Κώστας Παπαϊωάννου, 23/8/2018 - 14:42 facebook twitter linkedin Τι πρέπει να κάνουν οι πράκτορες και οι μεσίτες σχετικά με την επίτευξη των στόχων τους; Και σημεία προσοχής για όλες τις κατηγορίες διαμεσολαβούντων Κώστας Παπαϊωάννου, 23/8/2018 facebook twitter linkedin Και στις κατηγορίες των πρακτόρων και των μεσιτών, ισχύουν όλα αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί στα προηγούμενα σχετικά άρθρα. Βεβαίως όμως υπάρχουν και κάποιες σημαντικές διαφοροποιήσεις στις οποίες θα αναφερθώ. Πράκτορες Κατ’ αρχήν θα πρέπει να ελεγχθούν οι στόχοι που έχουν θέσει τα ίδια τα πρακτορεία, για την επιχείρησή τους και αμέσως μετά να ελεγχθεί η επίτευξη των συμφωνημένων με τις ασφαλιστικές εταιρίες στόχων τους και οι αντίστοιχες υποχρεώσεις που έχουν προς αυτές. Εφόσον υπάρχουν αποκλίσεις, ο χειρισμός τους είναι αντίστοιχος με αυτόν που ακολουθούν και οι διευθυντές υποκαταστημάτων, σε συνεργασία με τους αρμόδιους επιθεωρητές πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιριών. Οι υπεύθυνοι των πρακτορείων επιπλέον οφείλουν το Σεπτέμβριο (4 μήνες πριν το κλείσιμο του έτους) να προδιαγράψουν την πορεία των φορολογικών και λοιπών υποχρεώσεών τους. Εν ολίγοις πρέπει να δουν αν τους συμφέρει ή όχι η διατήρηση του πρακτορείου τους, με τις σημερινές συνθήκες, ή αν θα πρέπει να καταφύγουν σε συνέργειες και συμπράξεις ή αν τελικά θα επιλέξουν την ανάπτυξη επιπλέον ανθρώπινου δυναμικού, με όλες τις υποχρεώσεις που αυτό συνεπάγεται. Πρακτικά, να ελέγξουν κατά πόσο τους συμφέρει το νέο καθεστώς. Μεσίτες Οι μεσίτες θα πρέπει και αυτοί να συνεννοηθούν με τους δικηγόρους τους, τους λογιστές και τους φοροτεχνικούς τους, προκειμένου να ελέγξουν τις φορολογικές υποχρεώσεις που έχουν, λόγω της ιδιότητας του μεσίτη. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ακόμα θα πρέπει να ελέγξουν τις παραγωγικές τους υποχρεώσεις μέχρι το τέλος του έτους, ώστε να πετύχουν τους στόχους τους και να κάνουν τις όποιες διορθωτικές κινήσεις απαιτούνται (αντίστοιχες με αυτές που περιγράφονται αναλυτικά για τους διευθυντές υποκαταστημάτων), αλλά να επενδύσουν και σε σαφώς προσανατολισμένη και εξειδικευμένη εκπαίδευση των ανθρώπων τους, προκειμένου να καλύψουν τα κενά τους και να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σημεία προσοχής για όλες τις κατηγορίες διαμεσολαβούντων Ένα πρόβλημα που γίνεται έντονα φανερό κατά τη διαδικασία ελέγχου επίτευξης των στόχων, όλων των κατηγοριών των διαμεσολαβητών, είναι τα δάνεια, καθώς και τα ασφάλιστρα που πιθανόν υποκρύπτουν μια όχι και τόσο φανερή σχέση μεταξύ ασφαλιστή και πελάτη! Προσοχή, σε ποσά σε δάνεια που γνωρίζουν ασφαλιστές και εταιρίες, ποσά ασφαλίστρων και προσωπικές σχέσεις μεταξύ διαμεσολαβούντων και πελατών, που ελάχιστοι γνωρίζουν και πιθανόν να προσμετρούνται! (Ακούγονται φήμες για εκατομμύρια €!) Για το τέλος έχω μια παρατήρηση που αφορά όλους. Η αυξημένη παραγωγή που παρατηρείται τους τελευταίους 3 μήνες κάθε έτους, σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια όλου του προηγούμενου έτους, όλες οι βαθμίδες διαμεσολαβούντων, εκτελούν μάλλον πλημμελώς τη δουλειά τους και δεν κατανέμουν ορθολογικά την παραγωγή τους ανά μήνα και τρίμηνο! Ως εκπαιδευτής και ως στέλεχος που ασχολείται με την ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού επί 25 χρόνια, θα ήθελα να σας θυμίσω ένα παλιό ανέκδοτο. Ρώτησαν κάποτε κάποιον αν μπορεί να φάει έναν ελέφαντα και εκείνος απάντησε «Όχι». Η σωστή απάντηση είναι «Ναι», αν τον κόψει σε κομμάτια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 22/11/2024 - 08:53 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες δεν ασχολούνται (ενώ θα έπρεπε) με τους κινδύνους βιωσιμότητας (ESG)!
Κώστας Παπαϊωάννου, 18/11/2024 - 09:15 Αφού οι πελάτες πληρώνουν τα μισά τους ασφάλιστρα σε Unit Linked, αξίζει να γνωρίζουν καλύτερα τους κινδύνους τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 15/11/2024 - 09:05 1.057 επιχειρήσεις έκλεισαν την τελευταία δεκαετία! Πόσες απ’ αυτές θα έκλειναν αν είχαν δίπλα τους έναν επαγγελματία ασφαλιστή;
Το μήνυμα των Αμερικανικών εκλογών το λάβαμε.Το μήνυμα των ασφαλιστικών πρακτόρων ποιος θα το λάβει; Το ηχηρό μήνυμα του Αμερικανικού λαού στην κυβέρνηση των δημοκρατικών στις ΗΠΑ, ακούστηκε σε όλο τον κόσμο! Όμως, το απρόοπτο... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/11/2024 - 09:29
Το φιλί του Ιούδα! Η φωτογραφία του άρθρου αναπαριστά έναν εκτροφέα ταύρων, που φιλάει έναν ταύρο κατά τη διάρκεια μιας ταυρομαχίας! Ο εκτροφέας αυτός, αφού... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/11/2024 - 09:20
Σας λένε οι πελάτες ότι δεν υπάρχουν λεφτά για ασφάλιση; Δείτε πόσα χρήματα έχουν διαθέσιμα σε καταθέσεις Αν καταφέρετε να αυξήσετε την παραγωγή σας σε ένα ποσοστό που να αναλογεί ΜΟΝΟ στο 3% των καταθέσεων των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 08/11/2024 - 09:15
Τι να λέτε στους πελάτες σας να προσέχουν, για να ζουν με μεγαλύτερη ασφάλεια! Η κρατική και νομοθετική αρωγή και βοήθεια για την αύξηση των πωλήσεων της ασφαλιστικής αγοράς, δεν θα είναι ποτέ αρκετή... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/11/2024 - 09:05
Ασφαλίσεις κατοικιών: Ένα τεράστιο αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο πελατών στη φωτιά και στις φυσικές καταστροφές! Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, έχουμε στη διάθεσή μας ένα τεράστιο αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο πελατών σε κινδύνους φυσικών καταστροφών κατοικιών,... Κώστας Παπαϊωάννου, 01/11/2024 - 09:00
Εξετάσεις ΤτΕ 2025: Ο συνεπής επόπτης της ασφαλιστικής αγοράς, μας δίνει κίνητρα ανάπτυξης! Η Τράπεζα της Ελλάδος, ως συνεπής επόπτης της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, εξέδωσε εγκαίρως στις 29 Οκτωβρίου το πρόγραμμα των εξετάσεων... Κώστας Παπαϊωάννου, 30/10/2024 - 09:02