Γιώργος Μούζος, 12/5/2021 - 13:28 facebook twitter linkedin Πώς οι δορυφόροι αλλάζουν τον τρόπο διαχείρισης των αποζημιώσεων; Γιώργος Μούζος, 12/5/2021 facebook twitter linkedin Οι αποζημιώσεις αποτελούν τον πυρήνα λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Είναι κάτι που απαιτεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητα του ασφαλιστή, διερευνώντας συνεχώς τρόπους για να βελτιωθεί η διαδικασία αποζημίωσης προς όφελος του πελάτη! Μια διαδικασία που λαμβάνει σημαντική βοήθεια από τους δορυφόρους! Η έκδοση της απόφασης για μια αποζημίωση είναι μια δύσκολη κι επίπονη διαδικασία και συχνά απαιτεί αρκετό χρόνο. Όμως η χρήση προηγμένης τεχνολογίας έρχεται για να βοηθήσει στην απλοποίηση της διαδικασίας. Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι αυτό της Lloyd’s και στην εκτεταμένη χρήση δορυφόρων για να χειριστεί με ευκολία τις απαιτήσεις των πελατών της άμεσα κι αποτελεσματικά. Οι δορυφόροι στην υπηρεσία των ασφαλιστικών! Στην περίπτωση της Lloyd's η χρήση των δορυφόρων γίνεται εδώ και μερικά χρόνια, αφού τους βοηθάει να αξιολογήσουν και να επιλύσουν σημαντικά ζητήματα αποζημιώσεων. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας ήρθε στο προσκήνιο όταν μια σειρά καταστροφικών και θανατηφόρων τυφώνων έπληξε τμήματα της Καραϊβικής και των Η.Π.Α. το 2017. Σε πολλές από τις περιοχές που επλήγησαν δεν ήταν εύκολη η πρόσβαση των πραγματογνωμόνων, αφού οι πτήσεις είχαν μειωθεί και προτεραιότητα ήταν η παροχή βοήθειας κι όχι η εκτίμηση των ζημιών. Ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα ήταν πως οι ζημιές ήταν τεράστιας έκτασης κι ως εκ τούτου οι πραγματογνώμονες δεν επαρκούσαν. Έτσι οι δορυφορικές εικόνες επέτρεψαν να υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για τα γεγονότα, αλλά και να υπάρχει αρκετό υλικό ώστε να γίνει η ανάλογη εκτίμηση των ζημιών. Αυτή η δυσάρεστη περίπτωση έδειξε πως οι δορυφορικές εικόνες μπορούν να προσφέρουν την απαραίτητη βοήθεια κατά την εκτίμηση ζημιών με ακρίβεια και το κυριότερο με αμεσότητα. Στην περίπτωση των πυρκαγιών, για παράδειγμα, οι δορυφορικές εικόνες μπορούν να μας δώσουν πληροφορίες σχετικά με την έκταση της καταστροφής ακόμα και όταν η φυσική πρόσβαση σε μια περιοχή είναι ακόμα αδύνατη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορούμε ακόμη και να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω δορυφορικών εικόνων για να εκδοθεί μια αποζημίωση χωρίς να χρειαστεί ποτέ να πάει ένας πραγματογνώμονας στον τόπο του συμβάντος. Επίσης αυτή η προηγμένη τεχνολογία βοηθάει την ασφαλιστική εταιρεία να δώσει προτεραιότητες. Για παράδειγμα, εάν η ασφαλιστική διαπιστώσει πως σε μια επιχείρηση έχει καταρρεύσει η στέγη, τότε μπορεί να κάνει μια γρήγορη αξιολόγηση, με σκοπό η δραστηριότητα της επιχείρησης να συνεχιστεί με το λιγότερο δυνατό αντίκτυπο στη λειτουργία της. Πάντοτε θα χρειάζεται ο παράγοντας άνθρωπος, αλλά η τεχνολογία λύνει προβλήματα! Παρόλο που πάντοτε θα υπάρχει η ανάγκη ο πραγματογνώμονας να επισκεφθεί τον τόπο του συμβάντος για να προχωρήσει στην εκτίμηση μιας αποζημίωσης, εν τούτοις η τεχνολογία λύνει πολλά προβλήματα. Στην προκειμένη περίπτωση οι δορυφορικές εικόνες έχουν αποδειχθεί ως ένα εξαιρετικό συμπληρωματικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας μιας ασφαλιστικής, στον κλάδο των αποζημιώσεων. Η προηγμένη τεχνολογία βοηθάει στην γρήγορη κι ακριβή έκδοση μιας απόφασης, κάτι που βοηθάει σημαντικά τον πελάτη να ανακάμψει μετά από μια κακοτυχία! Κι ο ικανοποιημένος πελάτης, παραμένει πιστός στην εταιρεία για πολλά χρόνια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06