Κώστας Ακριβόπουλος, 11/10/2024 - 09:33 facebook twitter linkedin Ποιοι οι στόχοι της συνάντησης σας με τον Υποψήφιο Πελάτη; Κώστας Ακριβόπουλος, 11/10/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Απλά να του πουλήσετε το προϊόν σας; «Οι περισσότεροι Σύμβουλοι, όταν θέλουν να οικοδομήσουν σχέσεις με νέους Πελάτες, κάνουν ένα θεμελιώδες λάθος: Υιοθετούν και χρησιμοποιούν άθελά τους μία διαδικασία προσέγγισης και πίεσης, που υποδηλώνει φανερά ότι χρειάζονται πάρα πολύ τον Πελάτη τους, περισσότερο από ό,τι τους χρειάζεται ο Πελάτης τους, κάτι που συνήθως οδηγεί τον υποψήφιο να το ξανασκεφτεί ή ακόμα και σε τελική άρνηση. Γιαυτό στην πρώτη μας συνάντηση, αφού μιλήσουμε για εκείνον, τη δουλειά του, τους στόχους του και την οικογένειά του και έχουμε μάθει αρκετά για τον ίδιο, ας του ανακοινώσουμε τους δύο δικούς μας στόχους για την συγκεκριμένη συνάντηση, λέγοντας: «Πιστεύω και θεωρώ ότι η συνάντησή μας σήμερα είναι για δύο λόγους. Πρώτος λόγος, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ μας αρέσει και εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον, ώστε να μπορούμε να συνεργαστούμε;» Η διατύπωση εδώ είναι πολύ σκόπιμη, γιατί θέλουμε να ξέρουν ότι έχουμε και εμείς το δικαίωμα να "συνεργαστούμε ή όχι μαζί τους" όσο και εκείνοι. Αυτό δημιουργεί μια πολύ διαφορετική δυναμική από αυτό που συνήθως λέμε "Θα σας ενημερώσω και στο τέλος, αν θέλετε θα είμαι ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος". Σίγουρα θα δείτε κάποια έκπληξη στο πρόσωπό του. Με επαγγελματικό σεβασμό απέναντί τους, χωρίς αλαζονική συμπεριφορά, προσκαλούμε τους υποψήφιους Πελάτες μας να ελέγξουν τη διαδικασία και αντιλαμβάνονται ότι είναι ελεύθεροι να εγείρουν αντιρρήσεις ή να θέλουν να «το σκεφτούν». Αλλά περιμένουν και τον δεύτερο λόγο της συνάντησής μας. Και μπορούμε να συνεχίσουμε: «Ο Δεύτερος Λόγος της συνάντησης μας είναι για να δω αν μπορώ να καλύψω τις ανάγκες σας. Προς το παρόν, δεν ξέρω αν μπορώ ή όχι. Αλλά θα συγκεντρώσω κάποιες πληροφορίες εμπιστευτικά αν μου επιτρέψετε, φυσικά. Η ποιότητα των συμβουλών που μπορώ να σας δώσω βασίζεται αποκλειστικά στις πληροφορίες που θα μου δώσετε.» Αυτό που προσπαθούμε να μεταδώσουμε με τους δύο στόχους μας είναι Πρώτα να συνειδητοποιήσει ότι η προοπτική συνάντησης αυτή θα είναι μια σχέση που γεννιέται από ισότητα και αμοιβαίο σεβασμό. Αποφασίζουμε ο ένας για τον άλλο, και Ταυτόχρονα, τους καταστούμε υπόλογους για τις συμβουλές που θα τους δώσουμε, οι οποίες αφενός στηρίζονται στις πληροφορίες που μας δίνουν, αφετέρου διασφαλίζουν πλήρη αποκάλυψη και μεγαλύτερο επίπεδο δέσμευσης και από τη δική τους πλευρά.. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ. ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ. ……ΓΙΑ ΕΣΑΣ … ΠΟΙΟΙ EINAI ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓHΣOYΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ; Κ Α Λ Η Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α και Κ Α Λ Η Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45