Nextdeal newsroom, 6/2/2018 - 15:30 facebook twitter linkedin AXA, Νέα εμπειρία - Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων Nextdeal newsroom, 6/2/2018 facebook twitter linkedin «Δεν είναι μια απλή ζημιά. Είναι μια ζημιά που θα σου καταστρέψει τη διάθεση, την προσμονή. Θα σου κατακερματίσει την πραγματικότητα και θα σε αφήσει να κοιτάζεις ανήμπορος.» «Τι θα πω στους πελάτες; Παιδιά κάηκε η παραγωγή, πάρτε όσο χωράει η χούφτα σας, μισό λεπτό κύριε, εσείς έχετε μεγάλη χούφτα θα πάρετε τελευταίος;» Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της AXA στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της Εταιρείας, στον βιομηχανικό χώρο του Art Factory ο οποίος είχε διαμορφωθεί για να αποπνέει την καλαισθησία και την ποιότητα που χαρακτηρίζει την Εταιρεία. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την AXA, «Νέα εμπειρία». Μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής. Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων» οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια Εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται. «Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της AXA, τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδας. Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η AXA Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας» η Εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση. Σε επίπεδο Εταιρείας – Συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η AXA έχει δημιουργήσει το AXA Driving Academy (για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), το AXA Drive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια, το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η AXA ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της AXA. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η Εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXA αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της Εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το Transparent Customer Feedback με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην AXA αξιολογούν δημόσια την Εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους. «Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της AXA στην Ελλάδα. «Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την AXA. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η AXA είναι μια Εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην AXA Ελλάδας. Δείτε παρακάτω wrap up video της εκδήλωσης: Διαβάστε επίσης: - Η νέα εμπειρία της AXA που ανεβάζει το μέσο όρο της Ελληνικής Ασφαλιστικής αγοράς! - Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αξιολογεί - Νέα καινοτόμα πρωτοβουλία από την AXA! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 13/11/2024 Κωστής Χατζηδάκης: Οι ρυθμίσεις για την ιδιωτική ασφάλιση είναι υπέρ των πολιτών και υπέρ της εθνικής οικονομίας!
Δίδυμος ο στόχος: Αύξηση της αξιοπιστίας του κλάδου και της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού! Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 13/11/2024 - 16:00 13/11/2024
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Στη νέα της εποχή ως μέλος του Ομίλου Reale! Κεντρική Φωτογραφία: Αναστάσιος Κασκαρέλης, Πρόεδρος της Υδρογείου Ασφαλιστικής Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 13/11/2024 - 15:50 13/11/2024