Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 - 11:38 facebook twitter linkedin Για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια κάποιοι ασφαλιστές βάζουν σε ταλαιπωρία τους πελάτες! Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 facebook twitter linkedin Πολλά και διάφορα τα παραδείγματα δυσαρεστημένων πελατών συμβολαίων οχημάτων, που κατόπιν ενός οδικού ατυχήματος δεν εξυπηρετήθηκαν «γρήγορα και εύκολα», όπως τους είχαν υποσχεθεί κάποιοι ασφαλιστές! Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν ενημέρωση από τους διαμεσολαβητές για τις παροχές που απορρέουν από το συμβόλαιο του οχήματός τους και ανάλογα να αποφασίζουν τι επιθυμούν. Εάν δεν συμβεί κανένα ατύχημα, ο πελάτης σπάνια θα επικοινωνήσει με την εταιρεία. Εάν όμως συμβεί ένα ατύχημα με υλικές ζημιές ή και σωματικές βλάβες, τότε σίγουρα ο πελάτης θα χρειαστεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να προβεί σε διαδικασίες αποζημίωσης. Τι γίνεται τότε; Θα εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα όπως τάζουν ορισμένοι; Με αφορμή την καθημερινή πραγματικότητα προέκυψε το ερώτημα «Για πιο λόγο ταλαιπωρούνται οι πελάτες συμβολαίων οχημάτων;». Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις ασφαλιστών που πουλάνε συμβόλαια οχημάτων κατά κύριο λόγο με «δέλεαρ» την χαμηλότερη τιμή ασφάλισης. Σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις συμβολαίων συμβαίνει ο διαμεσολαβητής να επιδιώκει μια διπλή ωφέλεια. Και ο πελάτης να αισθανθεί ότι αγόρασε σε «τιμή ευκαιρίας» το «καλό συμβόλαιο» και ο διαμεσολαβητής να πάρει προμήθεια λίγα ευρώ παραπάνω! Όμως για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια αξίζει να ταλαιπωρούνται οι πελάτες όταν θα συμβεί ένα οδικό ατύχημα και θα πρέπει να αποζημιωθούν; Σίγουρα η ταλαιπωρία θα αφορά και τον διαμεσολαβητή που πούλησε το συμβόλαιο, εκτός εάν δεν τον βρίσκει ο πελάτης στα τηλέφωνα! Θα πρέπει να σημειωθεί πως αρκετοί διαμεσολαβητές λειτουργούν και εργάζονται αποκλειστικά με γνώμονα την προμήθεια, ακόμα και για 5-10 ευρώ παραπάνω, χωρίς να εξετάζουν καμία άλλη σημαντική παράμετρο που αφορά τους ίδιους ως επαγγελματίες και τους πελάτες ως ασφαλισμένους. Όταν όμως συμβεί το ατύχημα, αποποιούνται την συμμετοχή τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τον αφήνουν να ταλαιπωρείται και να τρέχει αριστερά και δεξιά, παρακαλώντας να βρει το δίκιο του και να αποζημιωθεί για την ζημιά που υπέστη. Οι διαμεσολαβητές έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά και διάφορα θέματα. Όμως ένα από τα σπουδαιότερα θέματα είναι η «εξυπηρέτηση του πελάτη». Γιατί όταν ένας πελάτης είναι ευχαριστημένος, τότε και η παραπάνω προμήθεια θα έρθει και η διατηρησιμότητα του πελατολογίου τους. Τα 5-10 ευρώ επιπλέον προμήθεια από ένα συμβόλαιο οχήματος που επιδιώκει να πάρει ο διαμεσολαβητής παραβλέποντας μια η «απλή ή σύνθετη ταλαιπωρία» του πελάτη, πιθανόν θα μπορούσαν στο πολλαπλάσιο να αντικατασταθούν μέσα από εργασίες άλλων κλάδων και από συστάσεις ονομάτων που θα δοθούν από ευχαριστημένους πελάτες. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/11/2024 - 09:42 Ποια έξοδα αποζημιώνεται ένας ασφαλισμένος εάν νοσηλευτεί σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο και τι να προσέξει;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/11/2024 - 15:38 Πότε η Οδική Βοήθεια μεταφέρει ένα όχημα σε τοπικό συνεργείο;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/11/2024 - 14:42 Ποιες παροχές προβλέπουν τα ασφαλιστήρια υγείας για τα Δημόσια Νοσοκομεία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/10/2024 - 11:30 Τι προβλέπει μια ταξιδιωτική ασφάλιση για τα έξοδα νοσηλείας;
Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση; Μια ασφαλιστική σύμβαση λύνεται με τους εξής τρόπους ενδεικτικά: Με κοινή συμφωνία οποτεδήποτε και εγγράφως μεταξύ της εταιρείας και του λήπτη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/10/2024 - 11:22
Ασφάλιση Θραύσης Κρυστάλλων: Τι κερδίζει ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος από συνεργαζόμενο συνεργείο με ασφαλιστική εταιρεία; Όταν ένας ιδιοκτήτης οχήματος, ασφαλίσει το όχημά του με την παροχή «Θραύση Κρυστάλλων» και επιλέξει ένα συνεργαζόμενο συνεργείο με το... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/10/2024 - 09:38
Πόσες δασικές και πόσες αστικές πυρκαγιές συνέβησαν το 2023 στην Ελλάδα και πως προστατεύεται ο πολίτης; Σημαντικές πληροφορίες διαβάσαμε πρόσφατα στο Δελτίο Δραστηριοτήτων του Πυροσβεστικού Σώματος για το 2023. Το Δελτίο, εκτός όλων των άλλων πληροφοριών, αναφέρει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 02/10/2024 - 09:07
Ασφαλίζονται τα υπόγεια ακίνητα έναντι πλημμύρας; Πολλά ακίνητα διαθέτουν υπόγειο, ενώ υπάρχουν και πολλές υπόγειες και ημιυπόγειες κατοικίες και επιχειρήσεις. Πρόσφατα ακούσαμε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση-προβληματισμό, σχετικά με... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/09/2024 - 09:26
Τι πρέπει να υπολογίσουν οι ιδιοκτήτες πριν ασφαλίσουν την κατοικία τους; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εξαγγελίες κατοικίες αξίας έως 500 χιλ. ευρώ, θα λάβουν έκπτωση 20% στον ΕΝΦΙΑ του 2025, εφόσον... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 20/09/2024 - 09:05
ΔΕΘ: Τι φέρνουν τα μέτρα για την ιδιωτική ασφάλισή στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές; Τα μέτρα για την ιδιωτική ασφάλιση, που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θα φέρουν «παραγωγή» για τους... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 09/09/2024 - 10:12