Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 facebook twitter linkedin Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 facebook twitter linkedin Αν ψάχνετε για μια νέα πρακτική που να μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά σας προς το καλύτερο, τότε τη νέα χρονιά υιοθετήστε το «πηγαίνοντας με τη ροή των πραγμάτων». Το «go with the flow» είναι μια φιλοσοφική θέση, αλλά χρησιμοποιείται ευρέως και στην εργασία. Η ουσία είναι να μην πιέζουμε τα πράγματα να γίνουν, όταν δείχνουν ότι δεν μπορούν να γίνουν, αλλά να νιώθουμε ότι ακόμα και αν χάσουμε πχ ένα πελάτη, σύντομα θα έρθει ακόμα μεγαλύτερο εισόδημα από αυτό που χάσαμε. Ξέρω ότι ακούγεται αρκετά τρομαχτικό, γιατί είναι σαν να αφήνουμε τον έλεγχο, ωστόσο όσοι πρεσβεύουν αυτή τη θέση, λένε πως οι επιχειρήσεις είναι «ζωντανοί οργανισμοί» και πρέπει να είναι εύκολα προσαρμόσιμες. Πρακτικά μπορεί να γίνουν πράγματα που δεν περιμέναμε ή να χαθούν συμφωνίες που πήγαιναν καλά, αλλά αντί για πανικό πιο καλό θα είναι να αντικαταστήσουμε τις προσδοκίες με μια νέα κατεύθυνση. Αυτό μάλιστα θα πρέπει να γίνει με ένα αίσθημα χαλάρωσης και μια βεβαιότητα ότι κάτι καλύτερο θα πάρει τη θέση της απώλειας. Αν και δεν ακούγεται εφικτό, οι ειδικοί προτείνουν και μια σειρά από ασκήσεις αλλά και αλλαγή θέσεων και συγκεκριμένα, να αντικαταστήσουμε: Το «πρέπει να πάρω μια απάντηση» με το «θα περιμένω με σεβασμό, ο καθένας χρειάζεται τον χρόνο του και έχω κάνει ότι είναι απαραίτητο». Το «Πρέπει να επιτύχω, η επιτυχία είναι μονόδρομος» με το «Μου επιτρέπω να επιτύχω και να είμαι καλά με το να είμαι επιτυχημένος». Το «Πρέπει να κλείσω τη δουλειά πάση θυσία» με το «Θα ακούσω τη διαίσθηση μου και θα δείξω έμπρακτα ενσυναίσθηση». Αν όλα αυτά σας ακούγονται πολύ θεωρητικά, θα σας υπενθυμίσω πως το 80% της επικοινωνίας με τους πελάτες είναι εξωφραστικό καθώς όλοι έχουμε την ικανότητα να «πιάνουμε» τα αυθεντικά συναισθήματα του συνομιλητή μας. Κάτι που σημαίνει ότι όσο πιο «επιθετικά» κινείται ένας πωλητής, τόσο πιο πολύ απέχουμε από το να κλείσουμε τη συμφωνία μαζί του. Επίσης σύμφωνα με άρθρο στο Forbes, το να προσαρμόσει κάποιος τον τρόπο που σκέφτεται στο «ακολούθησε τη ροή» μπορεί να σημαίνει εκτός από επαγγελματική επιτυχία, λιγότερο άγχος και μεγαλύτερη πνευματική διαύγεια. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με επιτυχίες! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26