Κώστας Παπαϊωάννου, 16/5/2022 - 06:52 facebook twitter linkedin Διακανονισμός ζημιών αστικής ευθύνης αυτοκινήτων (κλάδος 10) και υποχρεώσεις ασφαλιστικής επιχείρησης Κώστας Παπαϊωάννου, 16/5/2022 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος για την πιστοποίηση γνώσεων των πρακτόρων ασφαλίσεων καλό θα ήταν να θυμηθούμε τα ακόλουθα, που αφορούν το διακανονισμό ζημιών από την αστική ευθύνη κλάδου αυτοκινήτων (Κλάδος 10): Με απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για το διακανονισμό ζημιών από τροχαία ατυχήματα, οι αρχές που διέπουν τη διαδικασία διακανονισμού και καταβολής αποζημίωσης είναι οι εξής: Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις επιδεικνύουν κάθε επιμέλεια για τον άμεσο διακανονισμό των ζημιών από τροχαία ατυχήματα, τηρώντας την τρίμηνη προθεσμία εντός της οποίας θα πρέπει να υποβάλλουν στον τρίτο ζημιωθέντα αιτιολογημένη προσφορά αποζημίωσης για το τμήμα της αποζημίωσης που δεν αμφισβητείται, ή/και αιτιολογημένη απάντηση στα σημεία που η ευθύνη αμφισβητείται ή δεν έχει αποτιμηθεί η ζημιά πλήρως. Στο πλαίσιο της απόφασης της Τράπεζας της Ελλάδας για το διακανονισμό ζημιών από τροχαία ατυχήματα, η ασφαλιστική επιχείρηση υποχρεούται να γνωστοποιήσει στον τρίτο ζημιωθέντα το ποσό αποζημίωσης που του προσφέρει αποστέλλοντας γραπτή προσφορά με το ακριβές ποσό αποζημίωσης καθώς και τον τόπο, το χρόνο και τον τρόπο πληρωμής της. Ο ασφαλισμένος πρέπει να ενημερωθεί για το περιεχόμενο της απόφασης της Τράπεζας της Ελλάδας για το διακανονισμό ζημιών από τροχαία ατυχήματα από την ασφαλιστική επιχείρηση που τον καλύπτει, εγγράφως, όταν παραδίδεται το πρωτασφαλιστήριο συμβόλαιο. Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει το βιβλίο «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 09/04/2025 - 09:37 Ποια αρχεία πελατών πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες σύμφωνα με τη νομοθεσία;
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας! Οι ακυρώσεις συμβολαίων του κλάδου ζωής είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των ασφαλιστικών πρακτόρων, που τους στερεί το εισόδημά τους! Ας... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21