Nextdeal newsroom, 22/9/2017 - 07:30 facebook twitter linkedin Η AXA βραβεύεται για την υπηρεσία ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης Nextdeal newsroom, 22/9/2017 facebook twitter linkedin Η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο εξ’ αποστάσεως, αποσπά ασημένια βράβευση στα Mobile Excellence Awards 2017. Βασιζόμενη στη στρατηγική της να αποτελεί μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια Εταιρεία που «απλώς αποζημιώνει», η AXA, δημιούργησε το Νοέμβριο του 2016 μια μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα: την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη. Στην ετήσια απονομή των Mobile Excellence Awards 2017, η υπηρεσία αυτή έλαβε ασημένια βράβευση για την απλότητα στη διαδικασία και τη συνεπαγόμενη ευκολία που προσφέρει στους ασφαλισμένους. Αξιοποιώντας την τεχνολογία η AXA δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους, όποτε επιθυμούν, σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Εταιρείας. Εκεί, οι άνθρωποι του συνεργείου επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς. Σε αντιπαραβολή, η συνήθης διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου εάν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και μεγαλύτερο διάστημα για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού. Χάρις στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη, ο πελάτης πηγαίνει με το όχημά του όποτε επιθυμεί στο συνεργείο όπου μέσα σε λίγα λεπτά η όλη διαδικασία της πραγματογνωμοσύνης έχει ολοκληρωθεί. «Τα πολύ θετικά σχόλια των πελατών μας για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αποτέλεσαν βάση για τη βράβευση. Η υπηρεσία αυτή αποδεικνύει ότι επενδύουμε με ιδιαίτερη προσοχή στη διαδικασία αποζημίωσης, τη σημαντικότερη διαδικασία στη σχέση μας με τον πελάτη» ανέφερε ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της AXA Ελλάδας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 11/2/2025 Η Howden λανσάρει νέα πλατφόρμα προσφοράς και σύναψης ασφαλιστικών συμβολαίων για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο
Στέφανος Ψαράκης: Μια Αναλυτική Προσέγγιση με…Αλήθειες…για τις Αυξήσεις των Ισοβίων Νοσοκομειακών! «Φταίνε οι προμήθειες»; Τελικά, το λύσαμε το πρόβλημα; Είναι και ηθικό το θέμα; εκτός από οικονομικό; Γράφει ο Στέφανος Ψαράκης Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο διάστημα και σωστά, για τις αυξήσεις των Ισοβίων Νοσοκομειακών προγραμμάτων, κάτι που είναι... Στέφανος Ψαράκης, 11/02/2025 - 10:15 11/2/2025
Η νέα καμπάνια της COSMOS Insurance οραματίζεται έναν «αγγελικά πλασμένο κόσμο» Πόσες φορές έχετε ευχηθεί να ζούσαμε σ’ έναν κόσμο όπου τα απρόοπτα, τα ατυχήματα, τα προβλήματα και οι κακές στιγμές... Nextdeal newsroom, 11/02/2025 - 09:45 11/2/2025