Nextdeal newsroom, 5/5/2023 - 15:03 facebook twitter linkedin Οι έξυπνες οικιακές συσκευές οδηγούν σε νέα εποχή την ασφάλιση κατοικίας! Nextdeal newsroom, 5/5/2023 facebook twitter linkedin Η Sky εισήγαγε στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ένα προϊόν ασφάλισης κατοικίας που χρησιμοποιεί έξυπνες οικιακές συσκευές, είδηση την οποία σχολιάζει ο Benjamin Hatton, ασφαλιστικός αναλυτής της GlobalData, προσφέροντας την δική του οπτική επί του θέματος: «Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο έξυπνης οικιακής ασφάλισης της Sky θα μπορούσε να αλλάξει την αγορά ασφάλισης κατοικίας του Ηνωμένου Βασιλείου με το υψηλό επίπεδο ενσωμάτωσης έξυπνης τεχνολογίας. Η έρευνα της GlobalData για το 2022 UK Insurance Consumer Survey δείχνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών θα ενδιαφέρονταν να μοιραστούν δεδομένα από μια έξυπνη συσκευή με τον ασφαλιστή του σπιτιού τους με αντάλλαγμα την εξοικονόμηση χρημάτων. Επιπλέον, το 12,2% των πελατών ασφάλισης κατοικίας στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι θα ήταν ανοιχτοί στο να αγοράσουν ασφάλιση κατοικίας από την Sky, γεγονός που δείχνει τη μεγάλη ''δεξαμενή'' δυνητικών πελατών που διαθέτει. Το νέο ασφαλιστικό προϊόν της Sky είναι ιδανικό για τις απαιτήσεις των πιο σύγχρονων και τεχνολογικά εξελιγμένων καταναλωτών. Η χρήση έξυπνης τεχνολογίας για να προσελκύσει νέους πελάτες αλλά και η αξιοποίησή της για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και τον μετριασμό των απαιτήσεων (όταν οι απαιτήσεις ασφάλισης κατοικίας κινδυνεύουν να εκτοξευθούν) θα μπορούσε να αποδειχθεί το μοντέλο που θα ακολουθήσουν και άλλες ασφαλιστικές εταιρείες κατοικίας. Το πλεονέκτημα της Sky είναι ότι έχει την πολυτέλεια να διανέμει τόσο ακριβή τεχνολογία, καθώς δεν περιορίζεται από το γεγονός ότι οι περισσότεροι ασφαλισμένοι πελάτες της έχουν κανονικά συμβόλαια. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες της θα έχουν χαμηλότερο προφίλ κινδύνου (καθώς η τεχνολογία μετριάζει ορισμένες απαιτήσεις), επηρεάζοντας τις απαιτήσεις πιο άμεσα από ό,τι οι παλαιές ασφαλιστικές εταιρείες που επιδιώκουν σταδιακά να ενσωματώσουν στις προσφορές τους προϊόντα έξυπνου σπιτιού. Η Sky προσφέρει ένα διπλό κίνητρο στους πελάτες που επιθυμούν να μεταβούν στο νέο της ασφαλιστικό προϊόν έξυπνου σπιτιού. Πρώτον, ο καταναλωτής λαμβάνει έξυπνη τεχνολογία αξίας 250 λιρών, συμπεριλαμβανομένου ενός βιντεοκουδουνιού, μιας κάμερας εσωτερικού χώρου και διαφόρων αισθητήρων (συμπεριλαμβανομένου ενός ανιχνευτή διαρροών). Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, το 31,2% των καταναλωτών δήλωσε ότι αυτό είναι επαρκές κίνητρο για να μοιραστούν δεδομένα με την ασφαλιστική εταιρεία του σπιτιού τους, γεγονός που υποδηλώνει ότι ένα τέτοιο τεχνολογικό πακέτο θα μπορούσε να προκαλέσει το ενδιαφέρον. "Δεύτερον, η Sky αναφέρει ότι οι υφιστάμενοι πελάτες που θα αγοράσουν το συμβόλαιο έξυπνου σπιτιού θα εξοικονομούν 5 λίρες το μήνα κατά τη διάρκεια του διετούς ασφαλιστηρίου συμβολαίου, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 120 λιρών. Αν λάβουμε υπόψη τη συνεχιζόμενη κρίση του κόστους ζωής στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτό θα ενθαρρύνει επίσης μια μεγάλη ομάδα να εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 5/5/2023 Γιατί EIOPA και ΕΚΤ αναζητούν μοντέλο ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
Nextdeal newsroom, 4/5/2023 Η DARAG γίνεται η πρώτη εταιρεία run-off που εφαρμόζει τη λύση Τεχνητής Νοημοσύνης DRILLER!
Πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες: H Επιτροπή ορίζει τις πρώτες πολύ μεγάλες επιγραμμικές πλατφόρμες και μηχανές αναζήτησης Η Επιτροπή εξέδωσε τις πρώτες αποφάσεις χαρακτηρισμού βάσει της πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες, με τις οποίες ορίζονται 17 πολύ... Nextdeal newsroom, 27/04/2023 - 10:50 27/4/2023
Mobile Medi: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Interamerican που αναβαθμίζει την εμπειρία ασφαλισμένων και συνεργατών To Mobile Medi, η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Interamerican που βελτιώνει τον τρόπο αλληλεπίδρασης των συνεργατών του Δικτύου Υγείας της... Nextdeal newsroom, 03/05/2023 - 13:39 3/5/2023