Γιώργος Μούζος, 29/6/2023 - 09:11 facebook twitter linkedin Renault Rafale: Με τεχνητή νοημοσύνη & συστήματα ADAS που μειώνουν τα ατυχήματα; Γιώργος Μούζος, 29/6/2023 facebook twitter linkedin Η Renault παρουσίασε το νέο Rafale που ξεχωρίζει με τη δυναμική του σχεδίαση, με τις τεχνολογίες ασφαλείας που ενσωματώνει, αλλά και χάρη στα αποδοτικά μοτέρ του. Το νέο Renault Rafale διαθέτει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες στον τομέα της συνδεσιμότητας, ενώ εξοπλίζεται με full hybrid κινητήρα E-Tech 200 ίππων, που είναι οικονομικός και συμπαγής, ενώ για την κατασκευή του χρησιμοποιούνται ευρέως και ανακυκλωμένα υλικά. Το μοντέλο δημιουργήθηκε με στόχο να απογειώσει την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης, ενώ διαθέτει τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να του εξασφαλίσουν μία περίοπτη θέση στον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, χάρη και στο νέο κινητήριο σύνολο των 300 ίππων, της έκδοσης E-Tech 4x4. Αυξημένο επίπεδο ασφαλείας και Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) Το νέο Renault Rafale ενσωματώνει πλήθος δυνατοτήτων ΑΙ, που στόχο έχουν να βοηθήσουν τον οδηγό και τους επιβάτες. Σε πολλές περιπτώσεις, το σύστημα δρα προληπτικά, με τις δράσεις αυτές να βασίζονται σε μοτίβα «ρουτίνας», που το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης επιλέγει και αναλύει με το πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον, το νέο Renault Rafale διαθέτει 32 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: οδήγηση, ασφάλεια και στάθμευση. Παράλληλα, το Σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης οδηγού προσφέρει υποβοήθηση οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο και σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 σε όλους τους τύπους δρόμων. Αυτό το επιτυγχάνει συνδυάζοντας το Προσαρμοζόμενο Cruise Control με το σύστημα Διατήρησης Λωρίδας, αλλά και αντλώντας πληροφορίες για τη γεωγραφική θέση από συγκεκριμένους χάρτες, ρυθμίζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ώστε αυτή να προσαρμόζεται προληπτικά στις συνθήκες του δρόμου. Πληθωρικό παρουσιαστικό Το ελαφρώς ανασηκωμένο αμάξωμα τύπου fastback, κατατάσσει το νέο Renault Rafale στην κατηγορία των Coupe SUV. Το νέο Renault Rafale έχει μήκος 4,71 και πλάτος 1,86 μέτρα, διαστάσεις που το τοποθετούν στην καρδιά του segment D. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η νέα γρίλια και τα νέα, χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, αλλά και το μυώδες καπό. Κοιτώντας το Rafale προφίλ ξεχωρίζουν οι τονισμένοι ώμοι, αλλά και η έντονα κεκλιμένη οροφή. Η επιτομή της υβριδικής τεχνολογίας Το νέο Renault Rafale εξοπλίζεται με τον full hybrid βενζινοκινητήρα E-Tech των 200 ίππων, που συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών, χωρίς συμπλέκτη. Αυτή η κινητήρια μονάδα είναι ισχυρή, οικονομική και αυτοφορτιζόμενη. Παρέχει την καλύτερη αναλογία απόδοσης / κατανάλωσης της αγοράς (4,7 λτ./100 χλμ. και 105 γρ. CO2/χλμ.) και αυτονομία που προκαλεί για μεγάλα ταξίδια (έως 1.100 χλμ). Έκδοση υψηλών επιδόσεων E-Tech 4x4 300 hp, διαθέσιμη στο προσεχές μέλλον Στην κινητήρα γκάμα του νέου Renault Rafale, θα προστεθεί σύντομα ένα μηχανικό σύνολο με υβριδικό σύστημα κίνησης με απόδοση 300 ίππων. Το αναβαθμισμένο σύνολο έχει δύο τεχνικές προσθήκες. Η πρώτη αφορά στην προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που κινεί απευθείας τους τροχούς, καθιστώντας το νέο Rafale ένα κουπέ-SUV με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Παράλληλα, το νέο Rafale, στην εν λόγω έκδοση, υιοθετεί την τεχνολογία plug-in hybrid με δυνατότητα να χρησιμοποιείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο σε όλες σχεδόν τις καθημερινές διαδρομές. Εσωτερικό ποιότητας & πρωτοποριακή οροφή Στην καμπίνα του Renault Rafale εντύπωση προκαλεί η νέα γυάλινη οροφή Solarbay μήκους 1.470 χλστ. με τεχνολογία AmpliSky, σκουραίνοντας κάθε τμήμα ανάλογα με το που χτυπούν οι ακτίνες του ηλίου. Η οροφή υγρών κρυστάλλων χωρίς το κλασικό σκιάδιο, μπορεί να ελέγχεται είτε μέσω διακόπτη, είτε με φωνητικές εντολές από το Google Assistant. Η υπόλοιπη καμπίνα προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από το Austral, με το ψηφιακό cockpit (OpenR) να αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 και 12 ιντσών. Τα σπορ καθίσματα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή, παρέχοντας τη βέλτιστη άνεση στους επιβάτες, με τον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου να περιλαμβάνει 32 συστήματα. Οι χώροι είναι κορυφαίοι, ειδικά για τους πίσω επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 530 λτ. , Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27