Κώστας Παπαϊωάννου, 25/7/2018 - 13:22 facebook twitter linkedin Είναι καλύτερο να προλαμβάνεις, παρά να διορθώνεις Κώστας Παπαϊωάννου, 25/7/2018 facebook twitter linkedin Με αφορμή την ασύλληπτη τραγωδία που συνέβη στη Αττική πριν από δύο μέρες, με τις υπερβολικά πολλές ανθρώπινες απώλειες, τις χιλιάδες καταστροφές σε περιουσιακά στοιχεία (σπίτια, αυτοκίνητα και λοιπά περιουσιακά στοιχεία) και την ασύλληπτη οδύνη που αυτή η συμφορά προκάλεσε στους άμεσα πληγέντες, αλλά και σε όλους μας και πριν καν αρχίσει η τελική καταμέτρηση και επιμέτρηση των ζημιών, η ελληνική ασφαλιστική αγορά, μέσω της ΕΑΕΕ, αλλά και των εταιριών της, έδειξε για μια ακόμα φορά την ανθρώπινη, δυναμική αλλά και αναγκαία παρουσία της. Το βέβαιο είναι ότι για μια ακόμα φορά θα προσφέρει σημαντική και άμεση βοήθεια. Ταυτόχρονα άρχισαν ήδη οι αναλύσεις και οι προσεγγίσεις, δημοσιογραφικές κατά βάση, σχετικά με τα αίτια που προκάλεσαν αυτή τραγωδία Βεβαίως δεν προσέφεραν κάτι νέο στη λογική της πρόληψης! Για μια ακόμα φορά διαπιστώθηκαν οι ίδιες κρατικές ελλείψεις σε επίπεδο σχεδιασμού και αντιμετώπισης κρίσεων. Όλες οι βαθμίδες οργάνωσης απεδείχθησαν εκ των πραγμάτων, για ακόμα μια φορά ανεπαρκείς. Κράτος, περιφέρεια, δήμοι, κοινότητες, σχεδόν όλοι! Και σχεδόν σε όλα τα επίπεδα! Στην ενημέρωση, στον πολεοδομικό σχεδιασμό, στο σχεδιασμό αντιμετώπισης κρίσεων, στον ανθρώπινο και τεχνικό εξοπλισμό και πέρα και πάνω απ’ όλα, στην εκπαίδευση του κοινού στη διαχείριση έκτακτων και επικίνδυνων φαινομένων, για να αναφέρω μόνο μερικά από τα σημαντικά κενά. Βέβαια αυτό δεν με εντυπωσιάζει! Μελετώντας την σύγχρονη ιστορία μας, από την εποχή της επανάστασης του ’21 και μετέπειτα, αυτό είναι το πιο συχνό φαινόμενο της κοινωνίας μας, με ελάχιστες λαμπρές εξαιρέσεις, που θα πρέπει να μας παραδειγματίζουν, αλλά και να μας προβληματίζουν, γιατί αποδεικνύουν ότι δεν είμαστε γένος με πρόβλημα αντίληψης. Είμαστε γένος με πρόβλημα μνήμης! Και αυτό φέρνει στην επιφάνεια την ασφαλιστική αγορά, δυστυχώς και αυτή σε πολλά σημεία της λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο! Σχεδόν το σύνολο των διοικητικών στελεχών πωλήσεων, αλλά και των ανώτατων διοικητικών στελεχών των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, σε κάθε ευκαιρία που τους δίνεται, είτε όταν απευθύνονται απ’ ευθείας στα δίκτυά τους, είτε όταν απευθύνονται συνολικά στα δίκτυα, μέσω του τύπου, έχουν να πουν μόνο καλές κουβέντες και να δώσουν ευχές στους ασφαλιστές. Νομίζω ότι όλοι συμφωνείτε σε αυτό. Παράλληλα, είναι γεγονός ότι σχεδόν το σύνολο των προαναφερόμενων κάνει ότι μπορεί ή ότι θεωρεί σωστό, προκειμένου να αναπτυχθούν οι πωλήσεις τους και να βελτιωθούν τα λειτουργικά τους μεγέθη. Αυτό που κάνει, το έχει μελετήσει αρκετά και πλήρως, λαμβάνοντας υπόψη τις συνολικές (ελληνικές, ευρωπαϊκές, παγκόσμιες) εξελίξεις, ή απλώς η κάθε εταιρία ενδιαφέρεται μόνο για τα δικά της μεγέθη και το κάθε στέλεχος, μόνο για τα προσωπικά τους αποτελέσματα; Μα, εφόσον δεν αναπτυχθεί επαρκώς η Ελληνική αγορά στο σύνολό της, μπορούμε να πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρξουν μακροχρόνια καλά αποτελέσματα, μόνον κάποιων μεμονωμένων εταιριών; Είναι σαν να λέμε ότι αν, επί παραδείγματι, η κοινότητα στο Μάτι είχε την άριστη υποδομή, δεν θα αντιμετώπιζε αυτά τα προβλήματα, αν οι όμοροι δήμοι και κοινότητες, η περιφέρεια, αλλά και τελικά το κράτος, έχουν όλα αυτά τα κολοσσιαία, όπως αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων, κενά! Μα και βέβαια οι περιουσίες στο Μάτι θα καταστρέφονταν και οι άνθρωποι θα καίγονταν ή θα πνίγονταν, επειδή δεν θα είχαν κανένα τρόπο διαφυγής! Εν ολίγοις αγαπητοί συνάδελφοι, look at the big picture (δείτε το δάσος και όχι το δέντρο). Οι εξελίξεις είναι ταχύτατες, ν.4364/2016, GDPR, IDD, Solvency III, FDA και ένας Θεός ξέρει τι άλλο ακολουθεί! Συμμετέχετε στις διαβουλεύσεις, ενημερωθείτε, εκσυγχρονιστείτε, αγωνιστείτε για πρόοδο, στηρίξτε τους ανθρώπους σας και τους πελάτες σας και πάνω απ’ όλα εκπαιδευτείτε, προκειμένου να αναπτύσσετε πάντα τις άριστες στρατηγικές! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05 Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη;
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21 Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05 Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05 Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό;
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34
Συντονιστές ασφαλιστικών πρακτόρων. Τι προβλέπει για τις υποχρεώσεις τους η νομοθεσία και τι πραγματικά κάνουν σήμερα; Οι Συντονιστές των ασφαλιστικών πρακτόρων είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης! Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που προκαλούν... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/03/2025 - 09:56
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2025! Μήπως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να πανηγυρίζει που είναι τουλάχιστον σταθερή στο κατά μέσο όρο 50% ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 04/03/2025 - 09:10
Κλάδος Εγγυήσεων, πτωτική η παραγωγή 11μήνου 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bonds) είναι ένας εξαιρετικά χρήσιμος για τους πελάτες κλάδος, έχει λογικό ασφάλιστρο και μπορεί να προωθηθεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/02/2025 - 09:10