Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 - 08:57 facebook twitter linkedin Ενημερώνετε πλήρως τους πελάτες σας για τις εξαιρέσεις των συμβολαίων τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 facebook twitter linkedin Πολλά προβλήματα που αφορούν τη διατηρησιμότητα έχουν να κάνουν με την πλήρη και σύμφωνη με το νόμο ενημέρωση των πελατών, σχετικά με τις εξαιρέσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους. Μιλάτε στους πελάτες σας σχετικά με τις εξαιρέσεις των συμβολαίων που αγοράζουν; Προσέξτε, αυτό δεν είναι μόνο μια υποχρέωσή σας που απορρέει από το νόμο, αλλά και μια υποχρέωσή σας έναντι των πελατών σας, που απορρέει από την ανάγκη να χτίσετε την καλύτερη δυνατή σχέση με αυτούς και να τους διατηρήσετε τουλάχιστον μέχρι το τέλος της καριέρας σας, ή έστω μέχρι τη λήξη της ασφαλιστικής τους ανάγκης! Πολλά πράγματα που εσείς θεωρείτε αυτονόητα, λόγω της καθημερινότητας και της τριβής σας με το επάγγελμα του ασφαλιστή, δεν είναι εξίσου αυτονόητα για τους πελάτες σας. Πόσο καλά γνωρίζουν οι πελάτες σας τα περί προϋπαρχουσών παθήσεων ή τα περί των θεμάτων που αφορούν την πραγματική αξία αντικατάστασης των περιουσιακών τους στοιχείων, σε περίπτωση που αυτά καταστραφούν από καλυπτόμενο κίνδυνο; Άρα, πόσο καλά γνωρίζουν το πως, κατά πόσο ή ακόμα και το αν, αποζημιωθούν σε περίπτωση επέλευσης ζημιάς; Ξεκινήστε να μιλάτε στους πελάτες για τις εξαιρέσεις και τα όρια κάλυψης των συμβολαίων, ακόμα και από την αρχική διαδικασία πώλησης. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Εκτός του ότι θα χτίσετε μια άριστη σχέση μαζί τους, θα τους βοηθήσετε να γνωρίζουν που καλύπτονται και που δεν καλύπτονται και επιπλέον θα σας βοηθήσει να τους πουλήσετε και τις επιπλέον καλύψεις που έχουν ανάγκη, όταν θα είναι σε θέση να τις αγοράσουν. Το να μάθει ο πελάτης σας, το που καλύπτεται και που δεν καλύπτεται, είναι προτιμότερο να το μάθει εξ αρχής από εσάς και όχι αργότερα από κάποιον ανταγωνιστή σας ή και από την ίδια την ασφαλιστική εταιρία, όταν του πει, «λυπάμαι, αλλά σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου σας, αυτή η περίπτωση, δεν καλύπτεται». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 20/12/2024 - 09:17 Επαγγελματίες υγείας, πόσοι υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και για ποιους κινδύνους μπορούν να ασφαλιστούν;
Κώστας Παπαϊωάννου, 16/12/2024 - 09:13 Η Ελλάδα είναι μεταξύ των χωρών της ΕΕ που κινδυνεύουν περισσότερο από ακραία καιρικά φαινόμενα σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο!
Τεράστιες οι ανάγκες των Ελλήνων για κάλυψη των συνταξιοδοτικών αναγκών τους! Πως αισθάνεστε όταν βλέπετε ουρές συνταξιούχων μπροστά σε κάποιο ταμείο, όταν κάποια φορά μοιράζεται κάποιο επίδομα; Σε ένα κράτος με τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/12/2024 - 15:10
Αποτελέσματα εξετάσεων ΤτΕ Θεσσαλονίκης Δεκεμβρίου 2024 - Κόπηκε το 53,6% των συμμετεχόντων! Στις πρόσφατες εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος στην Θεσσαλονίκη κόπηκε συνολικά το 53,6% των συμμετεχόντων, δηλαδή κόπηκαν 192 από τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/12/2024 - 15:44
Το 2024 ήταν το πιο θερμό έτος στην ιστορία σύμφωνα με το Copernicus! Όλοι θυμόμαστε το άνυδρο και ζεστό καλοκαίρι που περάσαμε! Η κλιματική αλλαγή είναι παρούσα! Το «καλό» αυτής της κατάστασης για τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/12/2024 - 10:20
Αποτελέσματα εξετάσεων ΤτΕ Αθηνών Δεκεμβρίου 2024. Κόπηκε το 53,2% των συμμετεχόντων! Στις πρόσφατες εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος στην Αθήνα κόπηκε συνολικά το 53,2% των συμμετεχόντων, δηλαδή 493 άτομα! Δυστυχώς και πάλι... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/12/2024 - 12:37
Ασφαλίσεις Εγγυήσεων, ένας κλάδος σε άνοδο, που οι ασφαλιστικοί πράκτορες αξίζει να ασχοληθούν με αυτόν! Ο μέσος ασφαλιστικός πράκτορας στην Ελλάδα σήμερα, δυστυχώς αγωνίζεται (συνήθως αβοήθητος!) για να εξοικονομήσει τα προς το ζείν και μπορεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 09/12/2024 - 09:01
Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα με μια ματιά και τα στοιχεία που επιβάλλεται να γνωρίζουν οι πελάτες! Roi-Mat των ασφαλιστικών πρακτόρων για την αξιοπιστία τους! Καλά ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι πελάτες! Η ΕΑΕΕ εξέδωσε το νέο εργαλείο για τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/12/2024 - 09:20