Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 facebook twitter linkedin Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 facebook twitter linkedin Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις ασθένειες που συναντάμε συνήθως σε αυτό το προσάρτημα είναι το Alzheimer που είναι μια συνεχώς αυξανόμενη νόσος, παγκοσμίως. Ας δούμε ορισμένα στατιστικά, για να κατανοήσουμε τη σοβαρότητα του προσαρτήματος. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πραγματική εικόνα για αυτή την ασθένεια και συγκεκριμένα: Το 65% των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης πιστεύουν λανθασμένα ότι η άνοια είναι ένα φυσιολογικό μέρος της γήρανσης. Το 80% των ανθρώπων που δεν απασχολούνται σε επαγγέλματα υγείας, πιστεύει ότι η άνοια είναι ένα φυσιολογικό μέρος της γήρανσης. Πάνω από το 58% του ευρύτερου κοινού πιστεύει ότι η άνοια προκαλείται από έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής. Φυσικά αυτή η άγνοια, οδηγεί πολλούς ανθρώπους σε λανθασμένες αποφάσεις, όπως το να μην κάνουν νωρίς ένα διαγνωστικό τεστ, ή να μην έχουν ασφάλιση. Πάνω από το ένα τέταρτο των ανθρώπων παγκοσμίως πιστεύουν εσφαλμένα ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να αποτρέψουμε την άνοια. Στην πράξη, η καθημερινότητα για τους πάσχοντες και τους φροντιστές τους είναι δύσκολη και σε αυτή τη δύσκολη καθημερινότητα προστίθενται και προκαταλήψεις. Το 88% των ατόμων που ζουν με άνοια δηλώνουν ότι βιώνουν διακρίσεις. Το 36% εγκαταλείπει την εργασία του, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό αρνείται να συνεχίσει τις καθημερινές του συνήθειες όπως επίσκεψη στην τράπεζα, στο σούπερ μάρκετ, η κοινωνικές επισκέψεις, λόγω φόβου απόρριψης. Φυσικά και η ζωή των φροντιστών αλλάζει δραματικά, καθώς σταματάνε τις δραστηριότητες, την εργασία ακόμα και τα χόμπι τους. Η ασφαλιστική κάλυψη δεν είναι εύκολη γιατί η Ασφάλιση Σοβαρών Ασθενειών δεν δίνει κεφάλαιο αλλά επίδομα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα χρήματα είναι λίγα, καθώς τα περισσότερα προσαρτήματα στη αγορά δίνουν ως 50.000€, αλλά υπάρχουν και καλύψεις που παρέχουν ως και 200.000€. Αν θεωρήσετε το ασφάλιστρο ακριβό, θυμηθείτε πως καλύπτονται αρκετές ασθένειες των οποίων η συχνότητα είναι υψηλή. Τα χρήματα δίνονται άμεσα στον ασφαλισμένο και στις περισσότερες εταιρίες, σε μια δόση. Φαντάζεστε πως αυτό μπορεί να βοηθήσει την οικογένεια, να τακτοποιήσει την καθημερινότητα της. Ασχέτως λοιπόν με το αν γνωρίζει ο δυνητικός πελάτης την σημασία μιας τέτοιας κάλυψης, αν καταφέρετε να αναδείξετε την αξία των καλύψεων, που διευκολύνουν την αντιμετώπιση μακροπρόθεσμων ασθενειών, θα παρέχετε μια φροντίδα, που θα κάνει όντως τη διαφορά. Πηγή στατιστικών στοιχείων: World Alzheimer Report 2024 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17 Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54 Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07 Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη!
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14
«Κύριε πελάτη, σήμερα ας μιλήσουμε για Χρήματα…» Πολλοί έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, αναρωτώνται, πως είναι δυνατόν οι άνθρωποι να μην ασφαλίζονται όσο θα έπρεπε να ασφαλίζονται, ή γιατί... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2024 - 08:56
Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική... Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02
Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε; Το πιο βασικό βήμα που πρέπει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, σε όποια διαδικασία πωλήσεων και να ακολουθεί, είναι το... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 - 08:57