Από ότι δείχνουν οι μελέτες για την Ασφαλιστική Αγορά το 2024, μια είναι η σταθερά, ότι τα πάντα αλλάζουν!
Φαίνεται πως οι ανάγκες των δυνητικών ασφαλισμένων αλλάζουν ακολουθώντας τις κοινωνικές αλλαγές, τις τεχνολογικές αλλά και τις οικονομικές.
Η ακριβέστερη γνώση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών, θα είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο θα παραχθούν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και πωλήσεις με διάρκεια στον χρόνο.
Καθώς οι νεότερες γενιές αρχίζουν να έχουν επιρροή στην αγορά και να διαμορφώνουν αγοραστικά πρότυπα, Ασφαλιστικές Εταιρίες και Διαμεσολαβητές, θα πρέπει να βρουν νέους τρόπους για να τους κινήσουν το ενδιαφέρον αλλά και να τους υποκινήσουν την αφοσίωση.
Θα πρέπει ν΄ αναζητηθούν τρόποι οι οποίοι θα ενσωματώσουν την παραδοσιακή κάλυψη και τις στρατηγικές μετριασμού του κινδύνου, σε «πακέτα» που θα ταιριάζουν τόσο αισθητικά όσο και με τις προσλαμβάνουσες των νεότερων γενεών.
Όσο αφορά στην οικονομία το αναπάντεχο θα είναι η νέα κανονικότητα (Expecting the unexpected) καθώς μεγάλα τμήματα πληθυσμού νιώθουν πως αντιμετωπίζουν ένα οικονομικά αβέβαιο μέλλον και δεν είναι σίγουροι πως μπορούν να δεσμευτούν με μακροχρόνια συμβόλαια.
Στον κλάδο των γενικών ασφαλίσεων θα απαιτηθούν ισορροπίες καθώς από τη μία είναι απαραίτητη η αύξηση των ασφαλίστρων ενώ από την άλλη μεριά δεν θα πρέπει αυτό να μειώσει την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.
Βέβαια σε ταραγμένους καιρούς παρουσιάζεται η ευκαιρία για Ασφαλιστές και Διαμεσολαβητές να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη μέσω της διαφάνειας και της εξατομίκευσης, δίνοντας στην έννοια της ασφάλισης ισχυρότερη αξία.