Λάουρα Σταυρίδου, 30/11/2023 - 08:42 facebook twitter linkedin Τι θέλουν οι πελάτες μιας Ασφαλιστικής Εταιρίας τόσο πολύ που θα πλήρωναν περισσότερα χρήματα για να το έχουν; Λάουρα Σταυρίδου, 30/11/2023 facebook twitter linkedin Τι θα ήθελε το 85% των πελατών μιας Ασφαλιστικής Εταιρίας και μάλιστα το 67% θα πλήρωνε περισσότερα χρήματα για να το έχει; Ονομάζεται seamless experience και σε ελεύθερη μετάφραση, απρόσκοπτη εμπειρία. Πρακτικά σημαίνει να υπάρχει μια αλυσίδα αλληλεπιδράσεων μεταξύ πελάτη και εταιρίας, που ακολουθεί μια φυσική και αποτελεσματική διαδικασία που αποφεύγει τις επαναλαμβανόμενες ενέργειες για τον πελάτη. Για παράδειγμα, όταν ο πελάτης χρειάζεται μια αποζημίωση από έναν κλάδο να μη χρειάζεται να προσκομίσει ξανά έγγραφα τα οποία τα είχε δώσει για τη σύναψη της ασφάλισης. Επίσης αν ένας πελάτης έχει προσπαθήσει να λύσει ένα πρόβλημα μόνος του στέλνoντας email, όταν τελικά επικοινωνήσει με άνθρωπο της εταιρίας να ακούσει «Βλέπω ότι είχατε αυτό το πρόβλημα και μας στείλατε email…» αντί «Μπορείτε να μου εξηγήσετε πιο είναι το πρόβλημά σας;» Το να γνωρίζουμε το που ακριβώς στέκεται ένας πελάτης την στιγμή της επικοινωνίας, είναι μέρος μιας εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Οι ασφαλιστές χρειάζονται τεχνολογία που να μπορεί να αποθηκεύσει όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε ένα μέρος. Είτε έχει μιλήσει διαδικτυακά είτε τηλεφωνικά, είτε έχει πάρει 8 φορές τηλέφωνο και έχει μιλήσει για το ίδιο θέμα με διαφορετικούς ανθρώπους, θα πρέπει να υπάρχει ένα κοινό αρχείο γι’ αυτές τις επικοινωνίες. Οι λύσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή CRM (customer relationship management) έχουν σχεδιαστεί για να συλλέγουν και να αποθηκεύουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες από την αρχική επαφή μέχρι την τελευταία, ώστε η εταιρία να παρέχει συνεχή υποστήριξη. Ο στόχος είναι να βελτιωθούν οι σχέσεις εξυπηρέτησης πελατών και να βοηθηθεί η διατήρηση των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26