Λάουρα Σταυρίδου, 7/11/2023 - 10:44 facebook twitter linkedin Τρείς ερωτήσεις που μπορεί να κάνει ένας οικογενειάρχης και να φερθεί ως Risk Manager της περιουσίας του! Λάουρα Σταυρίδου, 7/11/2023 facebook twitter linkedin Σε σχέση με τις φυσικές καταστροφές το 2023 είναι μια χρονιά χωρίς προηγούμενο. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν επηρεάσει επανειλημμένα αραιά κατοικημένες περιοχές αλλά και αστικές περιοχές με μεγάλους πληθυσμούς. Μεγάλες πόλεις έχουν πληγεί από δυνατό χαλάζι, ανέμους ακόμα και ανεμοστρόβιλους. Οι Ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρίες αναρωτώνται για το πως θα διαχειριστούν καλύτερα τον αντίκτυπο αυτών των γεγονότων ώστε να μπορέσει η ευρύτερη κοινωνία, να επανέλθει στην καθημερινότητα. Ακριβώς όμως το ίδιο που αναρωτιέται ένας Risk Manager μιας ασφαλιστικής εταιρίας, θα πρέπει να το αναρωτηθεί και μια οικογένεια καθώς και οι επιχειρηματίες των μικρών επιχειρήσεων. Υπάρχουν τρείς ερωτήσεις που θέτουν οι Risk Managers όταν θέλουν να υπολογίσουν τις αξίες που ενδεχομένως κληθούν να αποζημιώσουν. Τις ίδιες ό ερωτήσεις θα πρέπει να αναρωτηθούν σε ατομικό, οικογενειακό και επιχειρηματικό επίπεδο, όσοι πρέπει να λάβουν αποφάσεις για την προστασία των αγαθών που έχουν. Αρχικά να προσδιορίσουν τον κίνδυνο από τον οποίο μπορεί να υποστούν τη μεγαλύτερη ζημιά, πχ νερά, κεραυνοί, σεισμός κτλ. Στη συνέχεια, τον αριθμό των ακινήτων και των οχημάτων που βρίσκονται σε κίνδυνο. Πχ σπίτι, εξοχικό, σπίτι στο χωριό, κτλ. Τέλος τις συνολικές αξίες που μπορεί να κινδυνεύσουν. Εδώ θα πρέπει να υπολογιστεί ένα άθροισμα, έστω και χονδρικά. Πως μπορεί κάποιος να ξέρει σε τι ποσό θα ζημιωθεί και αν αυτό είναι διαχειρίσιμο, αν δεν έχει υπολογίσει πρώτα τα σύνολα; Ειδικά οι αξίες πρέπει να είναι ενημερωμένες, να αντικατοπτρίζουν την πραγματική αξία ανακατασκευής και να υπολογίζονται και περιφερειακά κόστη που σχετίζονται με μια καταστροφή, όπως προσωρινή μεταστέγαση. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει μια γενική εικόνα για τον κίνδυνο στον οποίο είναι εκτεθειμένος όποιος έχει αγαθά να προστατέψει. Κατόπιν όταν ζητήσει προσφορά ασφάλισης από έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, θα μπορεί πιο εύκολα να κάνει την σύγκριση του τι επιλέγει να διακινδυνεύσει και του τι να ασφαλίσει. Έτσι η όποια ανάληψη κινδύνου θα γίνει ενεργητικά, δηλαδή συνειδητά και όχι παθητικά. Διότι σε αυτή τη δεύτερη περίπτωση πραγματικά δεν γνωρίζει την έκταση του κινδύνου περιουσίας στον οποίο εκτίθεται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14