Θωμάς Σλάμαρης, 3/10/2014 - 08:09 facebook twitter linkedin Νέο εξειδικευμένο σεμινάριο τηλεφωνικών πωλήσεων από το iwant2help και τον Θ. Σλάμαρη Θωμάς Σλάμαρης, 3/10/2014 facebook twitter linkedin Μια μοναδική ευκαιρία για να εκπαιδευθεί κάθε ασφαλιστικός σύμβουλος ή στέλεχος γραφείου, ομάδας ή πρακτορείου στον πιο οικονομικό και άμεσο τρόπο εξεύρεσης πελατών. Δείτε μερικά από τα στοιχεία που παρουσιάζονται στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τον τίτλο "Κάνε το τηλέφωνο να δουλεύει για σένα". Το τελεμάρκετινγκ μπορεί να γίνει ένας μόνιμος τρόπος προσέγγισης υποψηφίων πελατών (αλλά και σωστής εξυπηρέτησης των υπαρχόντων πελατών) με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Για να διαμορφωθεί σε μια μόνιμη και καλά ρυθμισμένη διαδικασία, χρειάζεται εκπαίδευση ανθρώπων, εφαρμογή και αξιολόγηση. Πολλές μεγάλες επιχειρήσεις προωθούν τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω τηλεφώνου αλλά και υποστηρίζουν και αξιοποιούν το πελατολόγιό τους. Εμείς αναλαμβάνουμε να επιλέξουμε (με την έγκρισή σας) τους κατάλληλους ανθρώπους, να τους εκπαιδεύσουμε και να τους υποστηρίξουμε να εφαρμόσουν όσα μάθανε, παρακολουθώντας τα αποτελέσματά τους για ένα διάστημα. Αν πάλι υπάρχουν οι άνθρωποι θα τους βοηθήσουμε να χειρίζονται άριστα το τηλέφωνο και να μην τους φοβίζει η επαφή αυτή με υποψήφιους πελάτες. Έτσι θα έχουν μια μοναδική ανεξάντλητη πηγή υποψηφίων πελάτων. Με αυτό το τρόπο βοηθάμε ουσιαστικά να γίνει η γνώση πράξη και να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επίσης, έτσι δημιουργείτε μια αληθινή «μηχανή» παραγωγής πελατών αλλά και υποστήριξης του πελατολογίου σας, που θα είναι πάντα στον έλεγχό σας. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης στη τηλεφωνική προσέγγιση και πώληση έχει ως εξής: Βασικό σεμινάριο 8 ωρών που περιλαμβάνει τις εξής ενότητες Στοχοθεσία τηλεφωνικής επικοινωνίας Ο φόβος του τηλεφώνου Στρατηγική Προετοιμασία Ψυχολογία Λεκτικά Αντιρρήσεις Οργάνωση χρόνου Οργάνωση χώρου Τεχνικές επικοινωνίας Χειρισμός CRM Εφαρμογή Κλήσεις με ανοικτή ακρόαση Κλήσεις με διπλό ακουστικό Χειρισμός συνδιάλεξης με κάθε εκπαιδευόμενο (αληθινά παραδείγματα) Μετασεμιναριακή περίοδος υποστήριξης για ένα μήνα, με 4 εβδομαδιαίες ωριαίες συνεδρίες μέσω web conference με τα εξής θέματα Παρακολούθηση της εφαρμογής και της επίτευξης των στόχων Ανταλλαγή απόψεων επί της εφαρμογής Αξιολόγηση Επαναπροσδιορισμός στόχων Συνολικά περισσότερες από 12 ώρες αληθινής εκπαίδευσης και υποστήριξης σε βάθος 30 ημερών για την αξιολόγηση και την εμπέδωση του συστήματος. Περισσότερες λεπτομέρειες στο http://iwant2helptraining.com/telemarketing.html ή στο 213 0314529. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Θωμάς Σλάμαρης, 12/11/2020 - 15:53 Τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ασφαλιστικού συμβούλου και πώς να τα αντιμετωπίσει!
Θωμάς Σλάμαρης, 18/12/2017 - 11:17 Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;
Μήπως ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι ο εαυτός σου; Ο Γιώργος ήθελε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 50% μέχρι το τέλος του χρόνου. Ήταν πολύ καλός στην επικοινωνία... Θωμάς Σλάμαρης, 23/08/2017 - 09:09
Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς) Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική. Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι... Θωμάς Σλάμαρης, 14/08/2017 - 09:37
Οργάνωση πωλήσεων ή στασιμότητα; Κάθε πωλητής που επιζητά την επιτυχία βάζει στόχους. Στόχους που θα τον οδηγήσουν στο εισόδημα και την καταξίωση που θέλει.... Θωμάς Σλάμαρης, 12/07/2017 - 07:54
3+1 παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία κάθε πωλητή (free webinar)! Τι είναι πραγματικά οι πωλήσεις; Προσωπικά πιστεύω πως είναι σαν την μαγειρική. Θέλεις να πετύχεις ένα καταπληκτικό φαγητό και πρέπει από... Θωμάς Σλάμαρης, 15/06/2017 - 08:53
Ο θησαυρός που σε περιμένει, αν είσαι πωλητής! Πάρα πολλοί ασφαλιστικοί σύμβουλοι ασχολούνται με την προσέγγιση υποψηφίων πελατών με την μέθοδο του ψυχρού τηλεφώνου. Έχουν μπροστά τους λίστες... Θωμάς Σλάμαρης, 06/06/2017 - 07:32
Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού! Γιατί δυσκολεύονται πολλοί να κλείσουν το πρώτο ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Πως μπορούν να ξεπεράσουν τις ψεύτικες αντιρρήσεις και να ορίσουν... Θωμάς Σλάμαρης, 29/05/2017 - 07:38