Λάουρα Σταυρίδου, 4/1/2024 - 09:27 facebook twitter linkedin Πως μπορεί να γίνει το τηλέφωνο σε συστάσεις, επιτυχημένο; Λάουρα Σταυρίδου, 4/1/2024 facebook twitter linkedin Το τηλέφωνο σε σύσταση γενικά θεωρείται εύκολο, στην πράξη όμως για ορισμένου Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές είναι δύσκολο για πολλούς λόγους. Υπάρχουν συστάσεις που έχουν συγκεκριμένο θέμα πχ «πάρε τον Θανάση τον κουμπάρο μου, μόλις γέννησε η γυναίκα του και του είπα πως θα τους μιλήσεις…». Αυτό είναι το πιο εύκολο σενάριο. Υπάρχουν όμως και οι συστάσεις που μας έδωσε ένας καλός μας πελάτης, επειδή τις ζητήσαμε. Αυτού του τύπου οι συστάσεις είναι πιο συχνές στην αρχή μιας καριέρας. Εδώ το τηλεφώνημα είναι πιο δύσκολο γιατί ο δυνητικός πελάτης, τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζει ότι έχει συσταθεί. Τι μπορούμε να πούμε στο τηλέφωνο για να κάνουμε λίγο πιο εύκολη την επικοινωνία; Τρία πράγματα. Να είμαστε συγκεκριμένοι, με προσωποποιημένη προσέγγιση και να παρουσιάζουμε το όφελος: Αυτό που ουσιαστικά ζητάμε από τον δυνητικό πελάτη είναι να διαθέσει χρόνο για μια συνάντηση με έναν άγνωστο άνθρωπο. Αυτό για πολλούς δημιουργεί ένα συναίσθημα αμηχανίας. Θα πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο θέμα συζήτησης το οποίο θα ενδιαφέρει τον συγκεκριμένο άνθρωπο σε τέτοιο βαθμό, που θα δώσει ένα μέρος από το χρόνο του σε αυτό. Όσο πιο πολλές πληροφορίες έχουμε από τον συστήσαντα, τόσο πιο εύκολο είναι να κάνουμε μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση. Ας πούμε ότι ξέρουμε πως ο δυνητικός πελάτης έχει ήδη κάποια συμβόλαια. «…ο Γιώργος μου είπε πως έχετε ήδη κάποια συμβόλαια. Αυτό είναι σημαντικό! Εκτιμώ πραγματικά την εμπιστοσύνη σας στον ασφαλιστικό θεσμό. Ήθελα να σας μιλήσω ακριβώς γι αυτό.. Συνδυάζοντας τα τρέχοντα συμβόλαια σας, μπορούμε όχι μόνο να απλοποιήσουμε την κάλυψή σας αλλά και να εκμεταλλευτούμε εκπτώσεις που δίνουν οι εταιρίες. Νομίζω πώς αυτό αξίζει τον χρόνο μιας συνάντησης». Απάντηση σε οποιαδήποτε αντίρρηση: «Σας υπόσχομαι πως θα έχουμε μια γρήγορη συνομιλία, ώστε να μπορέσουμε να εξερευνήσουμε πώς αυτή η αναβάθμιση μπορεί να βελτιώσει τη συνολική σας κάλυψη». Σε κάθε περίπτωση, σχεδιάστε το δικό σας κείμενο, διαβάστε το κάποιες φορές, ας μην είναι η πρώτη σας πρόβα, η επικοινωνία με τον πελάτη. Διορθώστε σημεία που δες σας ταιριάζουν και όταν νιώσετε έτοιμοι τότε κάντε το τηλέφωνο. Τίποτα δεν στηρίζει την αυτοπεποίθηση, όσο η σωστή προετοιμασία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/01/2025 - 08:55 Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του;
Λάουρα Σταυρίδου, 15/01/2025 - 08:52 Ποιος συνδυασμός ασφαλιστικών προϊόντων, δίνει νέο αέρα στο χαρτοφυλάκιο;
Μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να δείξει την υπεραξία του, ακόμα και στο συμβόλαιο αυτοκινήτου! Το συμβόλαιο αυτοκινήτου, είναι μια κάλυψη που σχεδόν όλοι την θεωρούμε αυτονόητη ( εκτός από τους ανασφάλιστους). Τις περισσότερες φορές δεν... Λάουρα Σταυρίδου, 14/01/2025 - 09:21
Πόσες Αστικές Ευθύνες Ανελκυστήρα έχουμε δώσει σε πελάτες μας; Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα με το ασανσέρ σε δημόσιο νοσοκομείο, το οποίο παρεμπιπτόντως είχε κάλυψη από την Generali, αναρωτήθηκα... Λάουρα Σταυρίδου, 13/01/2025 - 09:18
Γιατί η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ανεκτίμητη; Η τερατώδης φωτιά στο Λος Άντζελες, με περισσότερα από 2.000 κτίρια καμένα, σίγουρα μας βάζει σε σκέψεις για τις αποζημιώσεις. Ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 10/01/2025 - 09:00
Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε; Η αύξηση των ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας και ειδικά στα ισόβια προγράμματα, είναι μεγάλη και έχει θορυβήσει τόσο τους πελάτες... Λάουρα Σταυρίδου, 08/01/2025 - 09:00
Μια απλή και αποτελεσματική Ανάλυση SWOT: Δυο λέξεις μόνο! Συνηθίζεται στην αρχή κάθε χρόνου να κάνουμε μια επισκόπηση των στόχων που έχουμε θέσει για το νέο έτος. Καλό είναι,... Λάουρα Σταυρίδου, 07/01/2025 - 09:19
Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά Μετά από μια σειρά ετών όπου η κλιματική αλλαγή έφερε καταστροφές, εκ των οποίων το 70% παγκοσμίως ήταν ανασφάλιστο, οι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/01/2025 - 09:20