Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2023 - 08:45 facebook twitter linkedin Τι μπορούμε να μάθουμε αν ακούσουμε προσεχτικά έναν θυμωμένο πελάτη, αντί να παρασυρθούμε από τη διαφωνία! Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2023 facebook twitter linkedin Αυτό που λέμε συνήθως όταν είμαστε θυμωμένοι δεν είναι απαραίτητα η αλήθεια, απλώς κάτι που μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο η επιλογή των λέξεων που κάνει ένα άτομο τη στιγμή του θυμού, μπορεί να μας καθοδηγήσει σε πτυχές της προσωπικότητας του ή και του χαρακτήρα του. Να διευκρινίσουμε εδώ πως χαρακτήρας και προσωπικότητα είναι δυο διαφορετικές έννοιες. Ο Χαρακτήρας είναι το σύνολο των ατομικών μας πεποιθήσεων και των αξιών μας. Και οι δύο διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Ο χαρακτήρας επηρεάζεται από τις εμπειρίες της ζωής. Η Προσωπικότητα είναι η έκφραση του χαρακτήρα, δηλαδή η ιδιοσυγκρασία και οι συμπεριφορές μας. Για να φανεί η διαφορά ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας πούμε πως ένας εργαζόμενος σε ένα φούρνο φτάνοντας νωρίς στην εργασία του παρατηρεί πως το ταμείο είναι ανοιχτό και ξεκλείδωτο. Το αν θα μιλήσει για αυτό το γεγονός στον προϊστάμενο ή όχι είναι θέμα προσωπικότητας. Το αν θα πάρει (κλέψει) λεφτά από το ταμείο είναι θέμα χαρακτήρα. Ας πούμε λοιπόν πως σε κάποιο σημείο της πώλησης, θίγεται το Εγώ του πελάτη. Ένα θιγμένο Εγώ είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να δημιουργηθεί μια αντίδραση θυμού. Το ότι θα εκφράσει τον θυμό του είναι θέμα χαρακτήρα. Ο τρόπος που θα εκφράσει αυτόν το θυμό είναι θέμα προσωπικότητας. Οι λέξεις όμως που θα χρησιμοποιήσει την ώρα του θυμού, δείχνουν τι μπορεί να τον ενοχλεί. Πχ αν πει: «…δεν ξέρω εγώ και ξέρεις εσύ…θα μου πεις εσύ τώρα πως…». Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ενοχλείται από τις γνώσεις που έχετε και τον τρόπο που τις δείχνετε, διότι νιώθει ότι έχετε υπεροχή στο συγκεκριμένο θέμα. Έτσι λοιπόν φροντίστε να εμπλουτίσετε την παρουσίαση σας με ερωτήσεις περισσότερο παρά καταφάσεις. Προσπαθήστε να τον εμπλέξετε περισσότερο στη διαδικασία της πώλησης. Αν πει «…δεν θέλω να κάνω κάτι που θα μετανιώσω…» ή «δεν θέλω να έχω την ευθύνη της απόφασης και ύστερα να δικαιολογούμαι…» ή «δεν θέλω να βιαστώ και να έρθω σε θέση να απολογούμαι…». Αυτό δείχνει πως γενικά έχει συναισθήματα ενοχής. Αποφύγετε να τον φορτώσετε με επιπλέον ενοχές χρησιμοποιώντας φράσεις όπως «τι θα έκαναν τα παιδιά σας αν κάτι σας συνέβαινε εχθές και εσείς δεν είχατε προβλέψει να τα εξασφαλίσετε;». Κάτι τέτοιο δεν θα σας οδηγήσει σε πώληση. Αντίθετα προσπαθήστε να τον ενθαρρύνετε λέγοντας « μέχρι τώρα έχετε καταφέρει θαυμάσια πράγματα και με την εργασία και με την οικογένεια. Η ασφάλιση απλώς θα σας υποστηρίξει να συνεχίστε αυτό που κάνετε..». Γενικά τα λόγια κρύβουν πολλά μυστικά. Αποφύγετε να παρασυρθείτε από την ένταση μιας στιγμής και ακούστε ενεργητικά. Μπορεί να πάρετε το κλειδί της επιτυχίας της συνάντησης! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 - 09:10 Πως οι Εξειδικευμένες Ασφαλίσεις, μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 - 08:50 Η Φορολογική Απαλλαγή των παιδικών προγραμμάτων και το δίλημμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
Ποιος είναι ο ποιο σίγουρος τρόπος να βγάλει χρήματα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Οι επιτυχημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως η λέξη κλειδί στην επιτυχία τους είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτό πρακτικά σημαίνει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2024 - 09:14
Ασφαλίσεις ζωής και κανάλια διανομής. Τι αποκαλύπτουν τα νούμερα; Τα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια κλάδου ζωής, είναι κατά τη γνώμη μου, πολύ κοντά στην καρδιά του Ασφαλιστικού θεσμού. Το ποσοστό... Λάουρα Σταυρίδου, 13/11/2024 - 09:13
Οι Σωστές Επικοινωνιακές Δεξιότητες ξεκινούν με μια…ηχογράφηση! Αν ρωτήσετε παλαιότερους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για το μυστικό της επιτυχίας τους, ανάμεσα στα άλλα, σίγουρα θα αναφέρουν τις δεξιότητες επικοινωνίας. Φυσικά... Λάουρα Σταυρίδου, 11/11/2024 - 09:26
Πέντε κινήσεις «ματ» του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή για μια επιτυχημένη αξίωση Η υποβολή μιας ασφαλιστικής αξίωσης δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, καθώς πέρα από την ταλαιπωρία, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει να... Λάουρα Σταυρίδου, 08/11/2024 - 08:55
Έξυπνη Ασφάλιση Κτιρίου. Τι μας διδάσκει η ζημιά του κτιρίου στην οδό Αρκαδίας; Το επεισόδιο στην οδό Αρκαδίας, με το οποίο ουσιαστικά ξεσπιτώθηκαν οι ένοικοι, φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τοn... Λάουρα Σταυρίδου, 06/11/2024 - 11:30
Κατάργηση φόρου 15% στα προγράμματα υγείας των παιδιών. Θα είναι μια καλή αρχή; Μέσα στις διατάξεις του φορολογικού νομοσχεδίου που πρόκειται να ψηφιστεί στη Βουλή το προσεχές διάστημα, προβλέπεται κατάργηση του φόρου 15%... Λάουρα Σταυρίδου, 05/11/2024 - 09:12