Nextdeal newsroom, 21/7/2022 - 08:47 facebook twitter linkedin Insurance Europe: Η σαφής επικοινωνία δημιουργεί σταθερές σχέσεις με τους πελάτες! Nextdeal newsroom, 21/7/2022 facebook twitter linkedin Απαντώντας σε διαβούλευση της EIOPA σχετικά με τις εξαιρέσεις κινδύνων που προκύπτουν από συστημικά γεγονότα (όπως πανδημίες, φυσικές καταστροφές ή μεγάλες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο), η Insurance Europe έκανε συστάσεις για τον τρόπο αποσαφήνισης του πεδίου και του στόχου των προτάσεων της εποπτικής αρχής. Όπως αναφέρει, οι εξαιρέσεις ασφάλισης και οι κριτικές προϊόντων δεν είναι από μόνες τους κακές, αφού υπάρχουν όρια στο τι μπορεί να ασφαλιστεί, όπως αναγνωρίζει και η ίδια η EIOPA. Και αν ένας κίνδυνος καταστεί μη ασφαλίσιμος, οι ασφαλιστές πρέπει να αναθεωρήσουν τις καλύψεις και τις εξαιρέσεις τους για να διασφαλίσουν ότι παραμένουν σε θέση να προσφέρουν κάλυψη για ασφαλίσιμους κινδύνους και να πληρώνουν αποζημιώσεις. Η Insurance Europe τονίζει επίσης, ότι η σαφής επικοινωνία και οι διεξοδικές αξιολογήσεις προϊόντων είναι το κλειδί για τη δημιουργία σταθερών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες. Επισημαίνει ότι η Οδηγία της ΕΕ για τη Διανομή Ασφαλίσεων -συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων επίβλεψης και διακυβέρνησης προϊόντων και του εγγράφου πληροφοριών για τα ασφαλιστικά προϊόντα (IPID)- παρέχει μια σταθερή βάση για την αντιμετώπιση των αναγκών των καταναλωτών και απαιτεί από τους διανομείς ασφαλίσεων να ενεργούν με ειλικρίνεια, δίκαια, με επαγγελματισμό έχοντας στο επίκεντρο το καλύτερο συμφέρον των πελατών τους. Όπως υποστηρίζει η Insurance Europe, οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές υλοποιούν επίσης τις δικές τους πρωτοβουλίες για να ενισχύσουν την προστασία των καταναλωτών και να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές ενημερώνονται σωστά και τυγχάνουν δίκαιης μεταχείρισης. Επιδιώκουν συνεχώς να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα: αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, βελτιώνοντας τη σαφήνεια και τη διαφάνεια των πληροφοριών που αφορούν τα εν λόγω προϊόντα και υπηρεσίες, παρέχοντας περισσότερες συμβουλές και βοήθεια για τη διαχείριση κινδύνου και αναπτύσσοντας βέλτιστες πρακτικές στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Οι ασφαλιστές επενδύουν επίσης σημαντικά στην έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, μετά το ξέσπασμα του COVID-19 και την εισβολή στην Ουκρανία, έχουν ήδη γίνει προσπάθειες από τον ασφαλιστικό κλάδο να διευκρινίσει και να μεταφέρει πληροφορίες που αφορούν τις εξαιρέσεις, εντός των ορίων που επιβάλλουν οι νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις. Διαβάστε εδώ την απάντηση της Insurance Europe. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/7/2022 Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των ασφαλιστών οι «μη επιβεβαιωμένοι» κυβερνοκίνδυνοι!
Nextdeal newsroom, 19/7/2022 Insurance Europe: Στην Ελλάδα η παραγωγή ασφαλίστρων υγείας αυξήθηκε κατά 12% το 2021
COVID-19: Εκτίναξε στα ύψη την παραγωγή unit-linked, αύξησε τις αποζημιώσεις λόγω θανάτου! Η πανδημία COVID-19 φέρεται να έπληξε τον κλάδο ζωής στην Ευρώπη καθώς, όπως αναφέρει η Insurance Europe στη νέα της... Nextdeal newsroom, 18/07/2022 - 14:17 18/7/2022
Ο κλάδος οχημάτων στην Ευρώπη στην μετά-covid εποχή Καθώς τα μέτρα για τον COVID-19 αίρονταν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2021, η κυκλοφορία οχημάτων άρχισε να αυξάνεται, αν... Nextdeal newsroom, 15/07/2022 - 07:40 15/7/2022