Κώστας Ακριβόπουλος, 13/1/2025 - 09:45 facebook twitter linkedin Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1) Κώστας Ακριβόπουλος, 13/1/2025 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Έχετε βρει τρόπο να αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά όλες τις συμπεριφορές των πελατών; Έχουμε πει ότι οι χαρακτήρες των ανθρώπων δεν αλλάζουν, απλά στην επικοινωνία τους με άλλους αλλάζουν συμπεριφορές. Ας γνωρίσουμε μαζί όλες τις συμπεριφορές, με τις οποίες οι άνθρωποι και φυσικά οι Πελάτες μας αντιδρούν: Από τον Dr Πάτρικ Έλλις και το βιβλίο του «How to build your Company», από τον Nτ. Κάρνετζυ και το βιβλίο του «Image maker» και από τον Ρ. Φίσσερ και το βιβλίο του «Getting YES», μαθαίνουμε ότι οι άνθρωποι στην επικοινωνία τους με άλλους, γενικά αντιδρούν με 30 διαφορετικές συμπεριφορές. Συνήθως όλοι, όσους συναντάμε, μας αντιμετωπίζουν με μία από τις παρακάτω συμπεριφορές: O σιωπηλός Ο ομιλητικός Ο φιλόνικος Ο παράλογος Ο αναποφάσιστος Ο κακοαναθρεμμένος Ο πομπώδης Ο καχύποπτος Ο παντογνώστης Ο ανόητος O μίζερος Ο θρησκόληπτος Ο πολιτικά συνειδητοποιημένος Ο αδιάφορος Ο θυμωμένος Ο παραπονιάρης Ο τιμωρός Ο ονειροπόλος Ο ιδιότροπος Ο επιθετικός O ανταγωνιστής Ο πείσμων Ο διασκεδαστικός Ο κριτής Ο αυθάδης Ο περίεργος Ο φιλάνθρωπος Ο απασχολημένος Ο δόλιος Συνάντηση με δύο διαφορετικούς. Με υπομονή, σιγά-σιγά θα τους αναλύσουμε όλους και θα προτείνουμε τρόπους αντιμετώπισής των. Ας αρχίσουμε σήμερα με τους 4 πρώτους : (1ο μέρος: O σιωπηλός, Ο ομιλητικός, Ο φιλόνικος, Ο παράλογος) O σιωπηλός Το άτομο που παραμένει σιωπηλό και κατηφές και που πιθανώς είναι αυτό που προκαλεί την μεγαλύτερη αναστάτωση από οποιονδήποτε άλλο. Μην πανικοβάλλεστε. Προσπαθήστε να ανακαλύψετε τον λόγο. Σπάστε τη σιωπή με ευγενική προσέγγιση, θέτοντας ερωτήσεις και περιμένοντας ανατροφοδότηση. Επίσης αντιμετωπίστε τη σιωπή με σιωπή, ώστε ένα κενό μισού λεπτού να φανεί αιώνιο και να τον εξαναγκάσει να πει κάτι. Ο ομιλητικός Το ομιλητικό άτομο αποκαλύπτει πολλές πληροφορίες για τον εαυτό του. Αφήστε τον να συνεχίσει αρκεί αυτό που λέει να είναι σχετικό με το θέμα. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αισθάνεται κολακευμένος να έχει έναν καλό ακροατή και μπορεί μια χαρά να πουλήσει την πρότασή σας στον εαυτό του και αυτό το καταφέρνει καλύτερα από εσάς τον ίδιο. Όταν απομακρύνεται από το θέμα, επαναφέρετέ τον με μικρές ερωτήσεις που σαν απάντηση έχουν ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ. 3. Ο φιλόνικος Πρέπει να τον χειριστείτε με υπερβολική ευγένεια. Οδηγείται σε φιλονικίες ακόμη και όταν δεν υπάρχει λόγος. Ο βασικός κανόνας είναι, ότι έχει δίκιο, ακόμη και όταν μπορεί να έχει άδικο. Στόχος είναι να επικοινωνήσετε και όχι να αποδείξετε ότι κάνει λάθος, διότι εάν κερδίσετε τη διαφωνία και χάσετε την επικοινωνία, απομακρύνεστε από τον επαγγελματικό σας στόχο. Θέλει να ελέγξει την αλήθεια όλων των ισχυρισμών σας. Δώστε στοιχεία και μην εμπλακείτε σε διαμάχη. 4. Ο παράλογος Είναι εξοντωτικό να χειρίζεστε έναν παράλογο, αλλά έτσι αποκτάτε μεγάλη εμπειρία. Η συμπεριφορά του οφείλεται είτε σε συναισθηματική ανασφάλεια είτε σε ανωριμότητα. Αντιμετωπίστε τον με την γλώσσα των συναισθημάτων. Δημιουργήστε σχέση (Θα συνεχίσουμε στο 2ο μέρος με τις συμπεριφορές του Αναποφάσιστου, του Κακοαναθρεμμένου, του Πομπώδη και του Καχύποπτου!) Καλή Επιτυχία με νέους, Σιωπηλούς, Ομιλητικούς, Φιλόνικους και Παράλογους Πελάτες! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11 Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη;
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/01/2025 - 09:33
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45