Λάουρα Σταυρίδου, 2/3/2023 - 14:34 facebook twitter linkedin Μήπως είχατε ασφαλίσει μια οικογένεια που είχε θύματα; - Βοηθώντας κάποιον που θρηνεί Λάουρα Σταυρίδου, 2/3/2023 facebook twitter linkedin Είναι αλήθεια πως η φύση του επαγγέλματος μας, δημιουργεί μακρόχρονές σχέσεις με τους πελάτες μας. Πολλές φορές μέσα από τις μακρόχρονές αυτές σχέσεις οδηγούμαστε σε φιλικές ή σε σχέσεις «νοιαξίματος». Ακόμα πολλοί από τους πελάτες μας ίσως δεν συνειδητοποιήσουν ποτέ, πόσο χρόνο δώσαμε με φροντίδα προκειμένου να έχουν το καλύτερο δυνατό. Τι συμβαίνει όμως όταν σε μια απο τις οικογένειες που γνωρίζουμε καλά συμβεί μια ή περισσότερες απώλειες, όπως στην περίπτωση με το τραίνο; Όταν θα πρέπει να τους μιλήσουμε αλλά δεν ξέρουμε πώς; Τι γίνεται με τα δικά μας συναισθήματα, διότι πολλές φορές θεωρούμε τους πελάτες δικούς μας ανθρώπους; Όταν κάποιος που σας ενδιαφέρει θρηνεί μετά από μια απώλεια, μπορεί να είναι δύσκολο να πείτε ή να κάνετε κάτι. Οι πενθούντες παλεύουν με πολλά έντονα και οδυνηρά συναισθήματα, όπως κατάθλιψη, θυμό, ενοχές και βαθιά θλίψη. Συχνά, νιώθουν επίσης απομονωμένοι και μόνοι στη θλίψη τους. Η αναρώτηση «γιατί» είναι ίσως από τα πρώτα πράγματα που θα ακούσετε. Δεν χρειάζεται να έχετε απαντήσεις ή να δίνετε συμβουλές ή να λέτε και να κάνετε όλα τα σωστά πράγματα. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για ένα άτομο που πενθεί είναι απλά να είστε εκεί. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Μην αφήνετε τους φόβους σχετικά με το να πείτε ή να κάνετε το λάθος πράγμα να σας εμποδίσουν να προσεγγίσετε. Είναι χειρότερο να είστε απών. Πείτε απλές και αληθινές φράσεις όπως « είμαι εδώ για να ακούσω, πάρε όσο χρόνο θέλεις». Να έχετε υπόψη σας ότι ο καθένας θρηνεί διαφορετικά και για διαφορετικό χρονικό διάστημα. Δεν υπάρχει λάθος τρόπος για να θρηνήσει κανείς και μπορεί να περιλαμβάνει ακραία συναισθήματα και συμπεριφορές. Τα αισθήματα ενοχής, θυμού, απόγνωσης και φόβου είναι κοινά. Ένα άτομο που θρηνεί μπορεί να φωνάζει στους ουρανούς, να έχει εμμονή με τον θάνατο, να επιτίθεται σε αγαπημένα πρόσωπα ή να κλαίει για ώρες. Μην τους κρίνετε και μην παίρνετε προσωπικά τις αντιδράσεις θλίψης τους. Προσφέρετε βοήθεια με πρακτικούς τρόπους. Κάντε ότι μπορείτε για να ανακουφίσετε γραφειοκρατικά θέματα, ή ακόμα και να πάτε έτοιμο φαγητό. Αυτό το καθορίζετε εσείς. Διατηρήστε την υποστήριξή σας μετά την κηδεία. Μην χαθείτε. Υπάρχουν πολλά που μπορούν να ειπωθούν για αυτό το θέμα, αλλά ένα σημαντικό είναι να μην εξαιρέσετε τον εαυτό σας από το δικαίωμα στο πένθος. Σίγουρα θα επηρεαστείτε. Μην υποτιμήσετε τη δύναμη που έχουν τα συναισθήματα πένθους. Αν χρειαστεί ζητήστε και εσείς βοήθεια. Μιλήστε για αυτό το θέμα ακόμα και με το διευθυντή του γραφείου σας. Μην το κρατήσετε για τον εαυτό σας. Αν το συναίσθημα επιμένει μιλήστε με κάποιον ειδικό. Θυμηθείτε είναι πολύ φυσικό να έχετε ακόμα και συναίσθημα ανεπάρκειας και αδυναμίας, καθώς ο αρχικός σας στόχος όταν φτιάχνατε την ασφάλιση ήταν να είναι όλοι ασφαλείς και φαίνεται σαν να μην το καταφέρατε. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας και πάρτε μια ψυχική απόσταση. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να βοηθήσετε είναι να είστε δυνατός. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14