Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 - 08:31 facebook twitter linkedin Πως να μην αγνοούν τα email μας οι δυνητικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 facebook twitter linkedin E-mails – media messages και γενικά κάθε τέτοιου είδους επικοινωνία μπορεί να πέσει στα αζήτητα, γι’αυτό ας δούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους πολλοί πελάτες μπορεί να μην ανοίγουν αυτά τα μηνύματα. Ένας λόγος είναι να μην αναγνωρίζουν το Logo της εταιρείας σας ή το όνομα σας. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να έχετε ένα πολύ δυνατό θέμα που θα τραβήξει την προσοχή. Ορισμένοι προτιμούν τα πιο αόριστα θέματα, όπως: «Μια σημαντική κάλυψη, που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο υγείας». Άλλοι προτιμούν πιο συγκεκριμένες αναφορές, του τύπου : «Πως η ασφάλιση ταξιδιού μπορεί να λύσει τυχόν προβλήματα». Αν καταφέρετε να στέλνετε μικρά και περιεκτικά μηνύματα, χωρίς να σας διαγράψει ο δυνητικός πελάτης, το πιο πιθανό είναι να εξοικειωθεί με το λογότυπο σας και να ανοίγει κάποια από αυτά. Ένας άλλος λόγος είναι η κούραση. Όταν ο δυνητικός πελάτης έχει μια μακρόχρονη, πολυάσχολη και κουραστική μέρα, δεν αγνοεί μόνο το δικό σας email . Πιθανότατα δεν ανταποκρίνεται σε πολλά άλλα. Πρέπει να είστε λίγο δημιουργικοί. Ίσως η χρήση μιας ωραίας εικόνας που τραβάει τη προσοχή ή ένα short video να δώσουν μια νότα διαφορετικότητας. Αν και αυτές οι τακτικές δεν αρκούν από μόνες τους για να κερδίσουν μια ανταπόκριση, μπορεί να αποτελέσουν ένα σημείο εξοικείωσης μαζί σας, εάν ο αγοραστής ενδιαφέρεται μεν αλλά κατακλύζεται με άλλες εργασίες. Για να έχει αποτέλεσμα μια επικοινωνία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κουμπί CTA (Call To Action). Δηλαδή αυτό που ζητάτε από τον πελάτη πχ να σας δώσει συγκατάθεση για μια συνάντηση, για μια τηλεφωνική επικοινωνία, για μια διαδικτυακή συνάντηση. Ωστόσο αν ζητήσετε κάτι πολύ δύσκολο πχ 30 λεπτά για μια συνάντηση, ή κάτι που καταλαβαίνει ο πελάτης ότι μάλλον δεν θα είναι έτσι πχ 5 λεπτά για μια συνάντηση, καλύτερα να το αποφύγετε. Ζητήστε μια συνάντηση σε λογικά περιθώρια και αν πάει καλά αυξήστε τα ζητούμενα σας. Καθώς οι αγοραστές εξελίσσονται το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και εμείς. Είναι καλό να αποφύγουμε φράσεις κλισέ. Το να μην έχουν μεγάλη επιτυχία τα mail σας, μπορεί να είναι ψυχοφθόρο, είναι όμως συχνό φαινόμενο και δεν είναι κοστοβόρο. Σκεφτείτε πως παλαιότερα στέλναμε επιστολές, πολλές επιστολές. Μετά φτιάχναμε έντυπα…Η ανταπόκριση ήταν μικρή αλλά ο χρόνος και το χρήμα που χρειαζόταν ως επένδυση, πολύ μεγάλα, αναλογικά με την επιτυχία. Σήμερα η τεχνολογία είναι με το μέρος σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/03/2025 - 10:59 Συνταξιοδοτικός Προγραμματισμός. Η διαφορά μεταξύ του Μικρού και του Ασήμαντου!
Λάουρα Σταυρίδου, 12/03/2025 - 09:00 Σε τι βοηθάει να είναι διαφορετικός ο Συμβαλλόμενος από τον Ασφαλιζόμενο σε ασφαλιστήριο Ζωής και Υγείας;
Λάουρα Σταυρίδου, 11/03/2025 - 09:41 Οι επιπτώσεις του Micromanagement στην καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
Ο νέος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής και η «Κοιλάδα της μη επιβίωσης» που πρέπει να προσέχει. Πώς μπορεί να επιβιώσει; Είναι γνωστό πως η μεγαλύτερη δυσκολία για τη στελέχωση της Ασφαλιστικής αγοράς, είναι πως ένα ελεύθερο επάγγελμα, δεν έχει άμεσες... Λάουρα Σταυρίδου, 10/03/2025 - 13:21
Είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής σημαντικός για την Ασφαλιστική εταιρία; Μας απαντάει το Chaton A.I! Έχω γράψει αμέτρητες φορές για τη σημασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην Ασφαλιστική αγορά, αλλά από την άλλη ίσως η γνώμη... Λάουρα Σταυρίδου, 07/03/2025 - 09:16
Τα κενά κτίρια και η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ. Μπορούν οι ιδιοκτήτες να τα ασφαλίσουν; Η άνοδος των ενοικίων, έφερε στο προσκήνιο τα κενά κτίρια, γραφεία και κατοικίες που βρίσκονται αδιάθετα, σε όλη την Ελλάδα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/03/2025 - 09:00
Πόσο αποδοτικό είναι το χαρτοφυλάκιο για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Βελτιώνεται η απόδοση; Το χαρτοφυλάκιο είναι για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ουσιαστικά, το ενεργητικό της επιχείρησης του. Είναι η πηγή του εισοδήματος του. Αλλά πόσο... Λάουρα Σταυρίδου, 04/03/2025 - 09:30
Γέμισε η αγορά Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές με εναλλακτικές εργασίες. Γιατί; Αυτό το γεγονός προκύπτει σε πολλές συζητήσεις που έχουν ως θέμα το μέλλον της Ασφαλιστική Διαμεσολάβησης. Έχει παρατηρηθεί ότι αρκετοί Διαμεσολαβητές... Λάουρα Σταυρίδου, 28/02/2025 - 11:40
Ο ήρωας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά! Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές, τον προβληματισμό μας για το γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, σύμφωνα με στοιχεία... Λάουρα Σταυρίδου, 28/02/2025 - 09:25