Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2023 - 08:45 facebook twitter linkedin Τρείς «ρετρό» ερωτήσεις που μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής και σήμερα με καλό αποτέλεσμα! Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2023 facebook twitter linkedin Οι εποχές αλλάζουν οι περιστάσεις αλλάζουν, ακόμα και οι άνθρωποι αλλάζουν, όμως οι ασφαλιστικές ανάγκες, στη βάση τους, παραμένουν οι ίδιες. Υπάρχουν τρείς ερωτήσεις που είναι διαχρονικά ισχυρές και μπορεί κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να κάνει σε κάθε έναν πελάτη του. Η πρώτη αφορά στη Σύνταξη και είναι : «Θα θέλατε να συζητήσουμε μαζί το πως θα έχετε χρήματα για πάντα, χωρίς να εργάζεστε για πάντα;». Ιδανικά κάθε μέρα που εργάζεται ένας άνθρωπος, κερδίζει εισόδημα για δύο ημέρες. Γι’ αυτήν που εργάζεται και για μια μέρα συνταξιοδότησης. Όμως αυτό λόγω συνθηκών δεν γίνεται σχεδόν ποτέ. Η αποταμίευση είναι μια λύση αλλά απαιτεί ισχυρή θέληση και δεν προστατεύεται ασφαλιστικώς. Ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό συμβόλαιο είναι η πιο κατάλληλη λύση. Στη περίπτωση που δεν μπορεί να συμμετέχει ένας εργαζόμενος σε ένα τέτοιο συμβόλαιο, το ιδιωτικό συνταξιοδοτικό ασφαλιστήριο είναι ένα εξαιρετικό χρηματοοικονομικό εργαλείο, αρκεί να σχεδιαστεί σωστά. Η επόμενη ερώτηση αφορά σχεδόν κάθε ασφαλιστική ανάγκη: «Κάθε λογικός άνθρωπος προσπαθεί να έχει στην άκρη χρήματα για μια ώρα ανάγκης. Αυτό όμως δεν είναι τόσο εύκολο. Θα θέλετε να δούμε πόσο θα κόστιζε για εσάς να φτιάχναμε ένα τέτοιο ταμείο για μια ώρα ανάγκης; Θα έχει Τόσα χρήματα όσα χρειάζεστε Τότε όταν τα χρειάζεστε, Όσες φορές θα τα χρειαστείτε και χωρίς να τα χρωστάτε!». Αυτό το «ταμείο», μπορεί να είναι ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα, μια ασφάλιση ζωής, ένα πρόγραμμα αναπλήρωσης εισοδήματος, μια επιχειρηματική ασφάλιση κτλ. Η τρίτη ερώτηση αφορά στην ασφάλιση κατοικίας: Όταν ζούμε σε ιδιόκτητο σπίτι νιώθουμε πως είναι εξ ολοκλήρου δικό μας. Όμως έχετε σκεφτεί ότι ένα μέρος του, μικρότερο ή μεγαλύτερο, είναι της τύχης; Ακραία φυσικά φαινόμενα, σεισμοί και φωτιές, έχουν διεκδικήσει και έχουν πάρει μεγάλο μέρος ιδιοκτησιών. Θέλετε να δούμε πόσο κοστίζει για να έχετε πάντα μια στέγη για την οικογένεια σας; Μπορείτε να κάνετε αυτές τις ερωτήσεις σε ένα δυνητικό πελάτη, σε έναν ήδη πελάτη, ακόμα και όταν βρίσκεστε σε μια κοινωνική συναναστροφή. Το θέμα όμως δεν είναι τόσο το τι λέει η ερώτηση αλλά το ύφος και η βεβαιότητα με την οποία την διατυπώνουμε. Με λίγη εξάσκηση όμως, όλα γίνονται! *Το ρετρό αναφέρεται σε ένα εμβληματικό στυλ μιας προηγούμενης εποχής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27 Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε;
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26
Γιατί πολλοί πελάτες χρειάζονται Blanket Insurance; Blanket (κουβέρτα) Insurance είναι ένα ενιαίο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει περισσότερους από έναν, τύπους ακινήτων στην ίδια τοποθεσία. Επίσης καλύπτει το... Λάουρα Σταυρίδου, 24/03/2025 - 09:00