Λάουρα Σταυρίδου, 3/2/2025 - 09:25 facebook twitter linkedin Τελικά έχουν χρήματα για ασφάλιση οι οικογένειες ή όχι; Λάουρα Σταυρίδου, 3/2/2025 facebook twitter linkedin Μια από τις πιο συνηθισμένες αντιρρήσεις «το δεν έχω χρήματα», των δυνητικών πελατών, φαίνεται να έχει επηρεάσει πολλούς από τους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι οποίοι προσπαθούν να προτείνουν το οικονομικότερο πρόγραμμα σε κάθε οικογένεια. Η αίσθηση ότι η πλειοψηφία των πελατών δεν έχει χρήματα, είναι συναισθηματικά εξουθενωτική για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, γιατί η αμέσως επόμενη σκέψη του είναι, πως δεν θα μπορέσει να έχει επαρκές εισόδημα, ποτέ από αυτή την εργασία. Βέβαια τα στοιχεία από το υπουργείο οικονομικών δείχνουν ότι ο συνολικός καθαρός πλούτος των ελληνικών νοικοκυριών, το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αυξήθηκε κατά 28,5% σε σχέση με το 2022. Ο υπολογισμός περιλαμβάνει καταθέσεις, μετοχές, ομόλογα και ακίνητα, μείον το ιδιωτικό χρέος. Αν και στην αύξηση αυτή έχει συντελέσει η άνοδος των οικιστικών αξιών, σημαντικό ρόλο έχουν παίξει επίσης και οι αξίες των μετοχών, των ομολόγων και των καταθέσεων. Σημαντικά συντέλεσε η μείωση του χρέους των νοικοκυριών κατά 9,7% σε σχέση με το 2022. Σε απόλυτα νούμερα, ο συνολικός καθαρός πλούτος των ελληνικών νοικοκυριών, το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν 963 δισ.€. Μάλιστα τα ελληνικά νοικοκυριά βρίσκονται στην 11η θέση (μεταξύ 18 χωρών) ως προς την αξία των περιουσιακών στοιχείων που κατέχουν, στην Ε.Ε. Αυτά λοιπόν τα περιουσιακά στοιχεία πρέπει να ασφαλιστούν. Μήπως λοιπόν η αντίρρηση «δεν έχω χρήματα» είναι στη πραγματικότητα: «δεν θέλω να διαθέσω χρήματα για ασφάλιση»; Σε αυτή τη περίπτωση απαιτείται ένας ολιστικός ασφαλιστικός σχεδιασμός, ώστε να συνειδητοποιήσει ο δυνητικός πελάτης το σύνολο των συμφερόντων που διακινδυνεύει. Η άλλη περίπτωση είναι να μην απευθύνεται ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, στην κατάλληλη αγορά. Και στις δυο περιπτώσεις όμως, χρειάζεται επανεκπαίδευση και ανανέωση τεχνικών. Το σίγουρο είναι πως τα ελληνικά νοικοκυριά έχουν χρήματα για διακοπές, για τυχερά παιχνίδια, για φαγητό σε εστιατόρια και για πολλά ακόμη, όπως δείχνουν οι στατιστικές. Η ασφάλιση φυσικά είναι αυτή που διασφαλίζει τον τρόπο ζωής, έναντι όλων των αιφνίδιων κινδύνων, συνεπώς πρέπει να προηγείται των άλλων εξόδων. Ας κάνουμε λοιπόν στους δυνητικούς πελάτες τις σωστές ερωτήσεις ώστε να μπορούμε να πάρουμε την πραγματική εικόνα των συμφερόντων τους, διότι μόνο με αυτό τον τρόπο θα καταλάβουν και οι ίδιοι τι έχουν και το τι μπορεί να χαθεί σε μια στιγμή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26