Nextdeal newsroom, 3/10/2012 - 10:19 facebook twitter linkedin Γιατί δεν πάει η παραγωγή; Ασφαλιστές που κουβαλάνε νερό με δίχτυ και κόσκινο σε πηγάδια δίχως πάτο! Nextdeal newsroom, 3/10/2012 facebook twitter linkedin Όλοι έχουν αντιληφθεί ότι για χρόνια πολλά οι διαμεσολαβούντες (και κυρίως οι άνθρωποι του Agency) κουβαλάνε νερό με το κόσκινο στις εταιρείες τους. Οι πελάτες δίνουν το «νεράκι» τους τις οικονομίες τους, τον ιδρώτα τους αλλά λίγο "μένει" στις εταιρείες και σχεδόν καθόλου δεν αποταμιεύεται για τους πελάτες. Εδώ η έννοια «Ασφαλιστής» είναι «εν ευρεία εννοία» όπως την αντιλαμβάνονται οι πελάτες. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/2/2025 Η Fairfax καταγράφει ιστορικό κέρδος από ασφαλιστικές εργασίες ύψους 1,8 δισ. δολαρίων το 2024
Έχετε μεγάλους στόχους, κύριοι διευθύνοντες σύμβουλοι και μάνατζερς; Οι απλοί στόχοι πάνε τις εταιρείες κοντά˙οι μεγάλοι στόχοι πάνε μακριά˙ είναι συναρπαστικό να θέλουν κάποιοι από τις παρακάτω θέσεις να... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 07/02/2025 - 15:26 7/2/2025
Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 6/2/2025