Λάμπρος Καραγεώργος, 23/8/2016 - 07:58 facebook twitter linkedin Πότε θα ανεβούν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου; Λάμπρος Καραγεώργος, 23/8/2016 facebook twitter linkedin Τα όρια ασφαλιστικής κάλυψης είναι ένας παράγοντας όχι όμως ο μοναδικός στην διαδικασία τιμολόγησης προϊόντος. Πολύ πιο σημαντικοί είναι άλλοι δείκτες όπως π.χ ο δείκτης ζημιών(loss ratio) του κλάδου και των εταιρειών δηλαδή σχέση ασφάλιστρα προς αποζημιώσεις, και κυρίως η εμπορική στρατηγική της κάθε εταιρείας. Συνεπώς εάν από 1 Ιανουάριου 2017 σημειωθούν αυξήσεις στο μέσο ασφάλιστρο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου που καταβάλλει ο καταναλωτής δεν θα οφείλεται αυτό στην άνοδο των κατώτατων ορίων ασφαλιστικής κάλυψης από το ένα εκατ. ευρώ στο 1,2 εκατ. ευρώ, θέμα για το οποίο το nextdeal.gr σαν είχε ενημερώσει πολύ έγκαιρα από τις 25 Μαΐου (δείτε εδώ και εδώ) αλλά σε μία ενδεχόμενη αύξηση του δείκτη ζημιών που τα τελευταία χρόνια βαίνει μειούμενος λόγω της οικονομικής κρίσης και κυμαίνεται γύρω στο 55% και συνεπώς ο κλάδος εξακολουθεί να είναι κερδοφόρος. Με την έννοια αυτή δεν αναμένεται ριζική αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών για το επόμενο διάστημα καθώς μάλιστα ο ανταγωνισμός μεταξύ τους εντείνεται όσο ο κλάδος δεν εμφανίζεται να είναι ζημιογόνος. Πάντως δεν είναι λίγοι οι παράγοντες της αγοράς που επισημαίνουν ότι η πραγματική εικόνα σε ότι αφορά τον δείκτη ζημιών είναι άλλη και κάποια στιγμή θα αποκαλυφθεί με αρνητικά εποπτικά αποτελέσματα για μία σειρά εταιρειών που επιμένουν στην πολιτική του χαμηλού ασφαλίστρου (δείτε εδώ παλαιότερη αναφορά του nextdeal.gr). Εν κατακλείδι αν δεν αλλάξει ρότα ο δείκτης ζημιών και δεν αρxίσει να κινείται έντονα ανοδικά δημιουργώντας αρνητικά αποτελέσματα στον κλάδο, μάλλον δεν θα έχουμε αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση αρνητικών αποτελεσμάτων η εταιρεία υποχρεούται να ενισχύσει τα αποθέματα της άρα και τα κεφάλαια της σύμφωνα με το Solvency II, κάτι ιδιαίτερα δύσκολο στη σημερινή εποχή. Άρα θα υποχρεωθεί να αλλάξει τιμολογιακή πολιτική. Ένας άλλο λόγος αλλαγής ρότας στα ασφάλιστρα είναι αν επικρατήσει η «λογική» μεταξύ των εταιρειών του κλάδου και αρχίσει μία σταδιακή προσαρμογή των ασφαλίστρων κάτι μάλλον ιδιαίτερα δύσκολο... Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η επιτυχία του Νίκου Μακρόπουλου, η αλλεργία με τον κλάδο αυτοκινήτου και το μέλλον της Ευρώπης Ασφαλιστικής! Ο Νίκος Μακρόπουλος τα κατάφερε μια χαρά. Επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά ότι είναι πολύ καλός επιχειρηματίας. Έκανε με τον... Λάμπρος Καραγεώργος, 30/05/2024 - 10:54
Η παραγωγή ασφαλίστρων όλων των ασφαλιστικών εταιρειών το 2023! (πίνακας) To 2009 η παραγωγή ασφαλίστρων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς έφτασε τα 5,4 δισ. ευρώ, το υψηλότερο στην ιστορία της αγοράς... Λάμπρος Καραγεώργος, 26/04/2024 - 10:21
Δημήτρης Ζορμπάς: Δεν είμαστε οι φθηνότεροι, δεν είμαστε οι ακριβότεροι, είμαστε οι καλύτεροι ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ, διευθύνων σύμβουλος της Syndea Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Συμπλήρωσε 42 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με σημαντική παρουσία όχι... Λάμπρος Καραγεώργος, 12/04/2024 - 12:26
Ο άγνωστος κόσμος των εταιρειών Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA), στις 31.12.2022 δραστηριότητα στην Ελλάδα,... Λάμπρος Καραγεώργος, 12/04/2024 - 11:27
Πως αναβιώνουν οι ρυθμίσεις οφειλών; Πρόσθετες τεχνικές διατάξεις για τη ρύθμιση οφειλών περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου για την αναμόρφωση του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας του υπουργείου... Λάμπρος Καραγεώργος, 02/04/2024 - 14:39
Έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης ή αγοραστικής δύναμης; Το ερώτημα που θέτει η καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος μέσω των social media υποτίθεται ότι «θέτει τον δάκτυλον... Λάμπρος Καραγεώργος, 29/03/2024 - 10:27