Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 facebook twitter linkedin Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές ιδέες για ευφάνταστες ατάκες πωλήσεων, έχετε ακούσει πολλά από την εμπειρία παλαιότερων στο επάγγελμα και ίσως έχετε παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια. Υπάρχει όμως ένας τρόπος που πρέπει να ακολουθείτε πάντα, ανεξάρτητα από το την διαδικασία πωλήσεων που έχετε επιλέξει. Είναι ο τρόπος του Rockefeller με μια μικρή παραλλαγή. Όταν ο John D Rockefeller διηύθυνε την Standard Oil Company, ένα από τα ανώτερα στελέχη του έκανε ένα λάθος που του κόστισε πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια. Τα άλλα στελέχη πίστευαν ότι ο Rockefeller θα τον επέπληττε βαριά και πιθανότατα θα τον απέλυε. Αλλά δεν το έκανε. Πριν καλέσει τον άντρα μέσα στο γραφείο του, κάθισε πήρε ένα σημειωματάριο και έγραψε στην κορυφή του: «Πόντοι υπέρ αυτού του ανθρώπου». Στη συνέχεια, απαρίθμησε τα δυνατά σημεία του άνδρα, συμπεριλαμβανομένου του πώς κάποτε είχε βοηθήσει την εταιρεία να πάρει τη σωστή απόφαση και να της κερδίσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια. Ένα από τα ανώτερα στελέχη που τον έβλεπε να φτιάχνει αυτή τη λίστα, τον ρώτησε σχετικά και εκείνος του είπε: «Όποτε μπαίνω στον πειρασμό να ξεσπάσω σε κάποιον, με αναγκάζω να καθίσω πρώτα και να συντάξω μια λίστα με τις καλές ιδιότητες που έχει. Μέχρι να τελειώσω, έχω την σωστή προοπτική. Και το καλύτερο από όλα, ο θυμός μου είναι υπό έλεγχο. Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές αυτή η συνήθεια με εμπόδισε να διαπράξω ένα από τα πιο δαπανηρά λάθη της ζωής - να χάσω την ψυχραιμία μου. Το προτείνω σε όποιον πρέπει να ασχοληθεί με ανθρώπους». Σας προτείνω λοιπόν και εγώ να ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο του Rockefeller αλλά με μια μικρή παραλλαγή. Προτού λοιπόν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα για τον εαυτό σας μετά από μια αποτυχία, μικρή ή μεγάλη, μετά από ένα λάθος ή μια ήττα, σταματήστε και κάντε μια λίστα με τις καλύτερες ιδιότητές σας. Αν χρειαστεί συνεχίστε να προσθέτετε στη λίστα σας ακόμα και μέρες μετά στο συμβάν. Εάν το κάνετε, μπορείτε να καταλήξετε σε διαφορετικό συμπέρασμα. Ένα είναι σίγουρο, θα αποκτήσετε μια καλύτερη προοπτική του «επαγγελματικού εαυτού σας». Αν βιαστείτε να πάρετε αποφάσεις μπορεί να κάνετε ένα ακόμα πιο δαπανηρό λάθος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 15/01/2025 - 08:52 Ποιος συνδυασμός ασφαλιστικών προϊόντων, δίνει νέο αέρα στο χαρτοφυλάκιο;
Λάουρα Σταυρίδου, 14/01/2025 - 09:21 Μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να δείξει την υπεραξία του, ακόμα και στο συμβόλαιο αυτοκινήτου!
Λάουρα Σταυρίδου, 10/01/2025 - 09:00 Γιατί η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ανεκτίμητη;
Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε; Η αύξηση των ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας και ειδικά στα ισόβια προγράμματα, είναι μεγάλη και έχει θορυβήσει τόσο τους πελάτες... Λάουρα Σταυρίδου, 08/01/2025 - 09:00
Μια απλή και αποτελεσματική Ανάλυση SWOT: Δυο λέξεις μόνο! Συνηθίζεται στην αρχή κάθε χρόνου να κάνουμε μια επισκόπηση των στόχων που έχουμε θέσει για το νέο έτος. Καλό είναι,... Λάουρα Σταυρίδου, 07/01/2025 - 09:19
Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά Μετά από μια σειρά ετών όπου η κλιματική αλλαγή έφερε καταστροφές, εκ των οποίων το 70% παγκοσμίως ήταν ανασφάλιστο, οι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/01/2025 - 09:20
Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Αν ψάχνετε για μια νέα πρακτική που να μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά σας προς το καλύτερο, τότε τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25
Από ποιο συμβόλαιο καλύπτονται τα δώρα των Χριστουγέννων; Γνωρίζετε πως υπάρχει όρος σε συμβόλαιο, που προβλέπει την κάλυψη των Χριστουγεννιάτικων δώρων; Στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ, αλλά υπάρχει και στην... Λάουρα Σταυρίδου, 23/12/2024 - 09:07
Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00