Κώστας Ακριβόπουλος, 11/6/2024 - 15:22 facebook twitter linkedin Πάτε Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα ή Ηράκλειο για εξετάσεις; Τότε διαβάστε και αυτό! Κώστας Ακριβόπουλος, 11/6/2024 facebook twitter linkedin *Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Η προσπάθειά μας συνεχίζεται (τα σημερινά θέματα πηγάζουν από τις ομαδοποιημένες ερωτήσεις της Ύλης ΤτΕ Πιστοποίησης 16, 83, 17, 197, 199, 200, 72, 596, 92, 93, 94, 95, 244, 79 και 80, Ασφαλιστικών Πρακτόρων) “Από τους ανθρώπους δεν λείπει η δύναμη, λείπει η θέληση!” B. Ουγκώ Aς βοηθήσουμε λίγο ακόμη, τους υποψηφίους, με σύντομες οδηγίες σε διάφορα θέματα των ερωτήσεων της ύλης! Επόμενες εξετάσεις 29/06 Θεσσαλονίκη, 06/07 Ιωάννινα, 21/09 Ηράκλειο, 28/09 Αθήνα, 19/10 Θεσσαλονίκη, 23/11 Αθήνα και 07/12 Θεσσαλονίκη. Ως σταθερό μέσον που πρέπει να παραδίδουμε στον Πελάτη, θεωρείται, ένα σχετικό CD ή μικρο-flash, με ό,τι του έχουμε πει, εκτός του σχετικού εντύπου της Εταιρείας για το προϊόν (IPID/Insurance Product Information Document, για τις Γενικές, ή KID/Key Information Document, για τα επενδυτικά).(ΕΡΩΤ. 16 και 83) “Ως αμοιβή (του Διαμεσολαβητή) …άλλου χρηματικού ή μη, οφέλους ή κινήτρου” θεωρούνται όλες τις αμοιβές, προμήθειες, bonus, ταξίδια, σύμφωνα με τον κανονισμό πωλήσεων της κάθε Εταιρείας (και υποτίθεται ότι πρέπει να ενημερώνουμε τον Πελάτη για αυτά). (ΕΡΩΤ. 17) Ερωτ. 197: Δικαιούχος είναι εκείνος που θα εισπράξει το ασφάλισμα (το ασφαλισμένο Κεφάλαιο). Στις Γενικές ασφαλίσεις, Δικαιούχος είναι ο Συμβαλλόμενος (δηλ. εκείνος, στο όνομα του οποίου έχει εκδοθεί το συμβόλαιο, έχει το έννομο δικαίωμα και διεκδικεί το περιουσιακό στοιχείο). Στις ασφαλίσεις Ζωής δικαιούχος στη λήξη είναι ο ίδιος ο Συμβαλλόμενος, σε περίπτωση όμως θανάτου του Συμβαλλόμενου πριν τη λήξη του συμβολαίου, Δικαιούχος είναι εκείνος, το όνομα του οποίου έχει δοθεί από τον Συμβαλλόμενο και έχει καταγραφεί στη θέση του Δικαιούχου. Μην αφήνετε ανοιχτή τη θέση του δικαιούχου, διότι προκύπτει νομικό θέμα , το ίδιο όταν βάζετε ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ. Απαιτείται δικαστική απόφαση μετά. Ο Συμβαλλόμενος επίσης έχει το δικαίωμα να αλλάζει το όνομα του Δικαιούχου στο συμβόλαιο, έως την τελευταία ημέρα του συμβολαίου. Πρόβλημα στην αλλαγή υπάρχει και απαιτούνται ειδικές διαδικασίες, όταν το όνομα του Δικαιούχου συνοδεύεται από τη φράση «Ανέκκλητος Δικαιούχος» Ερωτ.199 και 200: Ασφάλιση για λογαριασμό άλλου έχουμε όταν π.χ. Πατέρας ως Συμβαλλόμενος (πληρώνει το ασφάλιστρο), ασφαλίζει την κόρη ή κάποιο άλλο συγγενικό του πρόσωπο ( δηλ. να υπάρχει το έννομο συμφέρον) Όπως προαναφέραμε, σε μία ασφάλιση πρέπει να υπάρχει μεταξύ του Συμβαλλόμενου και του περιουσιακού στοιχείου, ή του Συμβαλλόμενου και του Ασφαλισμένου, μία σχέση με έννομο-νομικά κατοχυρωμένο Ασφαλιστικό συμφέρον. Δεν μπορώ να ασφαλίσω το σπίτι του άγνωστου γείτονα, αν δεν με συνδέσει ένα έννομο συμφέρον. Σε περίπτωση υποχρέωσης του Διαμεσολαβητή, να καλύψει οικονομικά κάποιο παράπτωμά του, απέναντι στους Πελάτες του, θα λειτουργήσει το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης του, που θα πρέπει να έχει με την Εταιρεία του και το οποίο σήμερα καλύπτει 1.300.380 e με ανώτατο το 1.924.560 e, αφού αφαιρεθεί το ποσόν απαλλαγής, το οποίο πρέπει να καλυφθεί από τον ίδιο και το οποίο εξαρτάται από τη σύμβασή του με την Εταιρεία του. (σήμερα το ανώτατο ποσόν απαλλαγής είναι 19.510e). Ερωτ.72 και 596 Για τις Ερωτ. 92, 93, 94, 95 και 244 σημειώνουμε τα εξής: Όταν ο Πελάτης εκτεθεί, από σφάλμα του παραγωγού, τότε έχει δικαίωμα να κινηθεί νομικά εναντίον του και να απαιτήσει αποζημίωση για τη ζημιά – ηθική, σωματική ή υλική – που του προκλήθηκε. Στην Ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας υπάρχουν 2 είδη συμβολαίων όσον αφορά στην Ευθύνη. Εδώ στις συγκεκριμένες ερωτήσεις , γίνεται αναφορά στην Αστική Ευθύνη του Διαμεσολαβητή (όπως προαναφέραμε στην Eρώτ.72) για κάποια παράληψή του. Το κείμενο και στις 4 ερωτήσεις (92, 93, 94, 95) είναι ίδιο, διαφέρει μόνο στην τελική ονομασία του συμβολαίου του. Εδώ είναι η διαφορά. Παρατηρούμε ότι ο Διαμεσολαβητής, άλλαζε κάθε χρόνο Ασφαλιστική Εταιρεία για το συμβόλαιό Ευθύνης του. Το 2019 στην Κ, το 2020 στην Λ, το 2021 στην Μ και το 2022 στην Ν. Ασφάλισε δε τον πελάτη το 2019, όταν ήταν στην Κ. Στην Ερωτ. 92 αναφέρεται ότι το συμβόλαιό του είναι με αναδρομική ισχύ (Claims made), άρα με απλή λογική, η τελευταία Ν καλύπτει ό,τι έχει συμβεί στο παρελθόν, άρα η Ν πληρώνει για τα λάθη του, διότι στο συγκεκριμένο συμβόλαιο, το ζημιογόνο περιστατικό και η απαίτηση πρέπει να συμβούν και να δηλωθούν στη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου – με δυνατότητα παροχής αναδρομικής ισχύος. Ενώ στις Ερωτ, 93 και 94, όπου δεν υπάρχει αναδρομική ισχύ, δεν καλύπτεται. Τέλος στην Ερωτ. 95, όπου έχουμε συμβόλαιο Οccurrence, (Ερωτ. 244) θα καλύψει η Κ, διότι το συμβόλαιο Νοσοκομειακής Περίθαλψης πραγματοποιήθηκε την περίοδο της Αστικής Ευθύνης με την Κ. Άρα πληρώνει η Κ. Επομένως με αναδρομική ισχύ η τελευταία Ν, με occurrence η Κ (όταν έγινε το συμβόλαιο). - Επαγγελματίας Πελάτης, σύμφωνα με τον ν. 4514/18, θεωρούνται οι μεγάλες επιχειρήσεις που πληρούν δύο από τα ακόλουθα κριτήρια μεγέθους σε βάση επιμέρους εταιρείας: σύνολο ισολογισμού: 20.000.000 ευρώ καθαρός κύκλος εργασιών: 40.000.000 ευρώ ίδια κεφάλαια: 2.000.000 ευρώ, σε αντίθεση με τον Κατεξοχήν Πελάτη που είναι πολύ μικρότερος σε οικονομική δύναμη και προστατεύεται από τον ν. 4583. (Ερωτ. 79 και 80) Για εσάς τους Υποψηφίους των εξετάσεων, προτείνουμε να διαβάσετε και τα προηγούμενα άρθρα μας, με αναλύσεις κάποιων ερωτήσεων της ύλης. Σίγουρα θα σας βοηθήσουν, εφ΄όσον δεν υπάρχει έτοιμο υλικό για μελέτη: https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139481/kostas-akrivopoylos-yparhei-kapoios-na-voithisei https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139211/kostas-akrivopoylos-mikra-mystika-gia-tin-megali-epityhia https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139616/kostas-akrivopoylos-symvoyleyete-toys-pelates-sas https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139690/kostas-akrivopoylos-parakalo-kapoios-na-moy-exigisei-tadiethni-protypa https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139570/kostas-akrivopoylos-polloi-rotoyn-telika-ti-einai-sygkroysi-symferonton https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139523/kostas-akrivopoylos-oi-exetaseis-plisiazoyn-eisai-ypopsifios-theleis https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139660/kostas-akrivopoylos-poios-tha-moy-exigisei-tin-fereggyotita-kai https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139718/kostas-akrivopoylos-gnorizete-open-policy-ta-incoterms-fob-fot-cf-i-cfr https://www.nextdeal.gr/asfalistis/ekpaideysi/139748/teleytaies-odigies-pros-toys-ypopsifioys-ton-exetaseon-gia-pistopoiisi Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθουμε! Εσείς Συνεχίστε την μελέτη! Καλή Δύναμη “ Xωρίς κόπο, κανείς δεν μπορεί να ευτυχίσει- Σοφοκλής” Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11 Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη;
Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55 Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας!
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/01/2025 - 09:33
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45
Η νέα χρονιά ήρθε, είναι εδώ! Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Μήπως να βάλουμε νέους στόχους, που θα τροφοδοτήσουν τις δυνάμεις μας προς τον δρόμο για την κορυφή; Οι στόχοι, όπως... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/01/2025 - 09:58