Λάουρα Σταυρίδου, 29/1/2024 - 10:52 facebook twitter linkedin Ο απινιδωτής στα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας. Τι χρειάζεται να παρέχει ένα συμβόλαιο; Λάουρα Σταυρίδου, 29/1/2024 facebook twitter linkedin Ο απινιδωτής είναι μια εμφυτεύσιμη συσκευή που αντιμετωπίζει επικίνδυνες καρδιακές αρρυθμίες. Το μέγεθος της είναι μικρό και εμφυτεύεται σε ασθενείς με σοβαρό επεισόδιο ταχυκαρδίας, ή σε ασθενείς που πάσχουν από στεφανιαία νόσο, καρδιακή ανεπάρκεια ή έχουν πρόβλημα με το ηλεκτρικό σύστημα της καρδιάς. Τα περισσότερα συμβόλαια υγείας καλύπτουν την τοποθέτηση του απινιδωτή. Συνήθως οι προϋποθέσεις κάλυψης βρίσκονται σε ένα άρθρο του συμβολαίου με τίτλο «εμφυτεύσιμα υλικά και τεχνητά όργανα του σώματος» ή κάποιον άλλον παρεμφερή τίτλο. Μέσα στις προϋποθέσεις είναι η περίοδος αναμονής και η κάλυψη συγγενών παθήσεων. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα γεννιούνται 800 -1.000 παιδιά με Συγγενείς Καρδιοπάθειες. Ορισμένες φορές η συγγενής ανωμαλία της καρδιάς είναι ελαφριάς μορφής και δεν παρουσιάζονται συμπτώματα αλλά εμφανίζονται αργότερα στην παιδική, εφηβική ηλικία ή ακόμα και μετά την ενηλικίωση. Συνεπώς θα πρέπει στο συμβόλαιο να υπάρχει και η σχετική πρόβλεψη για την κάλυψη συγγενών παθήσεων. Σε ορισμένα ασφαλιστήρια υγείας οι συγγενείς παθήσεις που καλύπτονται με αναμονή ενός έτους είναι οι συγγενείς παθήσεις του αναπνευστικού, πεπτικού, γεννητικού και ουροποιητικού συστήματος, ενώ για τις παθήσεις καρδιάς απαιτούνται πέντε έτη αναμονής. Επίσης στα περισσότερα συμβόλαια εξαιρείται η αντικατάσταση ή αλλαγή εξαρτημάτων, αναλώσιμου υλικού όλων των εμφυτεύσιμων υλικών και τεχνητών οργάνων του σώματος. Το άρθρο αυτό δεν απευθύνεται μόνο ορισμένους ανθρώπους που ανησυχούν μήπως έχουν κληρονομική προδιάθεση για προβλήματα καρδιάς. Αποτελεί έναν προβληματισμό για κάθε δυνητικό ασφαλιζόμενο, που πιστεύει πως η αγορά ενός προγράμματος υγείας είναι μια υπόθεση ρουτίνας και δεν χρειάζεται η συμβουλή ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ωστόσο όπως η παραπάνω περίπτωση, έτσι και πάρα πολλές άλλες, απαιτούν τις εξειδικευμένες γνώσεις ενός ασφαλιστικού Συμβούλου, οι οποίες χρειάζονται πριν τη σύναψη της σύμβασης και φυσικά πριν να συμβεί ένα γεγονός για το οποίο θα χρειαστεί η αποζημίωση. Συνήθως ο δυνητικός πελάτης δεν γνωρίζει αυτές τις τεχνικές λεπτομέρειες και καλό θα ήταν να εξηγούμε την πολυπλοκότητα των χειρισμών μιας αποζημίωσης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26