Nextdeal newsroom, 29/7/2024 - 15:27 facebook twitter linkedin Περισσότεροι μεσίτες ασφαλίσεων προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία (chat) με τις ασφαλιστικές εταιρίες Nextdeal newsroom, 29/7/2024 facebook twitter linkedin «Βλέπουμε σίγουρα τη στροφή όσον αφορά τους μεσίτες που απολαμβάνουν την εμπειρία της ζωντανής συνομιλίας», λέει ο επικεφαλής των συναλλαγών των SME Οι περισσότεροι μεσίτες αγκαλιάζουν τη ζωντανή συνομιλία κατά την ηλεκτρονική διαπραγμάτευση, καθώς ο ασφαλιστικός τομέας συνεχίζει να γίνεται πιο ψηφιοποιημένος. Αυτό δήλωσε η Nikki Lidster, επικεφαλής του τμήματος εμπορικών συναλλαγών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο της Zurich, η οποία δήλωσε ότι η ασφαλιστική εταιρεία χειρίζεται πλέον περισσότερα αιτήματα για ζωντανή συνομιλία παρά για τηλεφωνικές κλήσεις. Η ψηφιακή διαπραγμάτευση χρησιμοποιείται ευρύτερα μετά την πανδημία Covid-19 το 2020, με τους ασφαλιστές να επενδύουν σε τεχνολογίες πύλης απαιτήσεων για να μειώσουν το κόστος χειρισμού των τυπικών εργασιών και να απελευθερώσουν το χρόνο των ασφαλιστών. Στο μανιφέστο του για το 2024, που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2024, ο οργανισμός διαμεσολάβησης Biba δήλωσε ότι η επίτευξη της χρυσής τομής μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπων είναι το κλειδί για τη βελτίωση των υπηρεσιών, με τους μεσίτες να θέλουν ανθρώπους διαθέσιμους στις επιχειρήσεις των ασφαλιστών για να βοηθήσουν όταν απαιτείται παραπομπή ή διευκρίνιση. Ενώ οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι το κλειδί για την πρόσβαση σε αυτή την ανθρώπινη επαφή, ο Lidster δήλωσε ότι η ζωντανή συνομιλία αρχίζει να γίνεται η «προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας για τις συναλλαγές με τη Zurich». Μιλώντας κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού σεμιναρίου των Insurance Times σε συνεργασία με τη Zurich την περασμένη εβδομάδα (22 Ιουλίου 2024), υποστήριξε: «Από πλευράς συναλλαγών, αν κοιτάξω μόνο τους αριθμούς του περασμένου έτους, στη Zurich χειριστήκαμε 90.000 ζωντανές συνομιλίες σε σύγκριση με 60.000 τηλεφωνικές κλήσεις. Αν πάτε πίσω στο [πριν] το Covid, δεν υπήρχε περίπτωση να είχαμε τόσο μεγάλους αριθμούς ζωντανών συνομιλιών. Αλλά βλέπουμε απολύτως την πτώση των τηλεφωνικών κλήσεων [και] την αύξηση των ζωντανών συνομιλιών, καθώς οι μεσίτες αγκαλιάζουν πραγματικά το ψηφιακό ταξίδι». Επικοινωνία Ο Lidster έκανε αυτά τα σχόλια αφού η Zurich εξασφάλισε ισχυρά αποτελέσματα στην έκθεση αξιολόγησης πέντε αστέρων των Insurance Times: eTrading 2024. Η έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 14 Μαΐου 2024 έδειξε ότι οι μεσίτες που συναλλάσσονται μέσω των extranets των ασφαλιστών έδωσαν στη Zurich Online τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων. Και όταν επρόκειτο για συναλλαγές με ασφαλιστή μέσω πλατφόρμας οίκου λογισμικού, η Zurich UK κατάφερε και πάλι να λάβει συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων. Ενώ οι μεσίτες μίλησαν με αγάπη για τις ψηφιακές δυνατότητες συναλλαγών της Zurich, ωστόσο, ο Lidster τόνισε ότι ο ασφαλιστής ήταν επίσης διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου, εάν μια εταιρεία το προτιμούσε αυτό. Και ανεξάρτητα από τη μέθοδο επικοινωνίας, είπε ότι στόχος του ασφαλιστή είναι να απαντά και στους δύο τύπους κλήσεων εντός 120 δευτερολέπτων. «Απλώς για να επαναλάβω, αν [η ζωντανή συνομιλία] δεν είναι κατάλληλη για εσάς, δεν πειράζει, είμαστε διαθέσιμοι και μέσω τηλεφώνου», δήλωσε η Lidster. «Αλλά βλέπουμε σίγουρα τη στροφή όσον αφορά τους μεσίτες που απολαμβάνουν την εμπειρία της ζωντανής συνομιλίας». Ο Mark Thomas, διευθύνων σύμβουλος της Compare Insurance, πρόσθεσε ότι ήταν «έκπληκτος» για το γεγονός ότι ορισμένες εταιρείες δεν διέθεταν δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, τονίζοντας ότι το εργαλείο αυτό ήταν το κλειδί για να συμβάλει στη βελτίωση των προτύπων εξυπηρέτησης. «Εξακολουθώ να εκπλήσσομαι που [υπάρχουν] κάποιες σύνθετες ασφαλιστικές εταιρείες εκεί έξω που δεν διαθέτουν ακόμη εγκαταστάσεις ζωντανής συνομιλίας», δήλωσε. «Είναι απολύτως, από τη δική μας οπτική γωνία, ζωτικής σημασίας - έτσι λειτουργούμε την επιχείρησή μας». Πηγή: Insurance Times Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 29/7/2024 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Παύλος Κασκαρέλης και Γεώργιος Γάκας οι διευθύνοντες σύμβουλοι
Hellas Direct: Αν οι καλύψεις σου ήταν ελληνικές ταινίες, αυτό θα ήταν το box office Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, όλοι βλέπουν ελληνικό κινηματογράφο. Άλλος γιατί του αρέσει και στηρίζει το ελληνικό σινεμά.... Nextdeal newsroom, 29/07/2024 - 12:44 29/7/2024
Allianz: Διαφημιστική καμπάνια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 Η Allianz, υπερήφανος Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος από το 2021 έως το 2028, γιορτάζει την έναρξη... Nextdeal newsroom, 29/07/2024 - 12:35 29/7/2024