Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 - 08:31 facebook twitter linkedin Πως να μην αγνοούν τα email μας οι δυνητικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 facebook twitter linkedin E-mails – media messages και γενικά κάθε τέτοιου είδους επικοινωνία μπορεί να πέσει στα αζήτητα, γι’αυτό ας δούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους πολλοί πελάτες μπορεί να μην ανοίγουν αυτά τα μηνύματα. Ένας λόγος είναι να μην αναγνωρίζουν το Logo της εταιρείας σας ή το όνομα σας. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να έχετε ένα πολύ δυνατό θέμα που θα τραβήξει την προσοχή. Ορισμένοι προτιμούν τα πιο αόριστα θέματα, όπως: «Μια σημαντική κάλυψη, που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο υγείας». Άλλοι προτιμούν πιο συγκεκριμένες αναφορές, του τύπου : «Πως η ασφάλιση ταξιδιού μπορεί να λύσει τυχόν προβλήματα». Αν καταφέρετε να στέλνετε μικρά και περιεκτικά μηνύματα, χωρίς να σας διαγράψει ο δυνητικός πελάτης, το πιο πιθανό είναι να εξοικειωθεί με το λογότυπο σας και να ανοίγει κάποια από αυτά. Ένας άλλος λόγος είναι η κούραση. Όταν ο δυνητικός πελάτης έχει μια μακρόχρονη, πολυάσχολη και κουραστική μέρα, δεν αγνοεί μόνο το δικό σας email . Πιθανότατα δεν ανταποκρίνεται σε πολλά άλλα. Πρέπει να είστε λίγο δημιουργικοί. Ίσως η χρήση μιας ωραίας εικόνας που τραβάει τη προσοχή ή ένα short video να δώσουν μια νότα διαφορετικότητας. Αν και αυτές οι τακτικές δεν αρκούν από μόνες τους για να κερδίσουν μια ανταπόκριση, μπορεί να αποτελέσουν ένα σημείο εξοικείωσης μαζί σας, εάν ο αγοραστής ενδιαφέρεται μεν αλλά κατακλύζεται με άλλες εργασίες. Για να έχει αποτέλεσμα μια επικοινωνία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κουμπί CTA (Call To Action). Δηλαδή αυτό που ζητάτε από τον πελάτη πχ να σας δώσει συγκατάθεση για μια συνάντηση, για μια τηλεφωνική επικοινωνία, για μια διαδικτυακή συνάντηση. Ωστόσο αν ζητήσετε κάτι πολύ δύσκολο πχ 30 λεπτά για μια συνάντηση, ή κάτι που καταλαβαίνει ο πελάτης ότι μάλλον δεν θα είναι έτσι πχ 5 λεπτά για μια συνάντηση, καλύτερα να το αποφύγετε. Ζητήστε μια συνάντηση σε λογικά περιθώρια και αν πάει καλά αυξήστε τα ζητούμενα σας. Καθώς οι αγοραστές εξελίσσονται το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και εμείς. Είναι καλό να αποφύγουμε φράσεις κλισέ. Το να μην έχουν μεγάλη επιτυχία τα mail σας, μπορεί να είναι ψυχοφθόρο, είναι όμως συχνό φαινόμενο και δεν είναι κοστοβόρο. Σκεφτείτε πως παλαιότερα στέλναμε επιστολές, πολλές επιστολές. Μετά φτιάχναμε έντυπα…Η ανταπόκριση ήταν μικρή αλλά ο χρόνος και το χρήμα που χρειαζόταν ως επένδυση, πολύ μεγάλα, αναλογικά με την επιτυχία. Σήμερα η τεχνολογία είναι με το μέρος σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/08/2024 - 09:01 Συμβουλές που κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να δώσει προς κάθε πελάτη…
Λάουρα Σταυρίδου, 26/08/2024 - 08:45 Μήπως ο συνάδελφος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει το «Σύνδρομο της πάπιας»;
Τι είναι το φαινόμενο του Μαύρου κύκνου για την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Η εφημερίδα The Sun, χαρακτήρισε τη βύθιση του σκάφους του Μάικ Λιντς σε 60 δευτερόλεπτα ως «Μαύρο Κύκνο», καθώς ένα... Λάουρα Σταυρίδου, 23/08/2024 - 08:40
Ποιος και πως θα εκπαιδεύσει τη γενιά των Ζ για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Η στελέχωση της Ασφαλιστικής αγοράς, εδώ και χρόνια είναι ένα πρόβλημα και μάλιστα όχι ελληνικό αλλά παγκόσμιο. Το να βρεθούν νέοι,... Λάουρα Σταυρίδου, 22/08/2024 - 08:50
Μια διχασμένη εικόνα, μπορεί να κοστίσει τη φήμη ενός ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Ίσως το πιο διαδεδομένο σπορ του καλοκαιριού είναι το browsing, που πλέον σημαίνει την αναζήτηση για κάτι που να έχει... Λάουρα Σταυρίδου, 21/08/2024 - 08:49
Τι είναι η «Τεκμηριωμένη Απόφαση» και πως εντάσσεται στην διαδικασία αγοράς ενός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου; Informative Decision είναι ένας πολύ- χρηστικός όρος και σημαίνει την αιτιολογημένη ή τεκμηριωμένη απόφαση. Στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ αυτός ο όρος,... Λάουρα Σταυρίδου, 19/08/2024 - 08:46
Η ασφάλιση κατοικίας δεν είναι καλοκαιρινή υπόθεση! Βλέποντας τις ζημιές από την φωτιά, μια λέξη μας έρχεται στο μυαλό: Όλεθρος! Αν και ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/08/2024 - 10:31
Είναι «αχίλλειος πτέρνα» ενός πυρασφαλιστηρίου, η κάλυψη Περιβάλλοντος Χώρου; Με ένα πύρινο μέτωπο 30χλμ μήκος και που ξεπέρασε τα 25 μέτρα ύψος, που ξεκίνησε από τον Βαρνάβα και έφτασε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/08/2024 - 09:51