Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2023 - 08:54 facebook twitter linkedin Ένας πρακτικός προβληματισμός για τα Ομαδικά Συμβόλαια Υγείας που πρέπει να τον λύσουμε για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2023 facebook twitter linkedin Εξαιρετική υποστήριξη στον οικογενειακό προϋπολογισμό, παρέχουν τα ομαδικά ασφαλιστήρια υγείας, με τόσα πλεονεκτήματα για τον εργαζόμενο, που δεν χρειάζεται καν να αναφερθούμε. Είναι γνωστό πως τα ασφάλιστρα για την κάλυψη του υπαλληλικού προσωπικού στο πλαίσιο ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν αποτελούν εισόδημα για τον εργαζόμενο μέχρι του ποσού των 1.500 € ετησίως. Βέβαια, πρακτικά οι περισσότεροι εργαζόμενοι δεν εξαντλούν το ποσό των 1.500€, το οποίο όμως θα αξιοποιούνταν στο έπακρο, αν μέσα σε αυτό το όριο, συμπεριλαμβάνονταν και τα ασφάλιστρα για τα εξαρτώμενα μέλη. Αυτό όμως δεν συμβαίνει, δηλαδή δεν υπάρχει καμία φορολογική ελάφρυνση για τα ασφάλιστρα των εξαρτωμένων μελών (σύζυγοι και τέκνα). Οι εργαζόμενοι όμως θέλουν να επεκτείνουν την προστασία του ομαδικού τους και στα εξαρτώμενα τους μέλη! Ακόμα και αν μια επιχείρηση, επιθυμεί ως εργοδότης να καλύψει τα ασφάλιστρα των εξαρτωμένων μελών των εργαζομένων της, αυτά θα θεωρηθούν ως παροχή σε είδος για τον εργαζόμενο και θα φορολογηθεί. Το ποσό που μπορεί να δώσει η επιχείρηση χωρίς να φορολογηθούν οι εργαζόμενοι για παροχή σε είδος, είναι μέχρι 300€ ανά εργαζόμενο. Τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση όταν ο μέσος όρος εξαρτωμένων μελών είναι τρία με ένα μέσο κόστος 260€/έτος για κάθε εξαρτώμενο μέλος; Να καλύψει ένα εξαρτώμενο και τα υπόλοιπα να τα αναλάβει ο εργαζόμενος; Ή Να καλύψει όλα τα εξαρτώμενα και να πληρώνει ο ασφαλισμένος-εργαζόμενος την φορολογία που του αναλογεί για το ποσό που υπερβαίνει τα 300€; Αν ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προτείνει το πρώτο, θα πρέπει να «πείσει» την επιχείρηση για την κάλυψη των εξαρτωμένων μελών. Αν ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προτείνει το δεύτερο, το λογιστήριο της εταιρίας θα του πει: «Δηλαδή σε κάθε πληρωμή που κάνουμε θα πρέπει να υπολογίζουμε το ποσό που υπερβαίνει τα 300€ για κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά και να του το αποδίδουμε ως παροχή σε είδος; Και πόσες φορές θα πρέπει να το κάνουμε αυτό το χρόνο;» και άλλα τέτοια, που σίγουρα δεν βοηθούν τη σχέση μας με τη εταιρία. Το ομαδικό ασφαλιστήριο υγείας είναι πραγματικά μια μεγάλη βοήθεια για την οικογένεια, αλλά χρειάζεται έναν σωστότερο φορολογικό σχεδιασμό, ώστε να μπορεί η οικογένεια όντως να το αξιοποιήσει. Αν λοιπόν οι σύνδεσμοι των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών πρέπει να ιεραρχήσουν τα θέματα για τα οποία θα πιέσουν, ας ξεκινήσουν από το ομαδικό υγείας εφόσον το ασφάλιστρο για την επιχείρηση εκπίπτει ως έξοδο, για τον ασφαλισμένο είναι μεγάλη ωφέλεια και σε εμάς ανοίγει την πόρτα της επιχείρησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10