Γιώργος Μούζος, 3/2/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες η Honda Γιώργος Μούζος, 3/2/2016 facebook twitter linkedin Σε έρευνα που πραγματοποίησε ο Οργανισμός Καταναλωτών & Χρηστών (OCU), με τη συμμετοχή 30.000 και πλέον Ευρωπαίων οδηγών η Honda ανακηρύχθηκε η πιο αξιόπιστη μάρκα αυτοκινήτων. Η Honda επικράτησε συνολικά στην πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας ποσοστό αξιοπιστίας 93%. Επιπλέον το 79% των ερωτηθέντων της έρευνας δήλωσε πρόθυμο να συστήσει ένα μοντέλο μάρκας Honda. Μάλιστα το Jazz ήρθε πρώτο στον τομέα της αξιοπιστίας στην κατηγορία του. Επιπλέον εξίσου υψηλά ποσοστά σημείωσαν τα Civic, CR-V και Insight, τα οποία κατατάχθηκαν ανάμεσα στα 10 από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στις αντίστοιχες κατηγορίες. Η τιμή, η κατανάλωση, η πρακτικότητα και η αξιοπιστία είναι μερικά από τα βασικά κριτήρια στην απόφαση αγοράς ενός αυτοκινήτου. Η έρευνα OCU εστίασε στην αξιοπιστία υποβάλλοντας στους ιδιοκτήτες οχημάτων ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με τη συχνότητα και τα είδη των βλαβών που χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν την περασμένη χρονιά. Από αυτά τα στοιχεία προέκυψε ένας δείκτης αξιοπιστίας βάσει του οποίου συγκρίνεται η πιθανότητα μιας βλάβης μεταξύ διαφορετικών μαρκών και μοντέλων της αγοράς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02