Γιώργος Μούζος, 29/4/2021 - 13:17 facebook twitter linkedin Οι νέες τάσεις στον ασφαλιστικό κλάδο την επόμενη 10ετία! Γιώργος Μούζος, 29/4/2021 facebook twitter linkedin Είναι δεδομένο πως την επόμενη 10ετία, ο ασφαλιστικός κλάδος θα συνεχίσει να αλλάζει και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς, αποκτώντας ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, συγκριτικά με τα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής! Άλλωστε πολλές από αυτές τις αλλαγές ήδη έχουν ξεκινήσει και μάλιστα οι περισσότερες επιταχύνθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Κάτι που ανέδειξε στις εταιρείες πως αν θέλουν να εξελιχθούν και να βελτιωθούν θα πρέπει τάχιστα να καινοτομήσουν και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Κάτι που ισχύει τόσο για καλά εδραιωμένες στον κλάδο εταιρείες, όσο και για τις επόμενες που τυχόν θα δημιουργηθούν. Στο σύνολο τους θα πρέπει όχι μόνο να βελτιώσουν τα υπάρχοντα επιχειρηματικά τους μοντέλα, αλλά και να λάβουν υπόψη την αυξανόμενη καινοτομία στον ασφαλιστικό χώρο, ο οποίος είδε περίπου 250 ιδιωτικούς γύρους χρηματοδότησης και αρχικές δημόσιες προσφορές ύψους 33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε παγκόσμια κλίμακα, το 2020 μόνο. Η τεχνολογία θα έχει τον πρώτο λόγο Οι νέες τεχνολογίες, από τη βελτιωμένη λήψη κι ανάλυση δεδομένων, ιδίως στον χώρο της προσωπικής ασφάλισης, έως την ανάλυση κινδύνων, τη μηχανική μάθηση και τον πλήρη αυτοματισμό, αναμένεται να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο διανομής της ασφάλισης, τον τρόπο αξιολόγησης του κινδύνου, τον τρόπο ανάπτυξης και βελτίωσης των ήδη διαθέσιμων ασφαλιστικών προϊόντων, ακόμα και τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους ήδη πελάτες σας. Καθώς καθεμία από αυτές τις τεχνολογίες ωριμάζει στον ασφαλιστικό χώρο, οι υπάρχουσες λειτουργίες θα αυτοματοποιηθούν ή θα βελτιωθούν με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης των δεδομένων. Δεν θα είναι καθόλου παράξενο, αν σε βάθος χρόνου διαπιστώσετε πως η προαναφερθείσα τεχνολογία σας έχει επιτρέψει να μειώσετε έως και κατά 50% τις εργασίες ρουτίνας στο γραφείο σας. Οι βασικοί ρόλοι και οι δυνατότητες του κλάδου θα αλλάξουν άρδην με την ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας σε τυπικές διεργασίες. Χαμένες θέσεις εργασίας! Ή μήπως όχι; Ωστόσο, παράλληλα με αυτόν τον επαναπροσδιορισμό των ρόλων εργασίας, αναμένεται να έρθει και μια μεγάλη εργασιακή κρίση, μιας και περισσότεροι από 400.000 εργαζόμενοι, σε παγκόσμιο επίπεδο, θα αποσυρθούν από τον ασφαλιστικό κλάδο τα επόμενα πέντε χρόνια. Νούμερο εξαιρετικά μεγάλο, ειδικά αν αναλογιστούμε πως η γενιά των millennials δεν έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον ενασχόλησης με τον ασφαλιστικό κλάδο. Οι εταιρείες θα πρέπει να αλλάξουν την προσέγγισή τους σε ότι αφορά την πρόσληψη και την διατήρηση του προσωπικού τους, ενώ θα πρέπει να προβούν σε επενδύσεις στην τεχνολογία για να γεφυρώσουν τα κενά. Ωστόσο, οι ασφαλιστές θα πρέπει επίσης να θεωρήσουν αυτή τη τάση ως ευκαιρία για να εμπιστευτούν περαιτέρω τις νέες τεχνολογίες, αλλάζοντας κατά πολύ και προς το καλύτερο το μοτίβο εργασίας τους. Η ασφάλιση - ιδιαίτερα στον περίπλοκο χώρο της ανάληψης κινδύνου, εξακολουθεί να απαιτεί την ανθρώπινη εμπλοκή. Οι εταιρείες που μπορούν να διαχωρίσουν αποτελεσματικά τους κινδύνους σε εκείνους που μπορούν να αξιολογηθούν με μεγαλύτερη ακρίβεια μέσω αλγορίθμων, έναντι εκείνων που απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση, θα είναι νικητές μακροπρόθεσμα στην επιλογή κινδύνου και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Πλήρης αλλαγή του εργασιακού χώρου! Κάτι που ξεκίνησε με την πανδημία του κορονοϊού, όπου αναπτύχθηκε τάχιστα η απομακρυσμένη εργασία. Όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες και ειδικά όσες δεν είχαν αυτοματοποιήσει πολλές από τις βασικές εργασίες τους, υστερούν έναντι άλλων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στην ευελιξία. Όμως αν καταφέρουν οι ασφαλιστικές να επιταχύνουν την αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών θα μπορέσουν να βελτιώσουν περαιτέρω τα περιθώρια κέρδους τους, μειώνοντας παράλληλα το κόστος, αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών τους. Επιτάχυνση στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης Το συνεχώς μεταβαλλόμενο ασφαλιστικό τοπίο και ειδικά σε ότι αφορά την εκτίμηση κινδύνου, αλλάζει εκ βάθρων, μιας και θα πρέπει να καλύψει παραβιάσεις της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο έως φυσικές καταστροφές, ακόμα και μια αντίστοιχη πανδημία όπως ο COVID-19. Όλα αυτά θα απαιτήσουν την επιτάχυνση της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι διαφορετικές ανάγκες καταναλωτών και επιχειρήσεων. Αλλαγές στην υπάρχουσα οργανωτική δομή! Αυτές οι νέες τάσεις απαιτούν μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών, ακόμα και στην ίδια τους την οργανωτική δομή. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να προχωρήσουν σε περισσότερες συνεργασίες και να βελτιώσουν τα skills τους, ώστε να γίνουν ακόμα πιο ικανοί στην αξιολόγηση του κινδύνου, αλλά και στην αποτελεσματική διαχείριση κεφαλαίων, αναζητώντας τους κατάλληλους συνεργάτες που θα τους υποστηρίξουν στον εργασιακό στίβο. Αντιμέτωποι με αυτές τις προκλήσεις, οι ασφαλιστές πρέπει να προσαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές για να προσελκύσουν, να εξυπηρετήσουν και να διατηρήσουν πελάτες με νέους και καινοτόμους τρόπους. Η τεχνολογία και η ψηφιακή ενσωμάτωση θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τις εσωτερικές διαδικασίες και τους ανθρώπους που απαιτούνται για την επιτυχημένη πορεία μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Σε αυτόν τον ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο, οι πιο αποτελεσματικοί οργανισμοί θα πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα και να συντονίζονται γρήγορα και με συνέπεια τα διαφορετικά τμήματα, με απώτερο σκοπό την επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21