Nextdeal newsroom, 12/9/2024 - 09:06 facebook twitter linkedin Συμβόλαια υγείας και θεραπείες αποκατάστασης! Nextdeal newsroom, 12/9/2024 facebook twitter linkedin Γράφει η Βάσω Μουτάφη, Πρόεδρος Συλλόγου Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ¨" Η σύναψη ενός συμβολαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Υγείας είναι μία πράξη πρόνοιας αλλά και μία ολοένα αυξανόμενη ανάγκη προκειμένου να διασφαλίσουμε την ομαλή και με αξιοπρέπεια συνέχιση της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής, ανεξάρτητα από οποιοδήποτε τυχαίο και αιφνίδιο γεγονός(ατύχημα ή ασθένεια) μπορεί να προκύψει. Ένα συμβόλαιο υγείας εξασφαλίζει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, όπως επίσης και την δυνατότητα απευθείας κάλυψης, προκειμένου οι ασφαλισμένοι: να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, να έχουν το δικαίωμα επιλογής του κατάλληλου ιατρού και της χρήσης όλων των σύγχρονων μεθόδων θεραπείας, να αποφεύγουν τις αναμονές και τις χρονοβόρες διαδικασίες των εγκρίσεων. Πάνω από όλα όμως δίνει τη δυνατότητα μιας αξιοπρεπούς νοσηλείας και μίας γρήγορης αποκατάστασης της υγείας των ασφαλισμένων, όταν και όποτε την χρειαστούν. Τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας καλύπτουν όλο το φάσμα των ιατρικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της πρωτοβάθμιας περίθαλψης, της νοσηλείας, των διαγνωστικών εξετάσεων, των χειρουργικών επεμβάσεων και της φαρμακευτικής αγωγής. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που η θεραπεία από κάποια ατυχήματα ή ασθένειες δεν μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα στα νοσηλευτικά ιδρύματα. Οι ασθενείς χρειάζονται να μεταφερθούν σε κέντρα αποκατάστασης προκειμένου να επανέλθουν στην καθημερινή τους ζωή όσο το δυνατόν γρηγορότερα και με την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Τα κέντρα αποκατάστασης στην Ελλάδα διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην αποθεραπεία και την επανένταξη ασθενών με διάφορες παθήσεις. Παρέχουν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως φυσιοθεραπεία, εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, υδροθεραπεία και ψυχολογική υποστήριξη. Οι θεραπείες αυτές είναι σχεδιασμένες να αντιμετωπίζουν διάφορες παθήσεις, όπως νευρολογικές διαταραχές, μυοσκελετικά προβλήματα, καρδιαγγειακές παθήσεις και τραυματισμούς. Για να μπορέσει ο ασθενής να εισαχθεί στο Κέντρο Αποκατάστασης και να καλυφθεί από το ταμείο του ΕΟΠΥΥ, έως ένα ποσοστό βέβαια, πρέπει να έχει προηγηθεί νοσηλεία σε Κρατικό Νοσοκομείο ή Ιδιωτική Κλινική για πάθηση για την οποία απαιτείται αποκατάσταση, βάση του πίνακα ειδικού νοσηλίου για εσωτερική - κλειστή αποκατάσταση, να μεταφερθεί από το νοσοκομείο στο κέντρο αποκατάστασης. Πριν από το εξιτήριο ο Διευθυντής της κλινικής θα πρέπει να έχει αποστείλει Ηλεκτρονικό Αίτημα στον ΕΟΠΥΥ προκειμένου να το εγκρίνει ηλεκτρονικά. Αφού έρθει η απάντηση του ΕΟΠΥΥ και εφόσον δοθεί η έγκριση, δρομολογείται το εξιτήριο και η εισαγωγή του ασθενούς σε κέντρο αποκατάστασης. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο θεράπων Ιατρός/Διευθυντής της κλινικής δύναται να φτιάξει ηλεκτρονική γνωμάτευση με διάρκεια έως και δύο μηνών. Στην Ελλάδα, υπάρχουν τόσο δημόσια όσο και ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης. Τα δημόσια κέντρα, αν και πλήρως εξοπλισμένα, αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα λειτουργίας λόγω έλλειψης πόρων και προσωπικού. Αντίθετα, τα ιδιωτικά κέντρα, προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με σύγχρονες εγκαταστάσεις και εξειδικευμένο προσωπικό. Μπορούμε εδώ να αναλογιστούμε το μέγεθος της δυσκολίας, το ψυχικό όσο και το οικονομικό κόστος το οποίο θα κληθούν να σηκώσουν ο ασθενής και οι συγγενής του σε μία τέτοια περίπτωση αποθεραπείας. Ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης δεν θα μπορούσε να μην προνοήσει για την κάλυψη αυτών των αναγκών. Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες αντιλαμβανόμενες την ανάγκη που προκύπτει στην αποκατάσταση και αποθεραπεία των ασφαλισμένων τους, ενέταξαν τα έξοδα των κέντρων αποκατάστασης (έως ένα ποσό) στα προγράμματα υγείας που παρέχουν. Δημιούργησαν κάλυψη για νοσηλεία των ασφαλισμένων τους στο σπίτι ενώ μερίμνησαν να υπάρχει ένα ποσό που θα δίδεται για τα έξοδα που γίνονται μετά την έξοδο από το νοσηλευτικό ίδρυμα και αφορούν την αιτία νοσηλείας. Παρέχουν εισόδημα για την περίοδο της ανικανότητας για εργασία του ασφαλισμένου, δίνουν εφάπαξ κεφάλαιο ακόμα και με την γνωμάτευση σε κάποιες σοβαρές ασθένειες ενώ δίνονται και μεγάλα ποσό αποζημίωσης στην περίπτωση που η ανικανότητα αυτή γίνει μόνιμη ή ολική. Όλες αυτές οι παροχές κοστολογούνται σε πολλές χιλιάδες ευρώ και έχουν δοθεί και θα δοθούν σε ασφαλισμένους που τα έχουν ανάγκη στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής τους. Παρά το γεγονός ότι ζούμε σε μια εποχή όπου η πρόσβαση σε πληροφορίες κάθε είδους είναι σε αφθονία και τα εναλλακτικά δίκτυα διανομής επιχειρούν να εδραιωθούν στην ασφαλιστική αγορά, είναι σαφές ότι δε μπορούν να αντικαταστήσουν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του Επαγγελματία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος-Πράκτορας είναι ένας πολύτιμος και Αναντικατάστατος κρίκος στον κύκλο της πώλησης του σπουδαίου Αγαθού της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Ο ρόλος του είναι να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους για να ακούει τις ανάγκες και τους προβληματισμούς τους . Με την εξειδίκευση και συνεχή ενημέρωση του πάνω στο αντικείμενο του, μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές και προσαρμοσμένες ασφαλιστικές λύσεις στις ανάγκες των πελατών του. Είναι ο πολύτιμος βοηθός στην διαχείριση της διαδικασίας αποζημίωσης, τη συλλογή των στοιχείων και την επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές και την ασφαλιστική εταιρία. Είναι το καθ’ ύλη αρμόδιο πρόσωπο να διαχειριστεί και να παρακολουθεί την πρόοδο της απαίτησης του πελάτη. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής – Πράκτορας είναι αυτός που σε περίπτωση που υπάρξουν διαφωνίες ή προβλήματα με την αποζημίωση, μπορεί να διαπραγματευτεί με την ασφαλιστική εταιρεία για λογαριασμό του ασφαλισμένου. Είναι δίπλα στους ανθρώπους που τον εμπιστεύτηκαν του όταν όλοι οι άλλοι απομακρύνονται και οι αυτόματοι τηλεφωνητές των κέντρων εξυπηρέτησης τους βάζουν στην αναμονή. Αυτή είναι η πραγματικότητα, το τηλέφωνο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή-Πράκτορα είναι αυτό που έρχεται πρώτο στο μυαλό και στις κλήσεις των ασφαλισμένων γιατί είναι ο μοναδικός επαγγελματίας που έρχεται να δώσει: Αξιοπρέπεια, Σιγουριά, Φροντίδα, Ανακούφιση, Λύση, Ελπίδα, βοήθεια για την Ιεράρχηση των αναγκών, τις γνώσεις και την επαγγελματική του εμπειρία για την σύναψη ενός σωστού ασφαλιστηρίου συμβολαίου προκειμένου οι πελάτες του να Ασφαλίσουν ό,τι είναι σημαντικό και έχει Αξία στη ζωή τους! Ποια είναι η Βάσω Μουτάφη Το ταξίδι μου στο χώρο των ασφαλειών ξεκίνησε πριν από 27 χρόνια, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στην Οικονομία και Διοίκηση. Ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος και αργότερα ως Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων στο γραφείο της τότε ΙΟΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ (θυγατρικής του ομίλου της Εμπορικής Τράπεζας) έμαθα τις αξίες ,τους νόμους, τους κανόνες αλλά και την πίστη στον άνθρωπο τον θεσμό και την εταιρία. Μέντορας και καθοδηγητής μου ήταν η μητέρα μου Δέσποινα. Το 2007 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον μεγάλο γαλλικό ασφαλιστικό όμιλο της GROUPAMA. Με τεχνογνωσία και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα , η GROUPAMA Ασφαλιστική στήριζε και στηρίζει το δίκτυο των ασφαλιστικών πρακτόρων και τηρεί τα συμβόλαια των ασφαλισμένων που είχαν υπογραφεί από ενάρξεως του γραφείου μας στη Ρόδο (1992). Από το 1995 έως και σήμερα ακολούθησαν πολλές ώρες εργασίας ,συνεχούς εκπαίδευσης ,επιμόρφωσης και πιστοποίησης των γνώσεων μου από Πανεπιστημιακούς φορείς. Συμμετοχές σε συνέδρια και σεμινάρια και ακόμα ένα πτυχίο στην Συμβουλευτική Ψυχολογία. Ευτύχησα να αποκτήσω Πανελλαδικές πρωτιές για εμένα και τους συνεργάτες μου στον κλάδο της Ζωής ,της Υγείας , στον κλάδο των Επενδύσεων όπως επίσης και στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων. Μεγάλη ηθική επιβράβευση είναι η διατηρησιμότητα των συμβολαίων του γραφείου μου που ξεπερνά κάθε χρόνο το 95%. Επένδυσα στην ειλικρινή και έντιμη συνεργασία με τους πελάτες, τους συνεργάτες και την εταιρία μου. Πιστεύω και τηρώ στην ζωή μου την δια βίου μάθηση. Στο πέρασμα των ετών μέσω της εταιρίας μου πληρώνονται κάθε μήνα συντάξεις και συνταξιοδοτικές αποζημιώσεις ,προγράμματα σπουδών από γονείς και παππούδες, αποκαταστάθηκαν ζημιές σε περιουσίες, δόθηκαν χιλιάδες ευρώ σε αποζημιώσεις υγείας και ανικανότητας εργασίας. Οργανώθηκαν αεροδιακομιδές για την σωτηρία ασθενών και πληρώθηκαν σπουδές παιδιών από γονείς που δεν ήταν πια στη ζωή. Τιμώ και σέβομαι τους επαγγελματίες συναδέλφους για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και ξεπερνούν ,όπως τιμώ και σέβομαι τους ασφαλισμένους που διατήρησαν μέσα από μεγάλες δυσκολίες τα συμβόλαια τους και νιώθω διπλά υπερήφανη όταν έρχεται η ώρα που ολοκληρώνεται ο σκοπός των συμβολαίων τους. Βαδίζοντας πάνω στην ίδια κουλτούρα με την εταιρία μου, που θέλει τον επαγγελματία ασφαλιστή- πράκτορα και την εταιρία δίπλα στον πελάτη, ατενίζω το μέλλον με αισιοδοξία. Έχω ως όραμα την ουσιαστική ανέλιξη του ασφαλιστικού επαγγέλματος και την νέα περαιτέρω καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών στη χώρας μας. Η ενασχόληση μου με το Σύλλογο Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση Δωδεκανήσου «ΙΣΧΥΣ» ξεκίνησε από την έναρξή του Συλλόγου το 2008. Το 2016 εκλέχτηκα ως Αντιπρόεδρος του συλλόγου και από τον Οκτώβρη του 2021 έχω την τιμή να είμαι η Πρόεδρος. Το σπουδαιότερο επίτευγμα της ζωής μου, είναι η απόκτηση των δύο παιδιών μου. Της κόρης μου Δέσποινας που είναι πτυχιούχος ιατρικής και του γιου μου Αναστάσιου (Τάσου) τελειόφοιτου τμήματος φιλολογίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για ένατη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS! Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των... Nextdeal newsroom, 18/11/2024 - 13:58 18/11/2024
Συνέντευξη Φίλιππος Μυτιληναίος (CEO Howden Agents): Ο ασφαλιστής σήμερα πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του περισσότερο από ποτέ! (βίντεο) Στα νέα γραφεία της Howden Agents στη λεωφόρο Συγγρού την εταιρεία του ομίλου Howden, συζητήσαμε με τον επικεφαλής της εταιρείας,... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/11/2024 - 13:55 18/11/2024