Nextdeal newsroom, 15/9/2017 - 07:41 facebook twitter linkedin Μichael Morrow: Ασφαλιστές, να είστε πάντα ο φάρος της ελπίδας Nextdeal newsroom, 15/9/2017 facebook twitter linkedin "Πιστεύω ότι τόσο ο ασφαλιστικός σύμβουλος, όσο και ο πράκτορας αλλά και ο financial planner, πρέπει να νιώθουν ότι κάνουν το σωστό και το καλύτερο δυνατό για τους πελάτες τους, ανεξαρτήτως πιστοποίησης", αυτό τονίζει σε συνέντευξή του στο nextdeal.gr, Μichael Morrow ομιλητής στην εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά και της Ένωσης Ελλήνων Financial Planners την Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά (δείτε εδώ). Διαβάστε τη συνέντευξη του κ. Μichael Morrow: - Πόσα χρόνια ασκείτε το επάγγελμα του Financial Planner και τι ιδιαίτερες ικανότητες χρειάζονται για την άσκησή του FP Έχω άδεια από το 1989 και το 2003 πήρα την πιστοποίηση του Financial Planner - Ποια κατά την γνώμη σας είναι η διαφορά μεταξύ ενός απλού συμβούλου του χώρου κι ενός Financial Planner Πιστεύω ότι τόσο ο ασφαλιστικός σύμβουλος, όσο και ο πράκτορας αλλά και ο financial planner, πρέπει να νιώθουν ότι κάνουν το σωστό και το καλύτερο δυνατό για τους πελάτες τους, ανεξαρτήτως πιστοποίησης. Δικαίως ή αδίκως ο ασφαλιστικός σύμβουλος θεωρείται περισσότερο πωλητής προϊόντων, σε αντίθεση με τον financial planner που θεωρείται περισσότερο σύμβουλος και "συνέταιρος" του πελάτη του. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκην σωστό, αλλά ζω στη πραγματικότητα. Πιστεύω πως είτε κάποιος είναι κάτοχος πιστοποίησης είτε όχι, θα πρέπει να θεωρεί εαυτόν, ως εκείνον που θα βρει τις λύσεις στα χρηματοοικονομικά προβλήματα του πελάτη του. Εάν αυτό πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι κάνει ξυπνώντας κάθε πρωί, είναι δεδομένο ότι θα βοηθήσει περισσότερο τους πελάτες του. Το σημαντικό είναι η λύση και όχι το προϊόν. Στις μέρες μας οι άνθρωποι ζουν πλεον πολύ, φεύγουν γρήγορα απ' τη ζωή, αρρωσταίνουν, υποφέρουν από ανικανότητες. Το να προσπαθήσει ο επαγγελματίας να βρει λύση στα θέματα αυτά και να μιλήσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, είναι σίγουρο ότι θα πετύχει οικονομικά και αυτό από μόνο του είναι ένας λόγος να ξυπνά με όρεξη κάθε πρωί για τη δουλειά του. - Ποια είναι η ανταπόκριση των πολιτών της χώρας σας στην μεθοδολογία του FP Ο Καναδάς είναι μια χώρα σχεδόν σαν όλες στον κόσμο. Ο κάθε ένας από εμάς πλεον, βασίζεται περισσότερο στον εαυτό του και λιγότερο στους άλλους για να τον προσέξουν όταν θα έχει ανάγκη. Με τα χρόνια, όλο και λιγότεροι άνθρωποι έχουν πια καλά συνταξιοδοτικά πακέτα. Το κόστος των υπηρεσιών υγείας αυξάνεται κάθε χρόνο. Μια γενιά πριν, όλοι συνταξιοδοτούνταν στα 65 και το προσδόκιμο ζωής ήταν περίπου στα 72 χρόνια, στην πατρίδα μου. Σήμερα, όλοι θέλουν να συνταξιοδοτηθούν νωρίς και εν τω μεταξύ το προσδόκιμο ζωής είναι πια τα 80 και χρόνια. Την ίδια στιγμή όλων οι προσδοκίες είναι υψηλές αλλά όχι οι αποδόσεις. Ο οικονομικός σχεδιασμός προσγειώνει τους ανθρώπους στην πραγματικότητα. Συνήθως κανείς δεν θέλει ν' ακούσει την αλήθεια. Θέλουν όμως όλοι να αποταμιεύουν λίγο και να παίρνουν πίσω πολλά. Το financial planning καταδεικνύει ακριβώς πόσο ανέφικτο είναι αυτό. - Πώς βλέπετε την προοπτική του FP στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Ελλάδα Έχω πολύ καλή γνώση για τις επενδύσεις, την ασφάλιση και το financial planning, σε παγκόσμιο επίπεδο. Να τί έμαθα έπειτα από 28 χρόνια σε αυτήν τη βιομηχανία, έχοντας ταξιδέψει σ' όλο το κόσμο. Τα προϊόντα, οι φόροι, οι αμοιβές, οι αποδόσεις, ο πληθωρισμός και οτιδήποτε άλλο αλλάζουν και εξελίσσονται. Δεν υπάρχουν πολλά που μπορεί να κάνει κανείς γι' αυτό. Δείτε για παράδειγμα τις δεκαετίες από το 1960 έως τις μέρες μας. Τόσο τα προϊόντα όσο και οι αποδόσεις αλλά και οι φόροι ήσαν διαφορετικά σε κάθε δεκαετία και ακόμη αλλάζουν... Αυτό που δεν άλλαξε όμως όλα αυτά τα χρόνια είναι ένα. Οι πελάτες μας πάντα είχαν στόχους. Σε κάθε δεκαετία δε, οι σύμβουλοι αμοίμφθηκαν είτε χρεώνοντας τις υπηρεσίες τους, είτε παίρνοντας τις προμήθειές τους. Εστιάζοντας λοιπόν κάποιος στον να βρίσκει λύση στους στόχους που θέτει ο πελάτης του, θα έχε πάντα εισόδημα και δουλειά. Ασχέτως από την οικονομική κατάσταση και τις συνθήκες της αγοράς, πάντα υπάρχει ένα 20% εκείνων που πάνε εξαιρετικά καλά και άλλο ένα 20% που παραπονιέται σχεδόν για τα πάντα. Αυτοί οι άνθρωποι θα είναι πάντα εκεί, όποια κι εάν είναι η οικονομική συγκυρία. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πώς κάποιοι άνθρωποι κάνουν τα πάντα και πώς κάποιοι άλλοι θα επικαλεστούν τουλάχιστον 10 λόγους για το αντίθετο. Να είστε εκεί και να μιλάτε σ' εκείνους που πιστεύουν οτι το μέλλον είναι πιο φωτεινό από το παρελθόν. - Ποια είναι τα οφέλη του πελάτη που επιλέγει την διαδικασία της εξατομικευμένης μελέτης του Financial Planning Ξεχάστε τα χρηματοοικονομικά για λίγο. Αναρωτηθείτε, ποιοί τα καταφέρνουν καλύτερα στη ζωή? Όσοι έχουν σχέδιο ή όσοι δεν προνοούν να σχεδιάσουν? Σχεδιάστε τα πάντα στη ζωή σας. Kάντε έναν ετήσιο σχεδιασμό και μετατρέψτε τους αριθμούς που προκύπτουν σε τρίμηνους, μηνιαίους και εβδομαδιαίους στόχους. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι αυτό το κάνουν συνέχεια. Πάρτε για παράδειγμα κάποιον που θέλει να συνταξιοδοτηθεί στα 60 και θα ζήσει έως τα 80. Από το 0 έως το 20 είναι στο σχολείο. Έτσι 40 από τα 80 χρόνια που θα ζήσει θα είναι ή στο σχολείο ή συνταξιούχος. Αυτό σημαίνει ότι έχει μπροστά του 40 χρόνια δουλειάς και αποταμίευσης. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Προσπαθήστε να κάνετε financial planning σε κάποιον ο οποίος έχει μπροστά του αυτά τα 40 χρόνια και τότε θα δείτε ότι θα δείχνει αρκετά καλό. Κάντε το ίδιο με κάποιον που είναι μόλις 10 χρόνια πριν την συνταξιοδότηση και θα δείτε πόσο δύσκολο είναι. Οι πελάτες πρέπει να κατανοήσουν τις σωρρευτικές επιπτώσεις του χρόνου και του κόστους αναβολής. Το financial planning, όταν γίνεται, ενώνει όλα τα κομμάτια του puzzle και δείχνει ξεκάθαρα πόσο πιο εύκολο είναι για κάποιον να κάνει πράγματα, από το να περιμένει να συμβούν. Εάν ο κόσμος είχε αντίληψη για το χρήμα γενικά, τότε οι περισσότεροι άνθρωποι θα ήταν πλούσιοι. Πρακτικά όμως συμβαίνει το αντίθετο. Είναι γιατί οι περισσότεροοι, ξεκίνησαν να αποταμιεύουν λίγα και ξεκίνησαν αργά. Βγείτε λοιπόν στην αγορά σας και μιλήστε για όλα αυτά. Βάλτε εσείς τα κομμάτια του puzzle στη θέση τους για τους πελάτες σας, έτσι ώστε εκείνοι να μην έχουν παρά μόνο προφανείς επιλογές. Εν τέλει αυτό που πουλάτε είναι η υπόσχεση για το μέλλον. Κάθε πρωί που ξυπνάτε, να θυμίζετε τόσο στον ευατό σας όσο και στους πελάτες σας ότι, όποια και έαν είναι η τρέχουσα κατάσταση, όσοι προσπαθούν τα καταφέρνουν καλύτερα από εκείνους που δεν το κάνουν. Οι μορφωμένοι άνθρωποι τα καταφέρνουν καλύτερα από εκείνους που δεν έχουν μόρφωση. Οι άνθρωποι με σχέδιο τα καταφέρνουν καλύτερα από εκείνους που δεν έχουν σχέδιο στη ζωή τους. Να είστε πάντα ο φάρος της ελπίδας. Ποτέ να μην συζητάτε για προβλήματα. Μόνο για λύσεις. Το τέλος του κόσμου είναι μόνο ένα και σίγουρα δεν είναι αυτό. Υπάρχει πάντα το αύριο. Κάντε παραπάνω από αυτό που μπορείτε και από αυτό που πληρώνεστε να κάνετε και τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Κάντε λιγότερα και θα συμβεί το αντίθετο. Δεν μπορώ να ξέρω εάν οι πελάτες σας θα έχουν αποδόσεις 1% το χρόνο ή 10% για τα επόμενα 10 ή 20 χρόνια. Ξέρω όμως με βεβαιότητα ότι όσοι αποταμιεύουν και προβλέπουν για τα απρόοπτα της ζωής κι έχουν μικρό δανεισμό, θα ανταπεξέλθουν και θα τα καταφέρουν καλύτερα από όσους δεν το πράττουν. Είναι σίγουρο ότι με το financial planning ξέρεις ότι πηγαίνεις κάπου. Αυτό από μόνο του κάνει κάποιον να βλέπει το μέλλον με εμπιστοσύνη. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Μichael Morrow είναι πιστοποιημένος Financial Planner (CFP) και δραστηριοποιείται στο Ontario του Καναδά, που βρίσκεται και η έδρα της επιχείρησής του, Manulife Securities Investment Services Inc. Είναι στο χώρο από το 1989 και όλα αυτά τα χρόνια τον έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους, οικογένειες, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί στις εφημερίδες και στον κλαδικό τύπο. Ως διεθνής ομιλητής έχει απευθυνθεί σε πάνω από 40.000 χρηματοικονομικούς συμβούλους σε 21 χώρες στον κόσμο. Έχει γράψει βιβλία για την στρατηγική στον τομέα της ασφάλισης και για θέματα επενδύσεων. Διετέλεσε δύο φορές πρόεδρος της ένωσης χρηματοοικονομικών συμβούλων του Καναδά. Είναι μέλος σε πολλούς συλλόγους και φιλανθρωπικά σωματεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
ERGO: Γιορτές στο σπίτι - Ιδέες για αξέχαστο Ρεβεγιόν Χριστουγέννων ή Πρωτοχρονιάς Οι γιορτές είναι εδώ και όλοι ανυπομονούμε να τις περάσουμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Καλοί οι έξοδοι και τα... Nextdeal newsroom, 24/12/2024 - 10:40 24/12/2024
Eurolife FFH: 5 δώρα που αξίζει να κάνεις στον εαυτό σου αυτά τα Χριστούγεννα Κάνε στον εαυτό σου το δώρο της φροντίδας, της χαλάρωσης και της προσωπικής εξέλιξης! Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι μια πολύ... Nextdeal newsroom, 24/12/2024 - 10:30 24/12/2024