Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2023 - 08:45 facebook twitter linkedin Τι μπορούμε να μάθουμε αν ακούσουμε προσεχτικά έναν θυμωμένο πελάτη, αντί να παρασυρθούμε από τη διαφωνία! Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2023 facebook twitter linkedin Αυτό που λέμε συνήθως όταν είμαστε θυμωμένοι δεν είναι απαραίτητα η αλήθεια, απλώς κάτι που μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο η επιλογή των λέξεων που κάνει ένα άτομο τη στιγμή του θυμού, μπορεί να μας καθοδηγήσει σε πτυχές της προσωπικότητας του ή και του χαρακτήρα του. Να διευκρινίσουμε εδώ πως χαρακτήρας και προσωπικότητα είναι δυο διαφορετικές έννοιες. Ο Χαρακτήρας είναι το σύνολο των ατομικών μας πεποιθήσεων και των αξιών μας. Και οι δύο διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Ο χαρακτήρας επηρεάζεται από τις εμπειρίες της ζωής. Η Προσωπικότητα είναι η έκφραση του χαρακτήρα, δηλαδή η ιδιοσυγκρασία και οι συμπεριφορές μας. Για να φανεί η διαφορά ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας πούμε πως ένας εργαζόμενος σε ένα φούρνο φτάνοντας νωρίς στην εργασία του παρατηρεί πως το ταμείο είναι ανοιχτό και ξεκλείδωτο. Το αν θα μιλήσει για αυτό το γεγονός στον προϊστάμενο ή όχι είναι θέμα προσωπικότητας. Το αν θα πάρει (κλέψει) λεφτά από το ταμείο είναι θέμα χαρακτήρα. Ας πούμε λοιπόν πως σε κάποιο σημείο της πώλησης, θίγεται το Εγώ του πελάτη. Ένα θιγμένο Εγώ είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να δημιουργηθεί μια αντίδραση θυμού. Το ότι θα εκφράσει τον θυμό του είναι θέμα χαρακτήρα. Ο τρόπος που θα εκφράσει αυτόν το θυμό είναι θέμα προσωπικότητας. Οι λέξεις όμως που θα χρησιμοποιήσει την ώρα του θυμού, δείχνουν τι μπορεί να τον ενοχλεί. Πχ αν πει: «…δεν ξέρω εγώ και ξέρεις εσύ…θα μου πεις εσύ τώρα πως…». Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ενοχλείται από τις γνώσεις που έχετε και τον τρόπο που τις δείχνετε, διότι νιώθει ότι έχετε υπεροχή στο συγκεκριμένο θέμα. Έτσι λοιπόν φροντίστε να εμπλουτίσετε την παρουσίαση σας με ερωτήσεις περισσότερο παρά καταφάσεις. Προσπαθήστε να τον εμπλέξετε περισσότερο στη διαδικασία της πώλησης. Αν πει «…δεν θέλω να κάνω κάτι που θα μετανιώσω…» ή «δεν θέλω να έχω την ευθύνη της απόφασης και ύστερα να δικαιολογούμαι…» ή «δεν θέλω να βιαστώ και να έρθω σε θέση να απολογούμαι…». Αυτό δείχνει πως γενικά έχει συναισθήματα ενοχής. Αποφύγετε να τον φορτώσετε με επιπλέον ενοχές χρησιμοποιώντας φράσεις όπως «τι θα έκαναν τα παιδιά σας αν κάτι σας συνέβαινε εχθές και εσείς δεν είχατε προβλέψει να τα εξασφαλίσετε;». Κάτι τέτοιο δεν θα σας οδηγήσει σε πώληση. Αντίθετα προσπαθήστε να τον ενθαρρύνετε λέγοντας « μέχρι τώρα έχετε καταφέρει θαυμάσια πράγματα και με την εργασία και με την οικογένεια. Η ασφάλιση απλώς θα σας υποστηρίξει να συνεχίστε αυτό που κάνετε..». Γενικά τα λόγια κρύβουν πολλά μυστικά. Αποφύγετε να παρασυρθείτε από την ένταση μιας στιγμής και ακούστε ενεργητικά. Μπορεί να πάρετε το κλειδί της επιτυχίας της συνάντησης! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2024 - 08:45 Τι σχέση μπορεί να έχουν ο καύσωνας ή ο Long Covid με το εργατικό ατύχημα; Προστατέψτε την επιχείρηση σας!
Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2024 - 08:48 Υπόθεση CrowdStrike: Ποιος αποζημιώνει τι και σε ποιόν; Ένα παγκόσμιο δίκτυο Αστικών Ευθυνών!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/07/2024 - 08:51 Η ψηφιακή άβυσσος της CrowdStrike, τα σενάρια προσδιορισμού κινδύνων και η σημασία της Αστικής ευθύνης των επιχειρήσεων!
Κινδυνεύετε να χάσετε μια επιχειρηματική ασφάλιση εξ αιτίας ενός αρνητικού ανθρώπου. Πως να διαχειριστείτε την κατάσταση; Ας υποθέσουμε ότι έχετε πάρει σύσταση για μια επιχειρηματική ασφάλιση, σε μια εταιρεία που σας ενδιαφέρει πολύ. Όταν όμως συναντάτε το... Λάουρα Σταυρίδου, 18/07/2024 - 08:38
Επιχειρηματική Ασφάλιση στις διακοπές του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι πιο εύκολο από όσο πιστεύετε! Φυσικά δεν αναφερόμαστε στις ολιγοήμερες διακοπές που θα κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, αλλά όταν επιλέγει για να ξεκουραστεί τον τόπο... Λάουρα Σταυρίδου, 16/07/2024 - 09:13
Σας ζήτησαν ασφάλιση υγείας λίγο πριν από τις διακοπές; Αποφύγετε την «παράλυση απόφασης» και κρατήστε το απλό… Διαφέρει η «καλοκαιρινή» από τη «χειμωνιάτικη» πώληση προγραμμάτων υγείας; Ναι, διαφέρει και η βασική διαφορά είναι η ψυχολογία του πελάτη. Η... Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2024 - 09:30
Πως σχετίζεται η πίεση στο κλείσιμο με τη μείωση της Διατηρησιμότητας; Μήπως υπάρχουν καλύτεροι τρόποι ολοκλήρωσης του συμβολαίου; Σχεδόν κάθε βιβλίο πωλήσεων, περιλαμβάνει ένα κεφάλαιο σχετικό με το κλείσιμο της πώλησης. Σε σχέση λοιπόν με το κλείσιμο, υπάρχουν πολλές... Λάουρα Σταυρίδου, 12/07/2024 - 09:12
Το καλοκαίρι είναι τέλειος χρόνος για ορισμένου τύπου επιχειρηματικές ασφαλίσεις! Είναι γεγονός ότι τα καλοκαίρια που είναι πλέον πιο ζεστά, ρίχνουν ακόμη περισσότερο από παλιά, τους ρυθμούς αλλά και τη... Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2024 - 08:45
Η ασφάλιση υγείας είναι ακριβή, αλλά η έλλειψη της κοστίζει περισσότερο. Ας δούμε τους βασικούς λόγους: Πληθαίνουν οι φωνές για τις αυξήσεις στον κλάδο υγείας της ασφαλιστικής Βιομηχανίας. Πραγματικά οι αυξήσεις στα περισσότερα συμβόλαια όλων των εταιριών... Λάουρα Σταυρίδου, 08/07/2024 - 08:42