Κώστας Ακριβόπουλος, 26/7/2024 - 09:16 facebook twitter linkedin Έτοιμοι για τις διακοπές; Θα πάτε, έτσι δεν είναι; Κώστας Ακριβόπουλος, 26/7/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Εδώ επιτρέπεται μόνο το ΝΑΙ! Το ΟΧΙ απαγορεύεται! Γιατί ένα ΟΧΙ εδώ, σημαίνει ότι τους 6 μήνες που πέρασαν από την αρχή της χρονιάς, δεν κάναμε καλά και οργανωμένα τη δουλειά μας, ώστε να υπάρχει σήμερα ένα extra “κομπόδεμα” για αυτή την τόσο μικρή αλλά τόσο απαραίτητη μικρή απόλαυση. Αν είσθε στην ομάδα που ετοιμάζεται, δηλαδή στην ομάδα του “ΝΑΙ Διακοπές”, τότε συγχαρητήρια, κάνατε πράξη τον πρώτο και τον μόνο σωστό νόμο του επαγγέλματός μας, που είναι αυτό που μας έγραψε, πριν από κάποιες δεκαετίες, στον πίνακα ο B. Feldman, όταν τον ρωτήσαμε να μας πει το μυστικό της επιτυχίας του, που ήταν δύο μόνο λέξεις “ΒΛΕΠΕ ΚΟΣΜΟ”! Εσείς κάνατε αυτό που ξέρετε να κάνετε καλά, δηλαδή να «ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΟΣΜΟ»...συνεχώς! Κάνατε Cross και Up Selling, Παίρνατε Συστάσεις, Πουλούσατε όλους τους Κλάδους και έτσι τώρα θα απολαύσετε, έστω για λίγες ημέρες, μια παραλία, μια θάλασσα, την ομορφιά ενός ταξιδιού, μιας αλλαγής, ενός ποτού βλέποντας το ηλιοβασίλεμα, μιας κρουαζιέρας, ή ένα περπάτημα σε ένα βουνό, σε ένα δάσος, ή στα στενά σοκάκια κάποιου μικρού νησιού, ή την πολυτέλεια ενός 5στερου ξενοδοχείου, μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν! Ευχόμαστε Καλή Ξεκούραση και να απολαύσετε κάθε στιγμή. Αν ανήκετε στην ομάδα του “ΟΧΙ Διακοπές”, τότε μάλλον ανήκετε στις ομάδες κάποιων που ξεχνιούνται! που θεωρούν ότι ταλαιπωρούνται! που ντρέπονται! που φοβούνται να ακούσουν το όχι, ή να δεχτούν μία απόρριψη, που αγχώνονται μόνο με τη σκέψη της συνάντησης! Που δεν έκαναν αυτά που έκανε η πρώτη Ομάδα! Και τελικά… δεν έχει παραλία…. δεν έχει διακοπές! (προς το παρόν, γιατί ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!) Όλα είναι θέμα επιλογής και το άγχος είναι κάτι που μπορεί να επηρεάσει όλους, γιατί είναι ένα Συναίσθημα το οποίο παράγεται σε συνθήκες συνήθως φανταστικού κινδύνου (…λέμε…αν συμβεί!). Σχετική έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, δηλώνει πως συμπτώματα γενικευμένης αγχώδους διαταραχής, βιώνει πλέον 1 στους 5 Έλληνες και μάλιστα, κυρίως γυναίκες οι οποίες από τη φύση τους είναι πιο συναισθηματικές. Εκτός αν το “ΟΧΙ Διακοπές” είναι θέμα επιλογής και θα το αλλάξετε σε “Ναι Διακοπές”, αλλά αργότερα! Τότε και σε εσάς συγχαρητήρια, γιατί έχετε επιλέξει ένα διαφορετικό τρόπο ξεκούρασης και απόλαυσης, όταν δεν θα υπάρχει αυτός ο συνωστισμός στα νησιά, στα πλοία, στα ταβερνάκια και θα σας προσέχουν περισσότερο. Είναι μία ανθρώπινη και λογική επιλογή. Σε περίπτωση όμως που το “ΟΧΙ Διακοπές” είναι θέμα οικονομικό, κοιτάξτε λίγο πίσω και δείτε τι έκανε η πρώτη ομάδα και τι δεν κάνατε εσείς! Μήπως η πρώτη ομάδα αξιοποίησε την γκάμα των προϊόντων όλων των Κλάδων και δεν είχε όπως λέμε “παραπαίδια”, δηλαδή να προωθεί μονίμως ένα ή δύο μόνο προϊόντα; Εσείς; Μήπως φρόντιζε να έχει συνεχώς Νέους Πελάτες, μήπως έπαιρνε συνεχώς νέες συστάσεις; Εσείς; Μήπως εσείς ασχοληθήκατε με τον Κλάδο Ζωής και Υγείας μόνο; Ή μόνο με τo αυτοκίνητο; Καλό είναι να λέτε ότι είσθε ειδικοί σε ένα Kλάδο, αλλά οι Πελάτες μας έχουν και άλλες ανάγκες. Αν δεν τις ανακαλύψουμε εμείς, θα πιστέψουν ότι δεν ενδιαφερόμαστε για εκείνους και πιθανώς θα τις ανακαλύψει και θα τις καλύψει κάποιος άλλος. Κάνατε προσπάθεια για Cross και Up Selling; Παίρνατε Συστάσεις από τους ήδη Πελάτες σας για να Βλέπετε συνεχώς Νέους Πελάτες; Επίσης μήπως ξεχάσατε να μιλήσετε για άλλα προϊόντα ή τους λοιπούς κλάδους, όπως : Τα Συνταξιοδοτικά; τον Κλάδο Ατυχημάτων; τα Unit Linked και γενικά τα Επενδυτικά; τον Κλάδο Πυρός (για τον ΕΝΦΙΑ; -οι 3 μήνες έρχονται/το 2024 λήγει); τον Κλάδο Περιουσίας γενικά; για την επιχείρησή του και το νέο ΦΕΚ/ 03.07.2024, για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων, με ετήσια ακαθάριστα έσοδα άνω των 2 εκ. € , που θα ασφαλίζονται υποχρεωτικά από 01.01.2025, ώστε να καταλάβει ότι είμαστε εκεί να τον ενημερώνουμε, για να είναι έτοιμος. για το Αυτοκίνητό του, τη Μηχανή του (μήπως έχει μόνο Φροντίδα Ατυχήματος και δεν έχει Οδική για βλάβες, μήπως έχει μόνο Τρομοκρατικές και δεν έχει Στάσεις-Απεργίες; Θραύση κρυστάλλων;) έγινε προσπάθεια για Up Selling; τον Κλάδο Αστικής Ευθύνης,; (μήπως ο Πελάτης σας είναι και διαχειριστής πολυκατοικίας και είναι ανασφάλιστος;) τις Επαγγελματικές Αστικές Ευθύνες (για το Φαρμακείο του, το Εστιατόριό του κλπ-όχι μόνο το αυτοκίνητό του); τις Ασφαλίσεις Ταξιδίων; Οι περισσότεροι κάπου θα πάνε! Με τον Λογιστή σας και την αστική του ευθύνη, τώρα που κλείνουν τις δηλώσεις και συγκεντρώνουν χρήμα, μιλήσατε; Με Πελάτες σας των οποίων η Αστική Ευθύνη του επαγγέλματός τους είναι υποχρεωτική με Κ.Υ.Α. μιλήσατε; (όπως: Διαχειριστή Αφερεγγυότητας , Χειριστή Drones, Μεταφορέα και ειδικά Μεταφορέα επικίνδυνων ή μη αποβλήτων) Τι έγινε με τους Πελάτες που έχετε ασφαλίσει το Σκάφος τους; Τους ενημερώσατε ότι έχουν αυξηθεί τα υποχρεωτικά κεφάλαια (Ν. 4926) και για τα πρόστιμα σε περίπτωση μη ασφάλισης; Μιλήσατε σε Αλιείς που επιβιβάζουν τουρίστες στο σκάφος τους, για ψάρεμα, δείχνοντάς τους τον τρόπο ψαρέματος, ότι είναι υποχρεωτική η Αστική τους Ευθύνη Αλιευτικού Τουρισμού (Ν. 4256); Μιλήσατε σε επιχειρηματίες Πελάτες σας για την Ασφάλεια Πιστώσεων; Για την Ασφάλιση Χρηματικών απωλειών; Ασχοληθήκατε με τον Κλάδο Νομικής Προστασίας; Πόσοι Πελάτες σας έχουν σκυλάκια; Τους μιλήσατε για την Ασφάλιση ζώων συντρoφιάς; Σε πόσους Πελάτες σας, Mηχανικούς, Κατασκευαστικές, Ανακαίνισης Κτηρίων, Τεχνικές ή Εργοληπτικές Εταιρείες, Δημοσίων έργων, Kατασκευαστικές μεταλλικών κτηρίων, Aνελκυστήρων, Διαγνωστικών Κέντρων, μιλήσατε για τις Τεχνικές Ασφαλίσεις, τις γνωστές EAR/Erection All Risks, CAR/Contractors All Risk, EEI/Electronic Equipment Insurance, CPE/Contractors Plant and Equipment, DOS/Deterioration Of Stock, MB/Machinery Breakdown, ALOP/Advance Loss Of Profit; Αν εσείς, της Ομάδας “ΟΧΙ Διακοπές”, δεν μιλήσατε σε Νέους Πελάτες, αλλά και στους ήδη Πελάτες σας, για κάποιο προϊόν των παραπάνω Κλάδων, ή δεν πήρατε συστάσεις από τους ήδη Πελάτες σας, για να μεγαλώσετε το Πελατολόγιό σας και το χαρτοφυλάκιό σας και αντίστοιχα και το εισόδημα, ίσως δόθηκε η ευκαιρία στην Ομάδα “ΝΑΙ Διακοπές” να τους πλησιάσει και να κλείσει νέες δουλειές. Πάντα όμως, όταν χάνουμε ένα taxi, έρχεται ένα άλλο! Ποτέ δεν είναι αργά! Αλλάξτε Ψυχική Διάθεση και βάλτε νέους στόχους. Οι Πελάτες είναι εκεί! Το ψυχικά ανθεκτικό άτομο είναι αυτό που ενώ θα αντιμετωπίσει στρεσογόνες και δύσκολα διαχειρίσιμες καταστάσεις, δεν θα καταρρεύσει και θα βρει τρόπους να ξεπεράσει τις αντιξοότητες. Συνεπώς, το ερώτημα είναι: Θα μπορούσαμε να δούμε τις αντιξοότητες σαν μία πρόκληση και δοκιμασία; Ναι μπορείτε! Γιατί ... ακόμα κι΄αν έχετε μείνει στην πόλη..... Να η ευκαιρία!! Οι άνθρωποι έχουν χρόνο να σας ακούσουν, Έχουν λιγότερο στρες, τους βρίσκετε και τους γνωρίζετε πιο εύκολα. Αν δεν έχουν φύγει ακόμη, πρέπει να ασφαλιστούν πριν ταξιδέψουν. Συναντήστε τους τώρα. Μην ξεχνάτε τους Πελάτες σας. Κλείστε υποθέσεις τώρα. Κάντε ημερήσιες εκδρομές με τα πούλμαν της περιοχής σας. Κάποιους θα γνωρίσετε! Μην παρερμηνεύσετε την ηρεμία σας ως αποτυχία, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Ναι! πάντα υπάρχει η ευκαιρία, γιατί οι Διακοπές δεν τελειώνουν ποτέ. Έρχονται νέες μέρες, το Καλοκαιράκι δεν έχει τελειώσει! Επίσης έρχονται Χριστούγεννα, βάλτε νέο στόχο για ένα ταξίδι τότε , ή από τώρα για το επόμενο Καλοκαίρι! Έχουμε πολλά Καλοκαίρια! Οι παραλίες θα σας περιμένουν! Τώρα ξέρετε, έχετε πείρα ! Πάμε λοιπόν για μια Νέα Αρχή! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ! “ Η Πείρα είναι παιδί της Σκέψης και η Σκέψη παιδί της Δράσης- ΝΤΙΣΡΑΕΛΙ” Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 19/12/2024 - 09:15 Βοηθήστε τους Πελάτες να κατανοήσουν την σημαντικότερη αποταμίευση, από τα τρία είδη της!
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 09/12/2024 - 09:20
Εξετάσεις πιστοποίησης στη Θεσσαλονίκη (07 και 08/12/2024) - Συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων | Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους υποψήφιους μεσίτες ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους Υποψήφιους ΜΕΣΙΤΕΣ Να θυμίσουμε ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 06/12/2024 - 09:48
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 1) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 02/12/2024 - 09:39
Μήπως έχετε ξεχάσει αυτές τις ομάδες Υποψηφίων Πελατών; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 28/11/2024 - 10:22
Επίταση κινδύνου και εργασίες κεφαλαιοποίησης (για τις εξετάσεις - συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων) … σήμερα συνεχίζουμε αναλύοντας τις ερωτήσεις : 223, 287, 295, και 142, 509. ΕΡΩΤ. 223, 287, 295- ΕΠΙΤΑΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (αύξηση κινδύνου) Σύμφωνα... Κώστας Ακριβόπουλος, 27/11/2024 - 09:17
Έξι ημέρες πριν τις εξετάσεις της ΤτΕ στην Αθήνα ας θυμηθούμε τις ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ και την ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 25/11/2024 - 09:35