Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 - 08:31 facebook twitter linkedin Πως να μην αγνοούν τα email μας οι δυνητικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 facebook twitter linkedin E-mails – media messages και γενικά κάθε τέτοιου είδους επικοινωνία μπορεί να πέσει στα αζήτητα, γι’αυτό ας δούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους πολλοί πελάτες μπορεί να μην ανοίγουν αυτά τα μηνύματα. Ένας λόγος είναι να μην αναγνωρίζουν το Logo της εταιρείας σας ή το όνομα σας. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να έχετε ένα πολύ δυνατό θέμα που θα τραβήξει την προσοχή. Ορισμένοι προτιμούν τα πιο αόριστα θέματα, όπως: «Μια σημαντική κάλυψη, που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο υγείας». Άλλοι προτιμούν πιο συγκεκριμένες αναφορές, του τύπου : «Πως η ασφάλιση ταξιδιού μπορεί να λύσει τυχόν προβλήματα». Αν καταφέρετε να στέλνετε μικρά και περιεκτικά μηνύματα, χωρίς να σας διαγράψει ο δυνητικός πελάτης, το πιο πιθανό είναι να εξοικειωθεί με το λογότυπο σας και να ανοίγει κάποια από αυτά. Ένας άλλος λόγος είναι η κούραση. Όταν ο δυνητικός πελάτης έχει μια μακρόχρονη, πολυάσχολη και κουραστική μέρα, δεν αγνοεί μόνο το δικό σας email . Πιθανότατα δεν ανταποκρίνεται σε πολλά άλλα. Πρέπει να είστε λίγο δημιουργικοί. Ίσως η χρήση μιας ωραίας εικόνας που τραβάει τη προσοχή ή ένα short video να δώσουν μια νότα διαφορετικότητας. Αν και αυτές οι τακτικές δεν αρκούν από μόνες τους για να κερδίσουν μια ανταπόκριση, μπορεί να αποτελέσουν ένα σημείο εξοικείωσης μαζί σας, εάν ο αγοραστής ενδιαφέρεται μεν αλλά κατακλύζεται με άλλες εργασίες. Για να έχει αποτέλεσμα μια επικοινωνία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κουμπί CTA (Call To Action). Δηλαδή αυτό που ζητάτε από τον πελάτη πχ να σας δώσει συγκατάθεση για μια συνάντηση, για μια τηλεφωνική επικοινωνία, για μια διαδικτυακή συνάντηση. Ωστόσο αν ζητήσετε κάτι πολύ δύσκολο πχ 30 λεπτά για μια συνάντηση, ή κάτι που καταλαβαίνει ο πελάτης ότι μάλλον δεν θα είναι έτσι πχ 5 λεπτά για μια συνάντηση, καλύτερα να το αποφύγετε. Ζητήστε μια συνάντηση σε λογικά περιθώρια και αν πάει καλά αυξήστε τα ζητούμενα σας. Καθώς οι αγοραστές εξελίσσονται το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και εμείς. Είναι καλό να αποφύγουμε φράσεις κλισέ. Το να μην έχουν μεγάλη επιτυχία τα mail σας, μπορεί να είναι ψυχοφθόρο, είναι όμως συχνό φαινόμενο και δεν είναι κοστοβόρο. Σκεφτείτε πως παλαιότερα στέλναμε επιστολές, πολλές επιστολές. Μετά φτιάχναμε έντυπα…Η ανταπόκριση ήταν μικρή αλλά ο χρόνος και το χρήμα που χρειαζόταν ως επένδυση, πολύ μεγάλα, αναλογικά με την επιτυχία. Σήμερα η τεχνολογία είναι με το μέρος σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 - 08:57 Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 25/11/2024 - 09:25 Η Επιχειρηματική Ασφάλιση και ο επαγγελματικός πρωταθλητισμός του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 - 09:10 Πως οι Εξειδικευμένες Ασφαλίσεις, μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Μήπως ήρθε η ώρα για «Συμβόλαια Συμπερίληψης»; Τελευταίως γίνεται μεγάλη συζήτηση για το πως η τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να βελτιώσει εκτός από άλλα ζητήματα και τη δημιουργία... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2024 - 08:54
Η Φορολογική Απαλλαγή των παιδικών προγραμμάτων και το δίλημμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Θετική η φορολογική απαλλαγή για τα παιδικά προγράμματα, αλλά φαίνεται πως πρακτικά ίσως μείνει στα αζήτητα. Ο λόγος; Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες... Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 - 08:50
Ποιος είναι ο ποιο σίγουρος τρόπος να βγάλει χρήματα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Οι επιτυχημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως η λέξη κλειδί στην επιτυχία τους είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτό πρακτικά σημαίνει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2024 - 09:14
Ασφαλίσεις ζωής και κανάλια διανομής. Τι αποκαλύπτουν τα νούμερα; Τα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια κλάδου ζωής, είναι κατά τη γνώμη μου, πολύ κοντά στην καρδιά του Ασφαλιστικού θεσμού. Το ποσοστό... Λάουρα Σταυρίδου, 13/11/2024 - 09:13
Οι Σωστές Επικοινωνιακές Δεξιότητες ξεκινούν με μια…ηχογράφηση! Αν ρωτήσετε παλαιότερους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για το μυστικό της επιτυχίας τους, ανάμεσα στα άλλα, σίγουρα θα αναφέρουν τις δεξιότητες επικοινωνίας. Φυσικά... Λάουρα Σταυρίδου, 11/11/2024 - 09:26
Πέντε κινήσεις «ματ» του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή για μια επιτυχημένη αξίωση Η υποβολή μιας ασφαλιστικής αξίωσης δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, καθώς πέρα από την ταλαιπωρία, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει να... Λάουρα Σταυρίδου, 08/11/2024 - 08:55