Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 - 09:19 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 facebook twitter linkedin Μπορεί ως ασφαλιστές να διαμηνύετε την αξία της ασφάλισης, είτε μιλάμε για την υγεία, είτε για ένα όχημα, αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ασυνείδητοι εκεί έξω. Για αυτό καλό είναι να γνωρίζουν οι πελάτες σας τι να κάνουν αν είναι άτυχοι και εμπλακούν σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα. Σίγουρα εσείς ως ασφαλιστές γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα τι πρέπει να γίνει σε αυτή την κακή στιγμή. Όμως αυτό το άρθρο μπορείτε να το στείλετε στους πελάτες σας και να λειτουργήσει εκπαιδευτικά για αυτούς. Άλλωστε η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν σε ατύχημα με ανασφάλιστο; Καταγραφή του ατυχήματος Η πρώτη και σημαντικότερη κίνηση που πρέπει να κάνει ο πελάτης σας είναι να καλέσει την αστυνομία για να καταγράψει το ατύχημα. Η παρουσία των αρμόδιων αρχών είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας της κατάστασης. Ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας Σαφώς η επόμενη κίνηση είναι να καλέσει την ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να ενημερωθεί για το ατύχημα. Αφήνουμε τα οχήματα ως έχουν Σε περίπτωση ατυχήματος, ο πελάτης σας καλό θα είναι να μην μετακινήσει το όχημά του, εκτός αν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια του. Αν πρέπει να απομακρυνθεί για να διευκολύνει την κυκλοφορία, πρέπει πριν την μετακίνηση του οχήματος να βγάλει φωτογραφίες με το κινητό του τηλέφωνο όλα τα οχήματα που ενεπλάκησαν. Παρέχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στην Τροχαία Ο πελάτης σας πρέπει να βεβαιωθεί ότι η αστυνομία καταγράφει την κατάσταση του ατυχήματος, συντάσσοντας το απαραίτητο Δελτίο Συμβάντος και ότι έχει καταγραφεί σε αυτό ότι το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο. Είναι σημαντικό, επίσης, να φέρει την υπογραφή του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος, με αναφορά στην ευθύνη του. Τι γίνεται όμως αν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή; Εύρεση μαρτύρων Εάν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή από τον τόπο του ατυχήματος πριν φτάσει η Τροχαία, τότε θα πρέπει ο πελάτης σας να καταγράψει τον αριθμό κυκλοφορίας, τη μάρκα και το χρώμα του υπαίτιου οχήματος. Αυτά τα στοιχεία θα είναι χρήσιμα για τις αρχές και την ασφαλιστική εταιρεία. Καλό θα είναι να εντοπίσει άλλους μάρτυρες που είδαν το ατύχημα και να κρατήσει τα στοιχεία τους. Θα είναι χρήσιμα για την διαλεύκανση του ατυχήματος και την μετέπειτα πορεία της υπόθεσης με τη δικαιοσύνη. Άμεση επικοινωνία με την αστυνομία Η επικοινωνία με την αστυνομία πρέπει να γίνει άμεσα και να ζητήσει ο παθών να συνταχθεί μήνυση για εγκατάλειψη εις βάρος του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες κατά του υπαιτίου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07