Κώστας Παπαϊωάννου, 8/10/2019 - 10:45 facebook twitter linkedin Πόσοι από τους πελάτες μας ξέρουν πραγματικά από ποιους κινδύνους τους καλύπτει ένα συμβόλαιο πυρός; Κώστας Παπαϊωάννου, 8/10/2019 facebook twitter linkedin Πόσοι από τους πελάτες μας ξέρουν πραγματικά από ποιους κινδύνους τους καλύπτει ένα συμβόλαιο πυρός; Αν και η νέα νομοθεσία (IDD), μας «υποχρεώνει» να αναλύουμε και να εξηγούμε πλήρως στον πελάτη μας το εύρος της κάλυψης και των παροχών του συμβολαίου του, πόσοι πελάτες πιστεύετε ότι στ’ αλήθεια το γνωρίζουν; Πόσοι πελάτες πιστεύετε ότι γνωρίζουν, κατανοούν και θυμούνται ακόμα και τις απλές έννοιες της υπερασφάλισης και της υπασφάλισης και τις επιπτώσεις τους στο συμβόλαιό τους; Πόσοι πελάτες κατανοούν την ασφαλιζόμενη αξία, σε σχέση με την αξία ανακατασκευής ενός ακινήτου ή αντίστοιχα της αποκατάστασης/αντικατάστασης κάποιου άλλου ζημιωθέντος περιουσιακού στοιχείου; Πόσοι πελάτες πιστεύετε ότι γνωρίζουν (ή θυμούνται) ότι αποζημιώνονται από ζημιές που μπορεί να προκληθούν στο σπίτι τους από την πτώση κεραυνού (για παράδειγμα); Ή το τι ακριβώς σημαίνει φωτιά από δάσος (ή δέντρα δάσους); Πόσοι πελάτες πιστεύετε ότι έχουν πραγματικά γνώση σχετικά με το που τους καλύπτει και που ΔΕΝ τους καλύπτει ένα συμβόλαιο πυρός που ήδη έχουν; Γνωρίζουν σε ποιες περιπτώσεις ζημιών είναι ακάλυπτοι ή/και τι κινδύνους διατρέχουν λόγω της αστικής ευθύνης που έχουν, έναντι τρίτων για ζημιές που μπορεί να τους προκαλέσουν χωρίς να το θέλουν; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Αν μιλήσετε με ήδη υπάρχοντες πελάτες ασφαλιστικών εταιριών, θα εντυπωσιαστείτε (όπως εντυπωσιάζομαι εγώ συνέχεια!) με το πόσα λίγα πράγματα γνωρίζουν για τα συμβόλαια που ήδη έχουν! Θα εντυπωσιαστείτε με το πόσες λίγες γνώσεις έχουν, ακόμα και για πράγματα που ο νόμος τους υποχρεώνει να γνωρίζουν! Θα εντυπωσιαστείτε, όπως εντυπωσιάζονται και αυτοί, όταν συνειδητοποιούν από πόσα πράγματα κινδυνεύουν και δεν το γνωρίζουν ή δεν το έχουν συνειδητοποιήσει! Μιλήστε τους εσείς, πριν τους συμβεί το «κακό», πριν έλθει η ώρα της αποζημίωσης ή πριν τους μιλήσει κάποιος άλλος! Ειδικά τώρα που βρισκόμαστε σε περίοδο κορυφαίων κλιματολογικών και περιβαλλοντικών αλλαγών και που οι φυσικές καταστροφές είναι από τους μεγαλύτερους κινδύνους που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, αλλά και ο πλανήτης στο σύνολό του! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05 Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη;
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21 Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05 Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05 Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό;
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34
Συντονιστές ασφαλιστικών πρακτόρων. Τι προβλέπει για τις υποχρεώσεις τους η νομοθεσία και τι πραγματικά κάνουν σήμερα; Οι Συντονιστές των ασφαλιστικών πρακτόρων είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης! Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που προκαλούν... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/03/2025 - 09:56
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2025! Μήπως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να πανηγυρίζει που είναι τουλάχιστον σταθερή στο κατά μέσο όρο 50% ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 04/03/2025 - 09:10
Κλάδος Εγγυήσεων, πτωτική η παραγωγή 11μήνου 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bonds) είναι ένας εξαιρετικά χρήσιμος για τους πελάτες κλάδος, έχει λογικό ασφάλιστρο και μπορεί να προωθηθεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/02/2025 - 09:10