Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 - 08:54 facebook twitter linkedin Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης; Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 facebook twitter linkedin Καθώς το 2024 βαίνει προς το τέλος του, δημοσιεύονται πολλές έρευνες για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων πελατών. Διαβάζοντας ένα άρθρο για την Αμερικανική αγορά, διαπίστωσα πως γενικά αυτά τα νούμερα είναι πολύ υψηλά. Συγκεκριμένα : Το 80% των πελατών του κλάδου αυτοκινήτου δήλωσαν ότι ήταν κάπως ή πλήρως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 76% των πελατών ασφάλισης κατοικίας ήταν πλήρως ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 71% των πελατών ασφάλισης υγείας ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών. Το 67% των πελατών ασφάλισης ζωής είπε ότι η εξυπηρέτηση πελατών τους ικανοποιεί πλήρως ή κάπως. Αυτή η έρευνα έγινε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών σε 5.600 πελάτες ασφαλιστικών εταιριών. Η έρευνα ζήτησε από τους πελάτες να βαθμολογήσουν τις εταιρείες τους σχετικά με την εξυπηρέτηση, την ικανοποίηση των αξιώσεων και την σχέση αξίας με το κόστος. Επίσης ερωτήθηκαν κατά πόσο σκέφτονται να ανανεώσουν το συμβόλαιο τους στην ίδια εταιρία καθώς και αν είναι πρόθυμοι να συστήσουν την εταιρεία σε φίλους ή συγγενείς. Μάλιστα συγκεκριμένες εταιρίες βαθμολογήθηκαν αρκετά ψηλότερα από το μέσο όρο, όπως : Για την ασφάλιση κατοικίας η USAA συγκέντρωσε υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το 96% των πελατών. Αντίστοιχα από τις ασφαλιστικές εταιρείες ζωής η American General προηγείται με 83,2% ικανοποιημένους πελάτες. Στην ασφάλιση υγείας, η Kaiser Permanente έχει 83,6% πολύ κοντά με την Blue Cross & Blue Shield που έλαβε 83,3%. Αναρωτιέστε τι γίνεται στην Ευρώπη; Σύμφωνα με τη έρευνα που έκανε η Guidewire το 2024, ενώ 4 στους 10 πελάτες (40%) είναι ικανοποιημένοι, αυτό το δείγμα αφορά μόνο εκείνους που έκαναν κάποιο είδους αξίωση. Οι ικανοποιημένοι πελάτες χαρακτήρισαν ότι οι ενέργειες των ασφαλιστών το περασμένο έτος τους έκαναν να αισθάνονται πιο θετικά για τον κλάδο. Ωστόσο μεταξύ εκείνων που δεν έχουν υποβάλει αξίωση, το ποσοστό ικανοποίησης είναι μόλις 8%. Μάλιστα στη Μ. Βρετανία το 38% λέει ότι δεν έχουν μιλήσει ποτέ με τον Ασφαλιστή τους. Τα παραπάνω νούμερα, δείχνουν προφανώς ότι δεν υπάρχει συχνή επικοινωνία, μεταξύ Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και πελατών, ειδικά στον κλάδο του αυτοκινήτου. Όμως η κλιματική αλλαγή έχει αυξήσει τον κίνδυνο στα νοικοκυριά και ο Covid 19 έχει αλλάξει το τοπίο της υγείας. Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορεί να συζητήσει μαζί μας ένας υφιστάμενος πελάτης, που έχει μόνο ένα συμβόλαιο. Ας το σκεφτούμε σοβαρά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/04/2025 - 09:04 Μεγάλες ευκαιρίες πωλήσεων, δίνει πλέον η νομοθεσία στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές!
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος; Θεωρώ πως κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, πριν προχωρήσει σε μια πρόταση για ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο, έχει ερευνήσει τις επιθυμίες του δυνητικού... Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50
Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος; Η επιβολή δασμών έχει αναστατώσει τις αγορές σε όλο τον πλανήτη, οπότε γεννάται εύλογα το ερώτημα τι επίδραση θα έχει... Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25