Δημήτρης Μπάτρης, 12/6/2023 - 12:26 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Δώσε την δική σου ετικέτα στο πρόγραμμα κάλυψης του κλάδου ζωής Δημήτρης Μπάτρης, 12/6/2023 facebook twitter linkedin Όπως ξέρετε, στον κλάδο ζωής των ασφαλιστικών εταιρειών υπάρχουν πολλά προγράμματα με διαφορετικές ονομασίες (συνήθως ξενόγλωσσα) που καλύπτουν ασφαλιστικές ανάγκες πελατών, μη κατανοητές από τον μέσο υποψήφιο πελάτη Για κάλυψη μιας ανάγκης τις περισσότερες φορές μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ποικιλία προγραμμάτων για να ολοκληρωθεί η κάλυψη. Φανταστείτε όταν ανοίξει μόνος το συμβόλαιο του, μετά από ένα χρονικό διάστημα ή τον ρωτήσει κάποιος πολύ δικός του, τι θα μπορούσε να πει με δυο λέξεις ότι έχει. Διαβάζοντας την κάθε κάλυψη με διαφορετικό όνομα και μάλιστα ξενόγλωσσα καθώς και την τιμή που μπορεί να συμπληρώνει η μια την άλλη, μάλλον θα αρχίσει να χάνεται. Πως θα αισθανόταν όμως αν έβλεπε ότι οι όλες αυτές οι καλύψεις αφορούν παράδειγμα την «προστασία εισοδήματος όταν χαθεί η επαγγελματική του ικανότητα», «κεφάλαιο για έκτακτες ανάγκες», «κεφάλαιο συνταξιοδοτικού εισοδήματος», «θωράκιση της οικογενειακής υγείας», «εξασφάλιση σπουδών και επαγγελματικής αποκατάστασης», «θωράκιση του οικογενειακού εισοδήματος όταν το άτομο που το παράγει απωλέσει την ζωή του», να μην έχουν μια από τα παραπάνω ονομασίες που αντικατοπτρίζουν μια σημαντική του ανάγκη. Ο μεγάλος ασφαλιστής Μπέν Φέλντμαν, που η εφημερίδα The New York Times έγραψε γι αυτόν, «ένας μύθος ανάμεσα στους συναδέλφους του….ένας ήρωας σ’ένα επάγγελμα που δεν είχε ήρωες….», σε κάθε συνέδριο που μιλούσε έλεγε «να βάζετε ετικέτα το όνομα της κάλυψης ή των καλύψεων» γιατί ο πελάτης αυτό θα θυμαται σε κάθε ανανέωση ή αν το ξεχνά, εσείς το όνομα αυτό του υπενθυμίζετε, αλλά και αυτό θα λέει στον φίλο ή συγγενή του όταν τον ρωτήσουν τι έχει και όχι όλες τις καλύψεις με τις τόσες τεχνικές ονομασίες. Αξίζει να γίνετε «νονοί» αλλά πριν το γράψετε ρωτήστε, εσείς πως θα θέλατε να το ονομάσουμε; έτσι θα καταλάβετε αν έχει καταλάβει - συνειδητοποιήσει την λύση της ανάγκης του. Μπορείτε να προσθέσετε ένα όνομα όπως γίνεται και στα βαφτίσια. Το όνομα των καλύψεων του πελάτη καλό θα είναι να το γράφετε και στις επαφές σας. Στην παράδοση του συμβολαίου εάν δεν είναι σε ηλεκτρονική μορφή γράψετε σε μια σελίδα με μεγάλα γράμματα το όνομα των καλύψεων όπως το ονομάσατε μαζί στις πρώτες σελίδες. Η όλη αυτή διαδικασία έχει ως σκοπό την διατήρηση του συμβολαίου διότι πάντα θα θυμάται την λύση του προβλήματος που μαζί, κατόπιν διαλόγου, δώσατε την καταλληλότερη λύση και επιπλέον μπορεί να σας προτείνει υποψήφιους του κύκλου του προκειμένου για να γίνουν πελάτες σας. «Μη πουλάτε το πρόγραμμα του κλάδου ζωής, να πουλάτε αυτό που μπορεί να κάνει η κάλυψη που εσείς προσφέρατε»! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25