Η Allianz Worldwide Care πρωτοστατεί στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) όσο αφορά την ασφάλιση υγείας, με την νέα, καινοτόμο λειτουργία «Symptom Checker» (Έλεγχος συμπτωμάτων) στην εφαρμογή MyHealth.
Η νέα λειτουργία θέτει ερωτήματα σχετικά με την κατάσταση της υγείας του χρήστη (ανώνυμα) και παρέχει μια προκαταρκτική αξιολόγηση των συμπτωμάτων του εκτιμώντας εάν απαιτείται ή όχι ιατρική θεραπεία.
Η Allianz Worldwide Care αποτελεί το τμήμα υγείας της Allianz Worldwide Partners και ειδικεύεται στην παροχή ασφάλειας υγείας και ζωής παγκοσμίως σε επιχειρήσεις και ιδιώτες που ζουν ή εργάζονται στο εξωτερικό.
Η λειτουργία «Symptom Checker» σχεδιάστηκε για να παρέχει στους χρήστες άμεση πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Allianz Worldwide Care στη στρατηγική της «Digital by Default», που επικεντρώνεται στην ψηφιοποίηση. Η Allianz Worldwide Care έχει παρατηρήσει αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιοποίηση, με περισσότερους από τους μισούς αιτούντες να χρησιμοποιούν την εφαρμογή MyHealth για υποβολή ιατρικών απαιτήσεων.
Οι λήψεις της εφαρμογής έχουν φτάσει τις 228.000 ενώ ο αριθμός των απαιτήσεων που υποβλήθηκαν με τη χρήση αυτής της λειτουργίας έχει αυξηθεί στις 750.000. Στην πραγματικότητα, οι αιτήσεις υποβολής απαιτήσεων μέσω της εφαρμογής υπερβαίνουν κατά πολύ εκείνες των παραδοσιακών μεθόδων όπως η ταχυδρομική και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Η ίδια η εφαρμογή υποστηρίζει 5 διαφορετικές γλώσσες: Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά.