Nextdeal newsroom, 12/2/2018 - 12:03 facebook twitter linkedin «Σε μένα θα τύχει;» Η νέα ανατρεπτική καμπάνια από την ΕΑΕΕ! Nextdeal newsroom, 12/2/2018 facebook twitter linkedin Ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας επέλεξε, για το 2018, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης και να συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης. Πιστή στο κεντρικό της μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» η ΕΑΕΕ δημιούργησε μία φρέσκια και ανάλαφρη ψηφιακή καμπάνια με 4 videos μικρής διάρκειας, τα οποία έχουν τίτλο «Σε μένα θα τύχει;» καυτηριάζοντας με χιουμοριστικό τρόπο την τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους. Τα ζευγάρια, οι πρωταγωνιστές της ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, η Κατερίνα Ζαρίφη με την Μαρία Μπεκατώρου, ο Λευτέρης Ελευθερίου με τον Θανάση Τσαλταμπάση, συνομιλούν και διαφωνούν με χιουμοριστικό τρόπο για το εάν πρέπει να κάνουν ασφάλιση και τελικά ποια είναι η αξία της στη σημερινή εποχή. Η Κατερίνα με τη Μαρία διαφωνεί για το εάν πρέπει να κάνουν μία ασφάλιση για το σεισμό ή ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα ενώ ο Λευτέρης με τον Θανάση μιλούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο για το εάν έχει αξία ένα πρόγραμμα υγείας ή μία ασφάλιση αυτοκινήτου. Μπορείτε να απολαύσετε παρακάτω το πρώτο video το οποίο κάνει σήμερα την επίσημη ‘εμφάνιση’, με πρωταγωνίστριες την Κατερίνα Ζαρίφη και τη Μαρία Μπεκατώρου και με θέμα την ανάγκη προγραμματισμού για το μέλλον, μέσα από ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα για τη σύνταξη. Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια 2 μήνες, και επιδιώκει να προβληματίσει το κοινό για τις συνέπειες του εφησυχασμού και του μη έγκαιρου προγραμματισμού. Τα 4 videos δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό, και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς το λόγο η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας σημαντικός σύμμαχος για κάθε μικρή ή μεγάλη ανατροπή της ζωής μας. Εάν αναρωτιέστε και εσείς «Σε μένα θα τύχει;» μείνετε συντονισμένοι στην FB page της ΕΑΕΕ και στο You Tube Channel για να απολαύσετε όλη τη σειρά των Videos. Και ίσως πειστείτε ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι μία πολυτέλεια. Είναι μία κίνηση φροντίδας για εσάς και την οικογένειά σας που μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τις κρατικές παροχές ασφάλισης. Γιατί … «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Η Howden Re διορίζει τον Thomas Kroely της Aon ως Διευθύνοντα Σύμβουλο για την Κεντρική Ευρώπη
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Επίτιμος Διδάκτορας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια ευχάριστη... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 11:06 26/11/2024
KPMG: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 3ος κύκλος επιμορφωτικών σεμιναρίων “AdvantAge Days” για επαγγελματίες 50+ με στόχο την έμπρακτη καταπολέμηση του φαινομένου ageism -Πάνω από 70 συμμετοχές σημειώθηκαν στα δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια ενίσχυσης και αναβάθμισης επαγγελματικών δεξιοτήτων -Στο πλαίσιο της Κοινωνικής Υπευθυνότητας της KPMG... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 09:58 26/11/2024